tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At alt lugter metalagtigt :(

Del dette indlæg

Vil gerne brokke mig over at jeg altid bliver utilpas når jeg sover middagslur.. Jeg får kvalme, ryster/sitrer og bliver svimmel.. Hvad sker der lige for det...

Så det er bare ikke motiverende at "smide" sig når det er det jeg har behov for.. Sidder nu og sunder mig for jeg skal hente børn.. Men det er lidt et sag når jeg er skidt.. Puha..

(Jeg er taknemmelig for at have muligheden for at sove til middag da jeg er sygemeldt, men jeg ville nu gerne have at det gavnede når jeg gjorde det)

Jeg kender det faktisk godt, jeg fandt ud af at hvis jeg lagde mig til at sove igen inden 10 når jeg stod op kl 7 så gik det meget bedre, dvs inden 3 timer efter nattesøvnen, det kunne måske afprøves?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fuck hvor er jeg træt af min mand, som bliver totalt dementor/kritiser andre (helst min familie) agtig hver gang han får et jobafslag...

Ih altså hvor i dag bare har været mega træls, håber så meget at Simon er rask i morgen, så jeg kan komme på arbejde...

Er helt med på at det ikke er sjovt at få afslag, men helt ærligt prøv nu lige at være lidt voksen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil sgu godt brokke mig over den idiot af en mand jeg har fået børn med :angry

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

:ditto, gad vide om der er noget i luften i dag? Krydser fingre for at i morgen bliverbedre, for os alle!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 til alle Jer med dumme mænd i dag! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

S er "syg" igen (ej ok, han har lille smule feber :rolleyes), så nu har jeg sagt at han skal en tur til lægen til et sundhedstjek, og få tjekket vitaminer osv.. Gider ikke være "alene-mor" hveranden uge, fordi han er skidt!

Han er sjovt nok aldrig dårlig nok til ikke at holde aftaler med alle andre, men lege med E mens jeg laver mad er en umulighed! :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over, at jeg ikke kan finde ud af at passe min sengetid og at jeg tilmed bliver mega pylret og hypokonderagtig, når jeg ikke kommer i seng :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mega latterlig termostat i soveværelset, der piber og hyler og den vil ikke holde op :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at det skal være Så stort et projekt at sove i tiden... Jeg hænger jo ikke sammen :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at jeg ikke har mere havrefras <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil brokke mig over at jeg hele tiden er skide sulten.. Det er ikke nemt at tabe sig når maven hele tiden skriger på mad :gal :huug

Del dette indlæg

Annonce ♥

... så brokker manden sig over at jeg ikke står op, sammen med ham og Maliva. Når jeg så gør det, så er jeg i vejen? :blink

Han havde givet Maliva en sommertrøje på og jeg skifter den ud til en langærmet bluse. Han 3. Grads forhører mig om, hvorfor den trøje han havde valgt ikke var ok. "Øhhh.. fordi Maliva allerede NU går og snotter, hun får ikke sutsko på i legestuen og der er fodkoldt?!" Hans svar - ja, men de er jo indenfor :rolleyes

flot karl-smart.. din datter er allerede begyndt at snotte og du begrunder DIT blusevalg - som i øvrigt var helt fint, pånær ærmerne var liiiiidt for korte og stoffet lidt for tyndt - med at de er indendørs.

De er børn.. de leger på gulvet = tøjet skal være derefter og gulvet i legestuen kan godt være koldt indimellem..

Han blev meeega stødt over at jeg skiftede blusen ud.. selvom jeg forklarede ham, at det var et fint valg. Det var bare for tyndt og for koldt til en dag som i dag.

Og pludseligt så er jeg skide sur og har været det hele morgenen... :rolleyes

ja ja.. kast du bare med sten, når du står i glashuset..

