tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke sove og er bare virkelig træt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg så været vågen i over 3 timer med baby, der skriger hvis ikke han spiser eller vugges i mine arme, S i 1,5 og nu vågnede Edith også! Great! Bare great!

Hvem

Var det der sagde at kolik ikke kom, når de var så store?! De var i hvert fald fulde af lort :prik

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, en masse, synes jeg. Jeg er garanteret bare udkørt, fordi jeg sleeeet ikke får nok søvn, men jeg føler mig lidt ensom herinde faktisk, og synes slet ikke, der er nogen samhørighed med min mand pt. Jeg synes, det er ret så hårdt for vores forhold pt. Hvis man da kan kalde det er forhold :unsure

 

Er virkelig ked af at høre, at det står sløjt til med jer derhjemme pt. søde. Det er bare ikke sjovt, når man pludselig føler sig langt fra hinanden. Og nogle gange kan man ikke engang sætte fingeren på hvorfor det pludselig er sådan og det er super frustrerende. Ved du hvorfor I går lidt fejl af hinanden lige nu?

 

Jeg håber for dig at det ser lidt lysere ud igen snart og sender en masse tanker og kram til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove :(

Alt for mange tanker om barsel, mand med stress, ny baby, evt nyt hus oveni ny baby.,,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så stod vores computer også lige af -og jeg skal aflevere en opgave om 2 dage :rolleyes

Lige hvad jeg tid og råd til

 

Øv med Murphys Law søde, den er også tit på spil herhjemme. Håber at du finder en løsning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg så været vågen i over 3 timer med baby, der skriger hvis ikke han spiser eller vugges i mine arme, S i 1,5 og nu vågnede Edith også! Great! Bare great!

Hvem

Var det der sagde at kolik ikke kom, når de var så store?! De var i hvert fald fulde af lort :prik

 

Er altså virkelig ked af at læse, at du har det så hårdt for tiden søde :( Sender dig en masse gode tanker og kram og håber at du må få noget meget tiltrængt søvn meget snart :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vågne op til tisøsende regnvejr... :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove :(

Alt for mange tanker om barsel, mand med stress, ny baby, evt nyt hus oveni ny baby.,,

 

Øv at der skal være så mange bekymringer for dig lige nu smukke. Synes også at det er et spøjst tidspunkt M. ønsker barsel på. Må lige få læst nærmere op i din tråd senere, er desværre løbet tør for BK tid for nu. Har lige lidt mere arbejde jeg skal være klar med, inden jeg får fri. Men kan lige nå at sende en masse varme tanker og et stort knus i din retning først. Håber at du kan få sovet lidt mere :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At drømme 3 gange i løbet af den samme nat at jeg føder for tidligt. De var så livagtige og ubehagelige de drømme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne opsige min barsel! Jeg kan snart ikke holde til kun at få max en times søvn ad gangen mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg så været vågen i over 3 timer med baby, der skriger hvis ikke han spiser eller vugges i mine arme, S i 1,5 og nu vågnede Edith også! Great! Bare great!

Hvem

Var det der sagde at kolik ikke kom, når de var så store?! De var i hvert fald fulde af lort :prik

Jeg føler med dig! Her sover vi også max en time ad gangen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv min lille dreng er nu virkelig syg med feber og ingen stemme. Stakkels muser :( (Og PLEASE lad det ikke smitte!!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksus-kategorien...

Lidt øv at Aron vælger at blive syg med feber igår, hvor dp først ringede efter luren kl 15, fordi han indtil da havde virket frisk, og hun derfor ikke havde tjekket hans temperatur, en forholdsvis god nat, taget i betragtning hvor skidt han var - og så i dag er han totalt frisk og glad, og virker ikke varm. Og det er jo GODT!!!

Men jeg skulle have været på baby-tøjs shopping med Majs og Tille!!! Men når Aron havde feber igår, så skal han ikke på shoppetur i dag. Det kan jo både nå at komme tilbage, og kan jo potentielt smitte. Øøøøv :( Havde sådan set frem til en hyggedag med nogle skønne kvinder.

