tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Bare :numse - livet er bare :numse

Åh kære Maja... Jeg under dig virkelig lidt medgang... Og de sødeste teenagere når den tid kommer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fremmede mennesker, der rører ved ens baby! :bask Når en baby sidder i en vikle i Føtex, er det nok ikke en invitation til at ae hans ene lille kind, som er det eneste, der kan ses udefra. Basta!

Det er bare ikke okay. Jeg oplevede i svømmehallen da jeg var ved at tage tøj af at der stod en indvandre mor med 3 børn, som snakkede et fremmedsprog og det eneste jeg forstod var ordet baby, ergo de mente Klaudia og på et tidspunkt hvor jeg lige kigger i en pose så rører den mellemste ved hende (han var vel 3 år) det overskred sku virkelig mine grænser, bare fordi hun ligger på en puslepude så er hun ikke allemands eje. Og jeg kunne jo ikke forstå om moren irettesatte drengen men han aede hendes arm/hånd flere gange. Altså hvis de havde snakket dansk så var sagen måske en anden men når man ikke forstår hvad de siger så bliver jeg sku lidt sur og jeg følte ikke jeg kunne sige noget til moren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg føler mig som Palle alene i verden :(

:kram du må få snakket med nogen søde. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig som Palle alene i verden :(

:kiss du er ikke alene. Hvis ikke du boede så pokkers langt væk kom jeg fluks med kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

No! :o

Rigtig meget NO! Og for lige at toppe det, så har M's fætter (som stod fadder for David, og David er meget glad for) også lige meldt afbud til lørdag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram du må få snakket med nogen søde. :kiss

Tja, jeg ved bare ikke, om det ville gøre en forskel sådan rigtigt. Men tak for kram :kiss

:kiss du er ikke alene. Hvis ikke du boede så pokkers langt væk kom jeg fluks med kram

Det ville ellers være dejligt ;) Men et cyber-kram er også godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, jeg ved bare ikke, om det ville gøre en forskel sådan rigtigt. Men tak for kram :kiss

Det hjalp mere end jeg troede det ville da jeg havde en stressreaktion oven på det med Mads i foråret.

Men du kan i hvert fald få en masse af disse fra mig :kram :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig som Palle alene i verden :(

Skal vi mødes og råbe røv til verden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig som Palle alene i verden :(

Hvad da søde du :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder fornuftig :kram Det er ikke sikkert at det er din SP der styre det. Hos os er der 4 ud af alle kommunens SP der kører det. Jeg er bare så heldig min SP er den ene og hun er rigtig god til at stille de rigtige spørgsmål.

God ide med løb. Zumba er også terapi for mig :bunny

Er "bare" nede over alt det sygdom og søvn gøgl og så mega frustreret over at jeg ikke får løbet for tiden heller pga alt det her. Jeg var lige så godt i gang med det og nu har jeg måtte holde pause i lang tid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh kære Maja... Jeg under dig virkelig lidt medgang... Og de sødeste teenagere når den tid kommer :kram2

Tak søde Tina :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hjalp mere end jeg troede det ville da jeg havde en stressreaktion oven på det med Mads i foråret.

Men du kan i hvert fald få en masse af disse fra mig :kram :kram2 :kiss

Hvor er du sød :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi mødes og råbe røv til verden?

Ja, det vil jeg gerne! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget NO! Og for lige at toppe det, så har M's fætter (som stod fadder for David, og David er meget glad for) også lige meldt afbud til lørdag :(

:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad da søde du :kram2

Åh, en masse, synes jeg. Jeg er garanteret bare udkørt, fordi jeg sleeeet ikke får nok søvn, men jeg føler mig lidt ensom herinde faktisk, og synes slet ikke, der er nogen samhørighed med min mand pt. Jeg synes, det er ret så hårdt for vores forhold pt. Hvis man da kan kalde det er forhold :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er "bare" nede over alt det sygdom og søvn gøgl og så mega frustreret over at jeg ikke får løbet for tiden heller pga alt det her. Jeg var lige så godt i gang med det og nu har jeg måtte holde pause i lang tid <_<

Altså herhjemme skal der være plads til det. Og det er jo nemt nok, når Julius får flaske. Men når min mand selv siger at han jan mærke jeg har godt af det både fysisk og psykisk, ja så er det nok godt at komme afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså herhjemme skal der være plads til det. Og det er jo nemt nok, når Julius får flaske. Men når min mand selv siger at han jan mærke jeg har godt af det både fysisk og psykisk, ja så er det nok godt at komme afsted.

Ja, der skal også være plads til det her, men jeg har jo også selv været syg og nogle aftener har Albert holdt Edith vågen og så er det hårdt for een af os at være alene hjemme med begge unger. Jeg skulle have været ude i aften, men så pissede det ned og nåede at blive mørkt inden jeg kunne komme ud <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, jeg kan slet ikke være i min krop! Jeg er så pisse bange for, hvad vi får at vide på sygehuset i morgen :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der skal også være plads til det her, men jeg har jo også selv været syg og nogle aftener har Albert holdt Edith vågen og så er det hårdt for een af os at være alene hjemme med begge unger. Jeg skulle have været ude i aften, men så pissede det ned og nåede at blive mørkt inden jeg kunne komme ud <_<

:kram

Hvor er det du bor henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indlagt igen - nu med udsigt til scanning og højst sandsynligt en ny operation. Yaaaay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih. Hunden pissede på Camilles dyne.

Jeg havde ellers lige tidligere i dag taget mig sammen til at komme i vaskehuset og få vasket tøj.

Er så endt med også at bruge aften på det. Øv!

Og fik strenge ordre på at holde mig i ro, fra lægen tidligere. Men det er jo helt umuligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, jeg kan slet ikke være i min krop! Jeg er så pisse bange for, hvad vi får at vide på sygehuset i morgen :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, jeg kan slet ikke være i min krop! Jeg er så pisse bange for, hvad vi får at vide på sygehuset i morgen :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må en sygeplejerske godt bare gå mod en læges ordre angående smertestillende medicin? Lægen der indlagde mig sagde meget klart og tydeligt at jeg skulle have morfin i drop, både for at tage smerterne, men også for at få noget søvn. Det vil sygeplejersken her på afdelingen bare ikke give mig, fordi hun mener jeg er for ung til at få stærk medicin. I stedet kan jeg få to panodiler og en ipren samt en varmepude. Har overhovedet ikke fået sovet i nat pga de fandens smerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.