tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At den dukke Liva skulle have i fødselsdagsgave åbenbart er forsvundet i posten mellem Toys R us Hjørring og Randers :gal

Det er det eneste hun ønsker sig og jeg har ledt overalt efter den dukke. :boo

Del dette indlæg

At den dukke Liva skulle have i fødselsdagsgave åbenbart er forsvundet i posten mellem Toys R us Hjørring og Randers :gal

Det er det eneste hun ønsker sig og jeg har ledt overalt efter den dukke. :boo

Hvad er det for en dukke?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du må på Borgerservice. De plejer at være gode til at få lavet nye pas i løbet af meget kort tid. Da jeg fik mit lavet tilbage i marts var damen nærmest overrasket over at jeg var ude i god tid. Her i kommunen er de åbenbart vant til at have meget kort tid at løbe på.

Jeg var der i dag :)

Max 10 dage sagde hun. Så hun mente sagtens, at det kunne nås :)

Nu vil jeg så gerne brokke mig over, at der er voldsomme uroligheder i Alanya her dagen efter, at vi har bestilt vores rejse <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mega mange bier, indenfor <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er det for en dukke?

Det var en Monster High dukke.

De har så lige ringet fra Toys R us, at de har lokaliseret en i Br i Viborg, så den henter Ks ven efter arbejdstid i dag :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ELSKER bare, at tage en baby op fra lur og så konstatere at hun har bæ op af ryggen og ned af benene... Not :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bihulebetændelse :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er så træt af vores forhold. Så træt... Parterapi hjælper ikke en skid. Han taler hende efter munden, og her dagen efter er han så ligeglad og sur og tvær. Magter ikke hans pisse dårlige humør konstant!!!! Det kan simpelthen ikke passe at han skal være kronisk tvær, og ikke engang selv vil indse det..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er så træt af vores forhold. Så træt... Parterapi hjælper ikke en skid. Han taler hende efter munden, og her dagen efter er han så ligeglad og sur og tvær. Magter ikke hans pisse dårlige humør konstant!!!! Det kan simpelthen ikke passe at han skal være kronisk tvær, og ikke engang selv vil indse det..

:kram2 :kiss Husk at gøre hvad der er bedst for dig selv og pigerne.. Hans lykke er hans eget ansvar, ikke dit! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bihulebetændelse :boo

Øv! God bedring! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha det lyder hårdt :( :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg ikke kan finde mine Bh'er.

Ved jeg havde lagt dem i en pose og så på loftet. Og nu er jeg altså færdig med at amme og træt af kun at gå i kedelige ammebh'er :gal

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2

Hjælper det noget hvis du siger til ham det du skriver her?

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Jeg har købt kage til hele SKP holdet, og så er der ingen der gider at æde det. Plussiden er så at der er mere til vores instruktør og mig :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Latterlige nabo der åbenbart skulle slå græs 3 meter fra sovende W - og vække ham! Så nu er W mega sur <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lidt træt af at give Aarstiderne en chance mere og så stadigvæk få rådden frugt og grønt leveret. Droppede dem for et par måneder siden, forud kvaliteten var for ringe prisen taget i betragtning. Dengang lovede de bod og bedring og lovede mig samtidig at de ville være bedre til at tjekke varerne inden levering. Idag får jeg så en pakke med muggen broccoli, rådne vindruer og tomater.

Hvorfor fanden er det så svært at levere mad af en ordentlig kvalitet?!?!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lidt træt af at give Aarstiderne en chance mere og så stadigvæk få rådden frugt og grønt leveret. Droppede dem for et par måneder siden, forud kvaliteten var for ringe prisen taget i betragtning. Dengang lovede de bod og bedring og lovede mig samtidig at de ville være bedre til at tjekke varerne inden levering. Idag får jeg så en pakke med muggen broccoli, rådne vindruer og tomater.

Hvorfor fanden er det så svært at levere mad af en ordentlig kvalitet?!?!

Hvor bor du?

Jeg har fået i 2 år on/off og har oplevet een (!!) tomat være stødt og klam, intet andet :O

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor bor du?

Jeg har fået i 2 år on/off og har oplevet een (!!) tomat være stødt og klam, intet andet :O

Jeg bor i Nyborg. Har vel fået måltidskasse seks gange og har aldrig oplevet at få en kasse uden at minimum en ting var dårlig eller manglede. Synes bare det er for dårligt, når jeg i forvejen betaler kassen for deres produkter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bor i Nyborg. Har vel fået måltidskasse seks gange og har aldrig oplevet at få en kasse uden at minimum en ting var dårlig eller manglede. Synes bare det er for dårligt, når jeg i forvejen betaler kassen for deres produkter.