Åhhh... dampe, dampe..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil brokke mig over at jeg hele tiden er skide sulten.. Det er ikke nemt at tabe sig når maven hele tiden skriger på mad :gal :huug

:kram Må jeg anbefale masser af skyr, æg, spidskål og vand (ikke sammen! :P Men med det, du så synes er lækkert)

Del dette indlæg

Annonce ♥

... så brokker manden sig over at jeg ikke står op, sammen med ham og Maliva. Når jeg så gør det, så er jeg i vejen? :blink

Han havde givet Maliva en sommertrøje på og jeg skifter den ud til en langærmet bluse. Han 3. Grads forhører mig om, hvorfor den trøje han havde valgt ikke var ok. "Øhhh.. fordi Maliva allerede NU går og snotter, hun får ikke sutsko på i legestuen og der er fodkoldt?!" Hans svar - ja, men de er jo indenfor :rolleyes

flot karl-smart.. din datter er allerede begyndt at snotte og du begrunder DIT blusevalg - som i øvrigt var helt fint, pånær ærmerne var liiiiidt for korte og stoffet lidt for tyndt - med at de er indendørs.

De er børn.. de leger på gulvet = tøjet skal være derefter og gulvet i legestuen kan godt være koldt indimellem..

Han blev meeega stødt over at jeg skiftede blusen ud.. selvom jeg forklarede ham, at det var et fint valg. Det var bare for tyndt og for koldt til en dag som i dag.

Og pludseligt så er jeg skide sur og har været det hele morgenen... :rolleyes

ja ja.. kast du bare med sten, når du står i glashuset..

Åhhh... dampe, dampe..

:kram Det er ikke nemt med de mænd. :rolleyes Mon han hellere selv ville have valgt en anden bluse? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Det er ikke nemt med de mænd. :rolleyes Mon han hellere selv ville have valgt en anden bluse? :)

nej det er det ikke :P

bare sådan en herlig start på dagen ;)

Det kunne da godt være.. men det var allerede da jeg nævnte andet bluse-valg, at han begyndte udspørgningen..

nå.. hul i det.. vi starter forfra og så må dagen gå sin gang :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej det er det ikke :P

bare sådan en herlig start på dagen ;)

Det kunne da godt være.. men det var allerede da jeg nævnte andet bluse-valg, at han begyndte udspørgningen..

nå.. hul i det.. vi starter forfra og så må dagen gå sin gang :)

Hehe ja godmorgen ;)

Håber resten af dagen bliver bedre :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

At baby slet ikke giver lyd fra sig! Den plejer at være super aktiv om morgenen....

Del dette indlæg

Annonce ♥

At baby slet ikke giver lyd fra sig! Den plejer at være super aktiv om morgenen....

Den sover da bare længe ;) Men ned med noget isvand, hvis du er urolig :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Må jeg anbefale masser af skyr, æg, spidskål og vand (ikke sammen! :P Men med det, du så synes er lækkert)

:kiss Jeg sidder lige nu og guffer omelet med ekstra æggehvide og tomater i.. Og et stort glas vand :P 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er max doven idag :rolleyes Har skolearbejde, der kan ordnes på 2-3 timer og alligevel giiiiiider jeg ikke :rolleyes Gider heller ikke træne idag (Må også være ok med en pause, nu har jeg hoppet rundt som en anden hoppebold hver dag siden fredag), men gruer lidt for om jeg får tid de næste par dage :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den sover da bare længe ;) Men ned med noget isvand, hvis du er urolig :kram2

Er prøvet :/ har også hoppet helt vildt (startede jeg med). Andre forslag?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er prøvet :/ har også hoppet helt vildt (startede jeg med). Andre forslag?

Hmm spis is? Kold klud på maven? Hvor langt er du henne? Hvis du er sådan rigtig bekymret så ring til fg :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er max doven idag :rolleyes Har skolearbejde, der kan ordnes på 2-3 timer og alligevel giiiiiider jeg ikke :rolleyes Gider heller ikke træne idag (Må også være ok med en pause, nu har jeg hoppet rundt som en anden hoppebold hver dag siden fredag), men gruer lidt for om jeg får tid de næste par dage :unsure

Giver lidt et kærligt spark bagi.. Det bliver SÅ dejligt når du er færdig og SÅ kan du smide dig på sofaen og stene.. :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Giver lidt et kærligt spark bagi.. Det bliver SÅ dejligt når du er færdig og SÅ kan du smide dig på sofaen og stene.. :kiss

Men det er også dejligt at stene nu :rolleyes Ej, tak for spark :kiss Der kommer æg og bacon om lidt, så læser jeg og så kan det være, jeg går en tur. Så må det være fint ;)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.