tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Kunne du finde noget stof til den anden side som passer ind?

Min ammepude med Aron havde 2 forskellige siger (Sebra) og kan se at fx. Smallstuff også er forskellig på begge sider - så det vil nok 'bare' være moderne?

Jeg ved ikke helt om jeg bryder mig om at der skal være 2 slags. Men det bliver helt sikkert alternativet hvis ikke jeg finder noget andet stof :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og du kan ikke købe mere? Ellers synes jeg nu også det er flot med to forskellige slags stof - elsker at kombinere mønstre og finde en god tittekant til :)

Jeg har indkøbsstop, så må ikke shoppe mere stof resten af året ;) En veninde har noget jeg gene må bytte mig til, men hun bor ca 200 km væk, så det bliver i hvert fald ikke i dag jeg får den syet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har indkøbsstop, så må ikke shoppe mere stof resten af året ;) En veninde har noget jeg gene må bytte mig til, men hun bor ca 200 km væk, så det bliver i hvert fald ikke i dag jeg får den syet <_<

Må jeg se et billede af dit yndlingsstof? (Jeg har nemlig ikke fundet det, min ammepude skal have)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg se et billede af dit yndlingsstof? (Jeg har nemlig ikke fundet det, min ammepude skal have)

Det er den med elefanterne :)

GPDXaT9.jpg

Dette blev også kombien. Dog har min dumme hjerne lavet en fejl, så hullet er for lille til at puden kan komme i betrækket! :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt. Føler mig syg fysisk og psykisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand og hans gavmildhed. Synes sgu det er for meget nogen gange.

Hans søn flyttet hjem til os (hvilket er super) fra denne uge, men han har aftalt vi først "skifter" økonomi med x'en fra næste måned, da det er gået lidt stærkt. Altså får hun børnepenge fra os plus fra udbetaling Danmark for begge børn i september også.

Og så han han også luge aftalt med ungerne at de får lommepenge samt tøjpengne af os denne måned, plus C får en kompensation for at hun får et andet værelse, selvom det kun er et halvt år siden hende og kæresten malede det andet værelse.

Alt i alt lige knap 2000 kr. til ungerne og nogen 1000 også overfor x'en. Nogen gange ville jeg sgu godt inddrages inden han bare lover vores penge væk. Det kan godt være det er fornuftigt, men man disponere da ikke bare over 5000 uden at være enige når man har fællesøkonomi.

:shooter

:klap :klap :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det er fint :kuller

Elsker det stof. Det har også lagt i skabet i et par år ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bruuuuuuugt! Det gør ondt i hele kroppen, jeg er død træt, jeg vil bare krybe sammen under min dyne :( Men J er åbenbart også udkørt for han er demontorsur, går oprydningsamok og snerrer af W - så jeg føler lidt at jeg bliver nød til at være opturs mor <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bruuuuuuugt! Det gør ondt i hele kroppen, jeg er død træt, jeg vil bare krybe sammen under min dyne :( Men J er åbenbart også udkørt for han er demontorsur, går oprydningsamok og snerrer af W - så jeg føler lidt at jeg bliver nød til at være opturs mor <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bruuuuuuugt! Det gør ondt i hele kroppen, jeg er død træt, jeg vil bare krybe sammen under min dyne :( Men J er åbenbart også udkørt for han er demontorsur, går oprydningsamok og snerrer af W - så jeg føler lidt at jeg bliver nød til at være opturs mor <_<

Kan du ikke være optursmor der tager W med ind under dynen og lege hule og hygge når nu J er mande sur :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt. Føler mig syg fysisk og psykisk...