WOW! Jeg ville da være virkelig utilfreds <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er det da også! Jeg blev også helt overrasket, fordi vores leveringer er supergode. I søndags leverede de godt nok vindruer i stedet for avokado, men så ringede jeg til dem og de fiksede det straks ved at sende avo mandag og at jeg bare kunne beholde vindruerne. Men jeg er ret imponeret over, hvor godt det fungerer, så jeg tænker at der må være noget med leverancerne i netop dit område. Det er i hvert fald jo ikke i orden, og de KAN gøre det bedre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er det da også! Jeg blev også helt overrasket, fordi vores leveringer er supergode. I søndags leverede de godt nok vindruer i stedet for avokado, men så ringede jeg til dem og de fiksede det straks ved at sende avo mandag og at jeg bare kunne beholde vindruerne. Men jeg er ret imponeret over, hvor godt det fungerer, så jeg tænker at der må være noget med leverancerne i netop dit område. Det er i hvert fald jo ikke i orden, og de KAN gøre det bedre.

Jeg har prøvet to gange at de sendte kasser jeg ikke engang havde bestilt. Der var de super flinke og sagde at jeg bare kunne beholde dem, da de ellers bare ville blive smidt ud. Ellers plejer de bare at trække den dårlige vare fra regningen, men synes jeg bare at det smarte ved at bestille en komplet kasse går lidt af. Jeg bestiller jo netop for at undgå at handle i et almindeligt supermarked.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også været rigtig glade for årstiderne.. Det grønt vi får plejer altid at være super lækkert og friskt :)

Engang fik vi endda en kasse vi ikke havde bestilt, og da vi ringede til dem sagde de at vi bare fik kassen uden at skulle betale :D det er god service!

Men det lyder da mystisk at kvaliteten skulle være så forskellig, alt efter hvor i landet man befinder sig :unsure jeg ville nok ringe og forlange pengene retur/ombygning af de varer der er dårlige, og så bare gøre det konsekvent hver gang.. Så må de da på et eller andet tidspunkt blive trætte af hele tiden at skulle rette deres fejl :)

De giver blot pengene tilbage, men så synes jeg personligt at det smarte ved konceptet går lidt af. Det er jo netop for at undgå at handle alt for meget i supermarkederne at jeg bestiller måltidskasser.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Desværre hjælper intet.

Og nu er jeg også blevet barnlig :(

Vi er kørt ud for at få en is. Mig, ham, Leah og vores nye hund.

Vi sidder og spiser, og jeg forsøger at tage er billedet af hunden, mens jeg jonglere hundesnor og is, samt telefonen.. Jeg får så sparket ham, uden jeg registrer det.

"Hvorfor sparker du mig?"

"Hov, det var et uheld"

"Så kan du sgu godt sige undskyld"

Jeg blev helt paf.. Og endte med at sige "nej jeg vil ej!"

Jeg er ikke et barn :o han skal da ikke fortælle mig hvornår jeg skal sige undskyld! Og han skal da slet ikke sige det, som om jeg ikke ville have gjort det - jeg anede ikke jeg gjorde det, og nåede ikke andet end at sige det var er uheld før han "befalede" en undskyldning!!! Ved det er barnligt, men det er netop sådan noget..

Hvem helvede bliver sur over at deres kæreste ved et uheld rammer dem? Det kan umuligt have gjort (ret) ondt, for jeg mærkede ikke noget! Jeg fik jo ikke engang en chance for selv at sige noget....!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Desværre hjælper intet.

Vi sidder og spiser, og jeg forsøger at tage er billedet af hunden, mens jeg jonglere hundesnor og is, samt telefonen.. Jeg får så sparket ham, uden jeg registrer det.

"Hov, det var et uheld"

Jeg er ikke et barn :o han skal da ikke fortælle mig hvornår jeg skal sige undskyld! Og han skal da slet ikke sige det, som om jeg ikke ville have gjort det - jeg anede ikke jeg gjorde det, og nåede ikke andet end at sige det var er uheld før han "befalede" en undskyldning!!! Ved det er barnligt, men det er netop sådan noget..

Hvem helvede bliver sur over at deres kæreste ved et uheld rammer dem? Det kan umuligt have gjort (ret) ondt, for jeg mærkede ikke noget! Jeg fik jo ikke engang en chance for selv at sige noget....!

Man har jo en tendens til at blive ekstra nærtagende, hvis det i forvejen er skidt. Kan I slet ikke selv snakke om situationen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Desværre hjælper intet.

"Hov, det var et uheld"

Argh, sådan HELT ærligt, så kunne jeg godt have været som din kæreste der :blush Skidehamrende ucharmerende, men jeg kan godt blive lidt sådan der, hvis jeg i en periode føler at jeg får lidt for lidt omsorg. Altså at jeg trænger til en oprigtig "Ej undskyld, er du ok? Slog du dig? Har du brug for et kram?" men ikke får den, fordi B ikke har opdaget at jeg har det sådan. Så "griber jeg chancen" når der sker noget håndgribeligt, såsom hvis jeg slår mig. Altså det er ikke noget, jeg som sådan gør bevidst, jeg har bare lagt mærke til det, sådan i bagklogskabens lys.

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.