tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Argh, sådan HELT ærligt, så kunne jeg godt have været som din kæreste der :blush Skidehamrende ucharmerende, men jeg kan godt blive lidt sådan der, hvis jeg i en periode føler at jeg får lidt for lidt omsorg. Altså at jeg trænger til en oprigtig "Ej undskyld, er du ok? Slog du dig? Har du brug for et kram?" men ikke får den, fordi B ikke har opdaget at jeg har det sådan. Så "griber jeg chancen" når der sker noget håndgribeligt, såsom hvis jeg slår mig. Altså det er ikke noget, jeg som sådan gør bevidst, jeg har bare lagt mærke til det, sådan i bagklogskabens lys.

:ditto :blush

I går sad jeg og så noget så lige gyldigt som "mit plastik mareridt" på tv3, da A ved en fejl får taget tv forbindelsen. Han undskyldte så ikke nok i følge mig, så jeg var maks sur og fornærmet :blush

Del dette indlæg

Min mor skal passe A på lørdag i seks timer, fordi vi skal hente den nye bil. Jeg er mega nervøs for det, og jeg ved ikke hvorfor. Hun har fint passet ham før, men jeg er ikke helt tryg ved det :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lidt træt af at give Aarstiderne en chance mere og så stadigvæk få rådden frugt og grønt leveret. Droppede dem for et par måneder siden, forud kvaliteten var for ringe prisen taget i betragtning. Dengang lovede de bod og bedring og lovede mig samtidig at de ville være bedre til at tjekke varerne inden levering. Idag får jeg så en pakke med muggen broccoli, rådne vindruer og tomater.

Hvorfor fanden er det så svært at levere mad af en ordentlig kvalitet?!?!

Ej, hvor mærkeligt. Vi elsker de kasser, fordi alting er så lækker kvalitet! :o Vi får måltidskasser, så har ikke erfaring med frugten, men alt andet er lækkert og vi har kun oplevet en enkelt dårlig peberfrugt og det var altså først når man skar den over, at man kunne se det.

Det må være noget med levering i dit område og jeg ville helt sikkert pointere det og droppe dem, hvis de ikke kan få strammet op!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, hvor mærkeligt. Vi elsker de kasser, fordi alting er så lækker kvalitet! :o Vi får måltidskasser, så har ikke erfaring med frugten, men alt andet er lækkert og vi har kun oplevet en enkelt dårlig peberfrugt og det var altså først når man skar den over, at man kunne se det.

Det må være noget med levering i dit område og jeg ville helt sikkert pointere det og droppe dem, hvis de ikke kan få strammet op!

Jeg har både fået måltidskasser og frugtkasser. Der hvor der er flest fejl i, er nok måltidskasserne, desværre. Jeg elsker konceptet og får også prøvet nogle andre retter end jeg normalt lige ville gøre, men jeg er efterhånden kommet så langt at jeg synes de har fået nok chancer. Blev ellers lovet sidste gang jeg afmeldte totalt, at hvis jeg kom igen skulle de være bedre til at tjekke indholdet i mine kasser, men det er ikke sket. Jeg har en levering mere i denne uge (til weekenden, hvor jeg får gæster) og derefter er det slut. Må prøve skagenfood.dk og se om de ikke er bedre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor skal passe A på lørdag i seks timer, fordi vi skal hente den nye bil. Jeg er mega nervøs for det, og jeg ved ikke hvorfor. Hun har fint passet ham før, men jeg er ikke helt tryg ved det :(

:kiss :kram

Håber du bliver tryg ved det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Behøver du med til bilafhentning? De biler min mand og jeg har købt, har han bare afhentet alene... Altså bare, når du nu er lidt loren ved den pasning.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Luuuuuuuuft <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har feber - øv! Har haft det siden torsdag eller fredag.. Må vist hellere ringe til lægen i morgen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Behøver du med til bilafhentning? De biler min mand og jeg har købt, har han bare afhentet alene... Altså bare, når du nu er lidt loren ved den pasning.