Der sker bare også meget hos jer i øjeblikket :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde lige spurgt min søster i går om hun vil være fadder til barnedåb, det ville hun gerne. Nu har hun lige ringet og sagt, at de havde taget fejl af nogle datoer, så de er slet ikke hjemme til barnedåben. Øv altså, nu skal vi finde en anden fadder og 2 ud af mine 3 søskende kommer ikke til barnedåb - øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der sker bare også meget hos jer i øjeblikket :kram2

Alt for meget :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

  

Kan du ikke være optursmor der tager W med ind under dynen og lege hule og hygge når nu J er mande sur :kram2

Tak i 2 :kiss

W er heldigvis træt i bolden også, så han dimser rundt selv - lige nu sidder han på sit værelse :yay og J blev lidt bedre af at få mad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej forresten vil jeg gerne lige brokke mig over - at der til fødselsdagen i dag blev diskuteret "mageligheds flygtninge". Jeg rejste mig i protest midt under kaffen og sagde at jeg ikke kunne holde ud at høre på det. Mageligheds flygtningen - ej men hvordan kan de to ord være i samme sætning. Måske findes der mageligheds invandrere, hvad ved jeg. Men flygtningen er sku da ikke magelige,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej forresten vil jeg gerne lige brokke mig over - at der til fødselsdagen i dag blev diskuteret "mageligheds flygtninge". Jeg rejste mig i protest midt under kaffen og sagde at jeg ikke kunne holde ud at høre på det. Mageligheds flygtningen - ej men hvordan kan de to ord være i samme sætning. Måske findes der mageligheds invandrere, hvad ved jeg. Men flygtningen er sku da ikke magelige,

:( jeg græmmes simpelthen så meget over folk med så lidt realitetssans..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej forresten vil jeg gerne lige brokke mig over - at der til fødselsdagen i dag blev diskuteret "mageligheds flygtninge". Jeg rejste mig i protest midt under kaffen og sagde at jeg ikke kunne holde ud at høre på det. Mageligheds flygtningen - ej men hvordan kan de to ord være i samme sætning. Måske findes der mageligheds invandrere, hvad ved jeg. Men flygtningen er sku da ikke magelige,

Jeg bliver så gal! Dumme dumme mennesker :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker det stof. Det har også lagt i skabet i et par år ;)

Men det er da sengetøjet fra Night & Day ! så det kan du jo købe i bl.a magasin etc.

Har det bemlig herhjemme til min datter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er da sengetøjet fra Night & Day ! så det kan du jo købe i bl.a magasin etc.

Har det bemlig herhjemme til min datter :)

Det ved jeg godt ;) Men købte en stump stof af en veninde, der på et tidspunkt havde fået fat i nogle meter af stoffet. Og sengetøj mangler jeg ikke ;) Der er syet en del af det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er da sengetøjet fra Night & Day ! så det kan du jo købe i bl.a magasin etc.

Har det bemlig herhjemme til min datter :)

Jeg mener også at have set det i Salling i Aalborg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor jeg glæder mig til at vi flytter, efterhånden <_< Der er sket et eller andet, så der trænger lugt fra underboen op på vores badeværelse = det lugter skiftevis af parfume og røg. Og jeg magter bare ikke at ringe til varmemesteren, for synes han er så irriterende, og der går alligevel gerne flere måneder fra man brokker sig, til der sker noget, medmindre det virkelig er akut <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den med elefanterne :)

GPDXaT9.jpg

Dette blev også kombien. Dog har min dumme hjerne lavet en fejl, så hullet er for lille til at puden kan komme i betrækket! :angry

 

Hvor er det fint! :yay Kan det stadig købes? Og i så fald hvor?

 

EDIT: Så lige de andres kommentarer. Det virker ikke til det kan købes i metermål?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nøj hvor jeg glæder mig til at vi flytter, efterhånden <_< Der er sket et eller andet, så der trænger lugt fra underboen op på vores badeværelse = det lugter skiftevis af parfume og røg. Og jeg magter bare ikke at ringe til varmemesteren, for synes han er så irriterende, og der går alligevel gerne flere måneder fra man brokker sig, til der sker noget, medmindre det virkelig er akut <_<

Hvor skal I flytte hen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fint! :yay Kan det stadig købes? Og i så fald hvor?

EDIT: Så lige de andres kommentarer. Det virker ikke til det kan købes i metermål?

Tror du kan finde stoffet på trendsales. Der købte en veninde det blå i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.