(At det jo så giver den bonus at jeg har en hyggedag med min lille mand er jo en anden side af historien)

Men hyggedag med sønnike eller ej, så synes jeg det er yderst rimeligt at brokke sig over, at gå glip af shopping med Majs og Tille :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Apropos luksusbrok: Er du vimmer, hvor er der mange bonus-bleer i det her hjem for tiden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holder fridag med trolden. Og har det vildt skidt hetil morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne opsige min barsel! Jeg kan snart ikke holde til kun at få max en times søvn ad gangen mere :(

Puha det lyder godt nok også hårdt... Og vækker grumme minder fra min den første.. ( hvor jeg tror at jeg var meget tæt på depression - hvilket jeg tror er meget nemt at udvikle pga søvnmangel)

Jeg ville ønske jeg ku gøre noget for dig... Man burde jo nyde sin barsel ikke ønske sig langt væk... Man kan ikke andet end at føle sig lidt snydt for en tid, der eftersigende sku være hyggelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring med sygdom. Den har også ramt dette hjem nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler med dig! Her sover vi også max en time ad gangen.

:kram

I nat var det helt åndssvagt, det længste stræk (og nærmest eneste) var 1,5 og så var der et par lure á ca 20 minutters varighed. Hvis jeg tæller sammen har jeg vist sovet 3 timer i alt og skændes med min mand og tudet! Skøøøøn nat ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pixie skal til læge i dag med sin fod. Hun støtter stadig ikke nok på den :( Håber at lægen tager det seriøst, når det nu er far, der er med i stedet for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hyggedag med sønnike eller ej, så synes jeg det er yderst rimeligt at brokke sig over, at gå glip af shopping med Majs og Tille :kram2

:ditto ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler virkelig med dig!!! Jeg kan ALT for godt huske det, selvom det nu snart er 1,5 år siden det vendte... NØJ hvor har jeg tudet mange gange over manglende søvn, og det er seriøs selvbeherskelse at jeg ikke pandede hele min mødregruppe en på hovedet når de brokkede sig over at deres børn var vågen heeeeeele 2 gange :klap Jeg tror en enkelt gang jeg fik sagt noget a la "Lige nu har jeg virkelig svært ved at rumme jeres snak om søvn, når jeg i gennemsnit er oppe 20 gange hver nat" med klump i halsen og tårer trillende ned af kinderne... Kan seriøst stadig få en klump i maven over at tænke på det.

Så jeg kan GODT forstå det!!! Det er f***** hårdt!

Tak for dit indlæg! :kiss Jeg håber virkelig, det bare er pga tigerspring. Det har aldrig været så slemt før :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pixie skal til læge i dag med sin fod. Hun støtter stadig ikke nok på den :( Håber at lægen tager det seriøst, når det nu er far, der er med i stedet for mig.

Jeg har sagt det før: der er fantastiske læger i Vildbjerg :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det lyder godt nok også hårdt... Og vækker grumme minder fra min den første.. ( hvor jeg tror at jeg var meget tæt på depression - hvilket jeg tror er meget nemt at udvikle pga søvnmangel)

Jeg ville ønske jeg ku gøre noget for dig... Man burde jo nyde sin barsel ikke ønske sig langt væk... Man kan ikke andet end at føle sig lidt snydt for en tid, der eftersigende sku være hyggelig.

Det har heldigvis været hyggeligt indtil fjerde tigerspring. Og jeg satser bestemt på, at det bliver det igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

I nat var det helt åndssvagt, det længste stræk (og nærmest eneste) var 1,5 og så var der et par lure á ca 20 minutters varighed. Hvis jeg tæller sammen har jeg vist sovet 3 timer i alt og skændes med min mand og tudet! Skøøøøn nat ;)

Åh, det er altså bare heller ikke nok søvn overhovedet! Skal vi ikke bare satse på, at det bliver meget bedre, når det dumme tigerspring er væk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har heldigvis været hyggeligt indtil fjerde tigerspring. Og jeg satser bestemt på, at det bliver det igen. Men hvis det her skal fortsætte de næste tyve dage, skal jeg seriøst have noget hjælp, for jeg er godtnok tæt på grænsen.

Nå det var altid noget - at det har set anderledes ud... Så skal du "bare" lige på den anden side - er det egentlig gråzonen er i ved? Eller er der tigeren? For gråzonen kan bare trække tænder ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.