Min mand vil SÅ gerne have mig med. Det er i Horsens :( Vi har allerede købt billetterne derover til, og min mor er jo super kyndig. Jeg er vist bare lidt i symbiose med min baby pt :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

First worlds problem, I know, men:

Jeg har en iPhone, som nu er 4 år gammel. Batteriet er ved at være helt færdigt, og selvom jeg har gjort alverdens ting for at mindske strømforbruget kan den ikke holde en dag på en opladning, og ofte kræver den mere end én opladning pr. dag. Når der er under 30 % strøm tilbage slukker den, fuldstændigt uden advarsel, og vil først starte igen når den har været i kontakt med en lader. Derudover er der efterhånden mange apps som ikke længere virker på den, og ofte crasher den helt uden nogen advarsel eller åbenlys grund. Indimellem sletter den også ALT hvad der er på den, og så må jeg have den sluttet til computeren for at genskabe data <_<

Jeg har, i mere en et år, sagt til M, at den levede på lånt tid, og vi skulle tænke en ny telefon til mig ind i budgettet. Til aften har jeg fået beskeden, at jeg kan få lov at købe mig en telefon når jeg får et fast job, som har relation til min uddannelse. Jeg vil sindssygt gerne have sådan et job, men de hænger desværre ikke på træerne, og som tingene er nu, er der ikke super stor chance for at få et job, eftersom jeg er 9 uger henne, og det så småt er begyndt at kunne ses. Så jeg vil nok tidligst kunne få et arbejde i starten af 2017 - hvis jeg er heldig. Det holder jo ligesom ikke, når min telefon allerede nu er ved at være færdig.

Det skal desuden lige siges, at M har fået ny telefon 2 gange siden jeg fik denne, da hans tidligere telefoner var blevet smadret fordi han ikke passer ordentligt på sine ting. Jeg har aldrig smadret en telefon.

Synes ikke han er helt fair :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

First worlds problem, I know, men:

Jeg har en iPhone, som nu er 4 år gammel. Batteriet er ved at være helt færdigt, og selvom jeg har gjort alverdens ting for at mindske strømforbruget kan den ikke holde en dag på en opladning, og ofte kræver den mere end én opladning pr. dag. Når der er under 30 % strøm tilbage slukker den, fuldstændigt uden advarsel, og vil først starte igen når den har været i kontakt med en lader. Derudover er der efterhånden mange apps som ikke længere virker på den, og ofte crasher den helt uden nogen advarsel eller åbenlys grund. Indimellem sletter den også ALT hvad der er på den, og så må jeg have den sluttet til computeren for at genskabe data <_<

Jeg har, i mere en et år, sagt til M, at den levede på lånt tid, og vi skulle tænke en ny telefon til mig ind i budgettet. Til aften har jeg fået beskeden, at jeg kan få lov at købe mig en telefon når jeg får et fast job, som har relation til min uddannelse. Jeg vil sindssygt gerne have sådan et job, men de hænger desværre ikke på træerne, og som tingene er nu, er der ikke super stor chance for at få et job, eftersom jeg er 9 uger henne, og det så småt er begyndt at kunne ses. Så jeg vil nok tidligst kunne få et arbejde i starten af 2017 - hvis jeg er heldig. Det holder jo ligesom ikke, når min telefon allerede nu er ved at være færdig.

Det skal desuden lige siges, at M har fået ny telefon 2 gange siden jeg fik denne, da hans tidligere telefoner var blevet smadret fordi han ikke passer ordentligt på sine ting. Jeg har aldrig smadret en telefon.

Synes ikke han er helt fair :(

Kunne du ikke 'komme til' at tabe den?? Sådan hov ups, nej det var en skam.. :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har båret lidt for meget på den store i går... Så nu har jeg ondt ryggen <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne du ikke 'komme til' at tabe den?? Sådan hov ups, nej det var en skam.. :rolleyes

I toilettet med den. Det kan de gamle iPhones overhovedet ikke tåle. Når først fugtindikatoren er slået til, virker den ikke mere. :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

I toilettet med den. Det kan de gamle iPhones overhovedet ikke tåle. Når først fugtindikatoren er slået til, virker den ikke mere. :lol

Min er en 2 år gammel 5C den har oplevet 20 minutter i vand og 1 time som drivvåd. Fatter det ikke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søster har haft tabt sin iPhone 5 i toilettet 3 gange (!!!) og den virker stadig upåklageligt :O Grødris redder meget ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At være i SKP i dag.. Vores instruktør er ude af huset og jeg har INGEN opgaver = sidder bare og laver nada <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

At M havde lovet og stå op og aflevere CE så jeg kunne komme tidligt afsted. Da jeg så vækker ham spørger han nærmest tiggende om han ikke nok må få lov til at blive liggende så kan jeg få lov til at arbejde længe.....

