Besvaret January 14, 2014 Har dementor-barn idag <_< Jeg ved godt, at det heller ikke er sjovt for ham og at det er fint at reagere på grænser, men nu begynder det at være liiiiiiiidt anstrengende med ildrød, højtskrigende, splitterrasende lille engel :rolleyes Og nu også med dementormand, der siger ja uden at høre efter --> Gør noget andet end aftalt --> Bliver pissesur, når man undrende spørger, hvad han laver :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Og nu også med dementormand, der siger ja uden at høre efter --> Gør noget andet end aftalt --> Bliver pissesur, når man undrende spørger, hvad han laver :rolleyes :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 At jeg stadig sidder på job (og venter på crossmatch!) og kommer i hvert fald til at være her i 2 timer endnu, inden jeg er færdig og kan tage en taxa hjem! Hader 12 timers arbejdsdage - og så er rådighedsvagten ovenikøbet først slut kl 8 imorgen tidlig :( Jeg savner mit barn og mand og har lyst til pizza :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 :kram2Tak. Er meget tæt på at flytte hjemmefra :prikManden er dog umiddelbart god igen. Tilgengæld er både Valdemar og jeg svedige af alle de gange, jeg fjerner ham fra det han ikke må. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Har dementor-barn idag <_< Jeg ved godt, at det heller ikke er sjovt for ham og at det er fint at reagere på grænser, men nu begynder det at være liiiiiiiidt anstrengende med ildrød, højtskrigende, splitterrasende lille engel :rolleyes :kiss :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 At jeg stadig sidder på job (og venter på crossmatch!) og kommer i hvert fald til at være her i 2 timer endnu, inden jeg er færdig og kan tage en taxa hjem! Hader 12 timers arbejdsdage - og så er rådighedsvagten ovenikøbet først slut kl 8 imorgen tidlig :( Jeg savner mit barn og mand og har lyst til pizza :rolleyes :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Er bare slet ikke game på at være alene med 2 børn endnu.. puuuuha :boo godt at største-barnet skal puttes snart og mindste-ungen langt om længe sover. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Er bare slet ikke game på at være alene med 2 børn endnu.. puuuuha :boo godt at største-barnet skal puttes snart og mindste-ungen langt om længe sover. :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Er bare slet ikke game på at være alene med 2 børn endnu.. puuuuha :boo godt at største-barnet skal puttes snart og mindste-ungen langt om længe sover. :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Synes godt nok vi har en hård fase med Valdemar :( Synes ikke jeg laver andet end at sige nej og være uvenner og i aften var han for første gang i lang tid ked af at blive puttet :( Håber virkelig at han ved, at jeg stadig elsker ham til skyerne bag alle nej'erne :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Synes godt nok vi har en hård fase med Valdemar :( Synes ikke jeg laver andet end at sige nej og være uvenner og i aften var han for første gang i lang tid ked af at blive puttet :( Håber virkelig at han ved, at jeg stadig elsker ham til skyerne bag alle nej'erne :( :kram2 Pyha det lyder godt nok ikke særlig sjovt :( men selvfølgelig ved han det sveske! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Synes godt nok vi har en hård fase med Valdemar :( Synes ikke jeg laver andet end at sige nej og være uvenner og i aften var han for første gang i lang tid ked af at blive puttet :( Håber virkelig at han ved, at jeg stadig elsker ham til skyerne bag alle nej'erne :( Det er en hård tid omkring de 18 måneder. Husk dig selv på, at det er FORDI du elsker ham, at du siger nej. Og selvom han ikke synes det er fedt i situationen, så er det uden tvivl det rigtige og han vil elske dig for det :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Tak piger. :kiss Ved godt, I har ret men fuuuuck man, det her slår jo alle tigerspringene <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Jeg vil godt brokke mig (eller nærmere klynke) over, at jeg