tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Omfg... Jeg er ved at DØ af flovhed!!!!!!

Thea er ude i haven(indhegnet), og jeg er blevet smittet med A's dårlige mave.. Så jeg skulle skynde mig ind på toilet, og pga. Thea er ude, så lukker jeg ikke døren ud. Og pludselig står der en postdame lige uden for den åbne(!!!) toiletdør og siger: "jeg ligger lige din pakke her".

Nej nej nej nej nej nej!!!

:lol :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ork, har total fejludnyttet Es lure idag.

Har støvsuget, badet og spist under første lur, som varede 3 (!) timer.

Og forsøgt at sove under anden lur som så åbenbart kun skal vare en halv time.

Det have været smartere omvendt :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, undskyld... Er det pga skolereformen? :lol :lol :lol :lol

Nej ikke just. Her i Randers har de valgt at lukke 6 ret store skoler og flytte børnene rundt på de resterende skoler, hvilket jo giver kaos.

Der er åbenbart en gruppe forældre på fb, som mener, at hvis de bare brokker sig nok og giver den nye struktur skylden for alt, så ændrer kommunen det tilbage og åbner de nu lukkede skoler igen. :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

2 syge børn og barsel slut :( Jeg kunne tude, og har gjort det- og gør det nok lidt mere på vej på arbejde!

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så står den på lægevagten om lidt for mit vedkommende :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så står den på lægevagten om lidt for mit vedkommende :(

Hvad nu da? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad nu da? :unsure

Kraftige mavesmerter, feber og kvalme

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil ovenpå igen! Er træt, har ondt og vil bare så gerne kunne være mor for begge mine unger! Savner Camille helt grusomt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sjask vejr og gennemblødt 10årig som sku cykle til og fra svømning i det. Meeen er faktisk lidt stolt af hun gjorde det, min seje pige!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for kram, søde piger :lovebk

Jeg overlevede og selvom jeg er ked af ikke at være sammen med børnene, så synes jeg det er fedt at mærke arbejdsglæden - også blev jeg bare modtaget så godt og pænt af alle :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kraftige mavesmerter, feber og kvalme

Og nu videre til Svendborg Sygehus :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et lidt mærkeligt brokkeri -men jeg er lidt træt af at have nogle "veninder " som kun ringer når de fejler noget..

Pga det fag jeg arbejder indenfor bruger de mig som deres helt personlige fagperson, hvilket selvfølgelig også var okay hvis de så også brugte mig til andet end det.

Jeg savner at have en veninde som man kan snakke sex, forhold, tøj og økonomi og alt det der hører til -i stedet for sygdom og behandling altid.. Nogen gange der er det ting hvor jeg tænker "hvorfor googler du det ikke bare?! " -men med en grædende veninde i røret siger man jo ikke noget :(

Jeg føler mig på en eller måde lidt misbrugt af nogle af mine veninder, som jeg nok ikke ville have kontakt med hvis ikke det var pga deres forskellige diagnoser...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et lidt mærkeligt brokkeri -men jeg er lidt træt af at have nogle "veninder " som kun ringer når de fejler noget..

Pga det fag jeg arbejder indenfor bruger de mig som deres helt personlige fagperson, hvilket selvfølgelig også var okay hvis de så også brugte mig til andet end det.

Jeg savner at have en veninde som man kan snakke sex, forhold, tøj og økonomi og alt det der hører til -i stedet for sygdom og behandling altid.. Nogen gange der er det ting hvor jeg tænker "hvorfor googler du det ikke bare?! " -men med en grædende veninde i røret siger man jo ikke noget :(

Jeg føler mig på en eller måde lidt misbrugt af nogle af mine veninder, som jeg nok ikke ville have kontakt med hvis ikke det var pga deres forskellige diagnoser...

:kram :kram

Du skriver bare pm - jeg vil gerne agerer veninde :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

:( 

Godt at der bliver tjekket op på det søde!! 

Men for helvede altså.. Kan de ikke snart bare give dig en totalt krops-gennemgang og så behandle dig for ALT - også fremtidige ting ;)

:kram :kram :kram 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev Logan sendt hjem fra dp på formodning om børnesår..

"Vi har haft tilfælde af det" - hvad med at oplyse forældrene så?

Jeg havde sqda ikke sendt ham afsted, hvis jeg vidste at der var børnesår i omløb, og at han har sår :rolleyes

SUK!! 

Vi må forsøge at krænge ham ind i vores tidsplan for ugen.... Åh jøsses!

Og - det var så børnesår :rolleyes 

Suk.... 

Så vil jeg gerne brokke mig over, at vi havde to mega overtrætte børn her til eftermiddag. 

Aldrig har der været så meget gråd og piven i dette hjem før, på en gang.. Hold nu op altså :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig god bedring - håber du er ok? :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:(

Godt at der bliver tjekket op på det søde!!

Men for helvede altså.. Kan de ikke snart bare give dig en totalt krops-gennemgang og så behandle dig for ALT - også fremtidige ting ;)

:kram :kram :kram

Jeg har set at den første hovedtransplation efter sigende skal gennemføres i 2018. Jeg vil gerne melde mig som nr.2!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har set at den første hovedtransplation efter sigende skal gennemføres i 2018. Jeg vil gerne melde mig som nr.2!

:lolhit :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram

Du skriver bare pm - jeg vil gerne agerer veninde :kiss

Årh :kiss tak! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft en lorte nat uden særlig megen søvn, hvor smerterne bare har taget til. Så har fået rigtig meget morfin til at dæmpe smerterne. Bagvagten har lige været her igen og jeg skal nu opereres indenfor to timer. Håber bare det bliver bedre så. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft en lorte nat uden særlig megen søvn, hvor smerterne bare har taget til. Så har fået rigtig meget morfin til at dæmpe smerterne. Bagvagten har lige været her igen og jeg skal nu opereres indenfor to timer. Håber bare det bliver bedre så. :(

Åh hvad er der sket? Kan tydeligt sætte mig ind i mavesmerter..! Jeg er stadigvæk fuldstændig smadret efter min operation.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 :kram hvad skal du opereres for? Er det blindtarmen?

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.