Ej men altså som om det er en fordel for mig på nogen måde. Sidder jo og sover på kontoret når kl. nærmer sig 15.... 

MÆND ALTSÅ!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At være i SKP i dag.. Vores instruktør er ude af huset og jeg har INGEN opgaver = sidder bare og laver nada <_<

Nederen :(

Må I lave private ting? Kan huske jeg lavede alt muligt det halve års tid, jeg var i skolepraktik dengang. Vi havde nemlig heller ikke tonsvis af opgaver, så jeg lavede hjemmeside og portfolio, julegaver og en bog til min mand og layoutede tonsvis af ansøgninger også (lige det er nok ikke så super relevant for dig lige nu, men måske du kunne forberede til det, så du er klar efter barsel?)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nederen :(

Må I lave private ting? Kan huske jeg lavede alt muligt det halve års tid, jeg var i skolepraktik dengang. Vi havde nemlig heller ikke tonsvis af opgaver, så jeg lavede hjemmeside og portfolio, julegaver og en bog til min mand og layoutede tonsvis af ansøgninger også (lige det er nok ikke så super relevant for dig lige nu, men måske du kunne forberede til det, så du er klar efter barsel?)

Egentlig må vi vist ikke, men når han ikke er her, så kan han jo ikke se hvad vi laver ;) Og ansøgninger er ikke så relevant pt ;) Jeg vil lave lidt filer jeg skal bruge til at lave tshirts til min mand i barselsgave  :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Egentlig må vi vist ikke, men når han ikke er her, så kan han jo ikke se hvad vi laver ;) Og ansøgninger er ikke så relevant pt ;) Jeg vil lave lidt filer jeg skal bruge til at lave tshirts til min mand i barselsgave   :P

Egentlig sjovt at I ikke må. Det er vel bedre at I sidder og øver og bliver bedre, end at sidde og glo fordi der ikke er nok opgaver. I Århus dengang blev vi opfordret til at lave en masse, så vi kunne holde os igang. Det syntes jeg faktisk var meget cool.

Men god ide med filerne. Håber det får tiden til at gå lidt stærkere :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Egentlig sjovt at I ikke må. Det er vel bedre at I sidder og øver og bliver bedre, end at sidde og glo fordi der ikke er nok opgaver. I Århus dengang blev vi opfordret til at lave en masse, så vi kunne holde os igang. Det syntes jeg faktisk var meget cool.

Men god ide med filerne. Håber det får tiden til at gå lidt stærkere :)

Min hjerne er i babymode, så får ikke lavet ret meget uanset ;) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min er en 2 år gammel 5C den har oplevet 20 minutter i vand og 1 time som drivvåd. Fatter det ikke

Min søster har haft tabt sin iPhone 5 i toilettet 3 gange (!!!) og den virker stadig upåklageligt :o Grødris redder meget ;)

Jeg ved bare at iPhone 3, 3gs, 4 og 4s ikke kan tåle en tur i toilettet på samme måde som nyere iPhones. Min ekskæreste reparerer iPhones og har sagt at disse modeller ikke kan tåle vand overhovedet. ;)

Jeg tabte engang min iPhone 3gs i en vandpyt, hvor fugtindikatoren blev aktiveret og derefter kunne den ikke laves.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes godt nok heller ikke han er fair, Bolsin! Du behøver jo ikke den nyeste model, men du er da nødt til at have en der virker <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min hjerne er i babymode, så får ikke lavet ret meget uanset ;)

Åh, det kender jeg godt. Glææææææder mig til svendeprøven er overstået, så jeg kan skifte over til det  :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved bare at iPhone 3, 3gs, 4 og 4s ikke kan tåle en tur i toilettet på samme måde som nyere iPhones. Min ekskæreste reparerer iPhones og har sagt at disse modeller ikke kan tåle vand overhovedet. ;)

Jeg tabte engang min iPhone 3gs i en vandpyt, hvor fugtindikatoren blev aktiveret og derefter kunne den ikke laves.

Min 3gs f*ckede, da det regnede, og der min lomme blev fugtig indvendigt  :rolleyes Den døde så endeligt, da den kom i vaskemaskinen. 

Hvis det hjælper på det, er der en butik i københavn (i fiolstræde, kan ikke huske butiknavnet) der køber brugte iphones til ok beløb. Hvis du bruger de penge til en ny telefon, er det ikke en helt så stor udskrivning.  :)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.