lige troede vi var gået fri af Annas opkastsyge fra natten til søndag, men Søren kom hjem og sagde, at han har haft det mærkeligt i dag, han havde stort set ikke nogen appetit til aften og nu siger han, at han vist hellere må sove i kælderen i nat. JEG VIL IKKE HAVE DET IGEN!!! :( :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Jeg vil godt brokke mig (eller nærmere klynke) over, at jeg lige troede vi var gået fri af Annas opkastsyge fra natten til søndag, men Søren kom hjem og sagde, at han har haft det mærkeligt i dag, han havde stort set ikke nogen appetit til aften og nu siger han, at han vist hellere må sove i kælderen i nat. JEG VIL IKKE HAVE DET IGEN!!! :( :boo Og Anna hoster helt vildt. Jeg er på vej i seng, for det kan da vist godt gå hen og blive en lang nat :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Jeg vil godt brokke mig (eller nærmere klynke) over, at jeg lige troede vi var gået fri af Annas opkastsyge fra natten til søndag, men Søren kom hjem og sagde, at han har haft det mærkeligt i dag, han havde stort set ikke nogen appetit til aften og nu siger han, at han vist hellere må sove i kælderen i nat. JEG VIL IKKE HAVE DET IGEN!!! :( :boo :kram Håber du får lov at gå fri denne gang! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Jeg vil godt brokke mig (eller nærmere klynke) over, at jeg lige troede vi var gået fri af Annas opkastsyge fra natten til søndag, men Søren kom hjem og sagde, at han har haft det mærkeligt i dag, han havde stort set ikke nogen appetit til aften og nu siger han, at han vist hellere må sove i kælderen i nat. JEG VIL IKKE HAVE DET IGEN!!! :( :boo :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Synes godt nok vi har en hård fase med Valdemar :( Synes ikke jeg laver andet end at sige nej og være uvenner og i aften var han for første gang i lang tid ked af at blive puttet :( Håber virkelig at han ved, at jeg stadig elsker ham til skyerne bag alle nej'erne :( :kram Selvfølgelig ved han det! Og det er bare pisse hårdt at være sur, konsekvent og bestemt 24-7.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Reklamer på baby klar på mobilen :( men ved jo, at det er nødvendigt fir at det er gratis! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Reklamer på baby klar på mobilen :( men ved jo, at det er nødvendigt fir at det er gratis!Enig! Der er vildt irriterende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Reklamer på baby klar på mobilen :( men ved jo, at det er nødvendigt fir at det er gratis!:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Reklamer på baby klar på mobilen :( men ved jo, at det er nødvendigt fir at det er gratis! Enig.. Bliver irriteret hver gang ;( Men sikkert en nødvendighed. Det ødelægger desværre brugeroplevelsen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Ja, mega trælst med reklamer midt i trådene :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Synes godt nok vi har en hård fase med Valdemar :( Synes ikke jeg laver andet end at sige nej og være uvenner og i aften var han for første gang i lang tid ked af at blive puttet :( Håber virkelig at han ved, at jeg stadig elsker ham til skyerne bag alle nej'erne :(Selvfølgelig gør han det :kiss Herhjemme er det også raseri over nej! Eks. Har vi en kamp uden lige over hun rejser sig i højstolen, slår på tv'et, vil have snacks hele tiden, hun åbner hoveddøren - og meeeeeget mere! Jeg er lettet over at læse, at vi ikke er ene om den kamp :badgirl DP har også påtalt, at vi sammen skulle få stoppet det med at rejse sig i højstolen og åbne døren, det er nemlig også et problem der ;) Hun synes ikke hun havde lavet andet end at skælde M. Ud sidste onsdag over de ting. Vi gør det af kærlighed, altså siger nej ;) De finder de ud af... Om ikke andet så måske om en 25-30 års tid :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Ja, mega trælst med reklamer midt i trådene :(Jeg forstod slet ikke, hvoraf nogle indlæg så sjove ud, før der poppede en reklame op i går aftes <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites