tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Åhh søde Tina :( kan Du ikke få en til at komme og hjælpe/aflaste lidt? det lyder sq hårdt! :kram2

Det er virkelig også hårdt lige nu... På et tidspunkt stod elin og skreg i stuen og august og jeg stod omme i køkkenet og græd... Det har set kønt ud. Men det er bare noget der virker for mig, for ellers kommer jeg til at stå og råbe...

Mine forældre arbejder begge to og torbens forældre ved godt hvor hårdt presset vi er og på Intet tidspunkt har de spurgt om de sku hjælpe. Og når vi så endelig spørger, så kan torbens mor ik pga patchwork træf...

Så nej jeg kan vente på at Torben kommer hjem kl 16 og så har vi heldigvis weekend alle sammen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram

Tak :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu sover august heldigvis i viklen - eller blunder og vågner og elin ser tegnefilm ... Nu skal tiden bare gå indtil Torben kommer hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan det sagtens :kram evt se om du kan få en henvisning til Werner Petersen(mener jeg, at han hedder) Han har konsultation i Klampenborg :)

Hmm. Må lige prøve at læse op på det! Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu sover august heldigvis i viklen - eller blunder og vågner og elin ser tegnefilm ... Nu skal tiden bare gå indtil Torben kommer hjem

:kiss :kiss

Det lyder sgu op af bakke søde Tina! Jeg krydser for rask Elin ASAP og glad August!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad har de nu lavet? :D

Smidt min lægeerklæring væk og ikke fattet, at jeg har været på barsel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Må lige prøve at læse op på det! Tak :kram2

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss :kiss

Det lyder sgu op af bakke søde Tina! Jeg krydser for rask Elin ASAP og glad August!

Det synes jeg godt nok også at det er... Det eneste der holder mig nogenlunde oppe er at jeg kan gå herind og få afløb og kram... Og så fik jeg heldigvis en go nats søvn i nat ... Ellers ved jeg ik hvor meget der var blevet smadret herhjemme .. Eller hvor meget hår jeg havde tilbage jeg ik havde rykket af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smidt min lægeerklæring væk og ikke fattet, at jeg har været på barsel :(

Ej det lyder ikke godt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg godt nok også at det er... Det eneste der holder mig nogenlunde oppe er at jeg kan gå herind og få afløb og kram... Og så fik jeg heldigvis en go nats søvn i nat ... Ellers ved jeg ik hvor meget der var blevet smadret herhjemme .. Eller hvor meget hår jeg havde tilbage jeg ik havde rykket af

Man kan bare klare meget mere, når man har sovet :)

Og krammere er der masser af herinde ;)

:kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah! Fik endelig E til at sove, B hentede V, og som den kloge dame, jeg er, sprang jeg straks under dynen. Jeg nåede lige akkurat at tage brillerne af og så var den der... "Uh-huh? Uuuuuh!" fra baby alarmen. Come on E, det kan du sgu gøre bedre!

Men i det mindste ingen gråd... Stort kram til dig, Tina! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg godt nok også at det er... Det eneste der holder mig nogenlunde oppe er at jeg kan gå herind og få afløb og kram... Og så fik jeg heldigvis en go nats søvn i nat ... Ellers ved jeg ik hvor meget der var blevet smadret herhjemme .. Eller hvor meget hår jeg havde tilbage jeg ik havde rykket af

:kram

Det lyder godt nok op ad bakke. Håber det vender snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det lyder ikke godt :(

Bestemt ikke :( og har jo fået ny læge i mellemtiden. Så ved ikke lige, hvad jeg gør :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah! Fik endelig E til at sove, B hentede V, og som den kloge dame, jeg er, sprang jeg straks under dynen. Jeg nåede lige akkurat at tage brillerne af og så var den der... "Uh-huh? Uuuuuh!" fra baby alarmen. Come on E, det kan du sgu gøre bedre!

Men i det mindste ingen gråd... Stort kram til dig, Tina! :kram

Tusind tak Mette :loveshower

Og hvor er det typisk det du skriver - jeg ved ik hvor mange gange jeg prøvede det med elin... Til sidst gad jeg ik engang prøve...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestemt ikke :( og har jo fået ny læge i mellemtiden. Så ved ikke lige, hvad jeg gør :(

Du ringer til din nuværende lægesekretær og siger at du har brug for hjælp. De kan lynhurtig finde dig i systemet og mon ikke de har prøver noget lign. før?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får et kæmpe kram :kram Tina det er opad bakke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Det lyder godt nok op ad bakke. Håber det vender snart.

Tak Nina - det håber jeg også..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må stå i din e-journal??? Der kan man vidst finde hele sin journal også fra praktiserende læge - tror jeg nok. Dermed også fra tidligere læge.

Jeg kan ihvertfald stadig finde papirerne fra Kolding fra min MA, og det erfa 3,5 år siden

Nix. Det er p-journal. Den er ikke super fyldestgørende. Jeg ville ikke sætte min lid til at finde noget som helst deri <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare ked og opgivende og skuffet over mig selv :( Er så bange for at jeg dumper svendeprøven.

Og mega træt af at jeg kun deltager med brok for tiden og intet positivt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at blive smidt væk som ven, uden at få nogen som helst form for forklaring.

Så kan jeg så sidde tilbage og blive ignoreret, uden at vide hvad pokker jeg har gjort :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede jeg gik på en videregående uddannelse. Men jeg blev klogere. Velkommen på blå stue!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3-årig med totalt flip i Fakta, kæmpe mave, så jeg ikke bare kunne tage hende under armen og to irriterende damer, der rigtig gerne ville blande sig i hvordan jeg håndterede situationen! Bland Jer udenom! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må stå i din e-journal??? Der kan man vidst finde hele sin journal også fra praktiserende læge - tror jeg nok. Dermed også fra tidligere læge.

Jeg kan ihvertfald stadig finde papirerne fra Kolding fra min MA, og det erfa 3,5 år siden

Men er det ikke sygehuset du har haft med at gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ringer til din nuværende lægesekretær og siger at du har brug for hjælp. De kan lynhurtig finde dig i systemet og mon ikke de har prøver noget lign. før?

Det er prøvet :( men fordi vi ikke ønskede at få Immanuels journal med videre, er min også væk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nix. Det er p-journal. Den er ikke super fyldestgørende. Jeg ville ikke sætte min lid til at finde noget som helst deri <_<

Hvad er p-journal?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.