tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg vil nok næsten brokke mig over alt!

Har været alene siden tirsdag. Theodor startede med at være syg tirsdags til torsdag. Nu er jeg syg. Hende jeg havde satset på som vejleder til min fagprøve har afslået. Theodor sover af lort til hver nat lidt pt, så jeg render oppe ca. en gang i timen..

Og A kommer først hjem på torsdag.. TORSDAG!! :(

Lort med bæ på! :prik :sm :klap

Kram og god karma i læssevis til dig! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil nok næsten brokke mig over alt!

Har været alene siden tirsdag. Theodor startede med at være syg tirsdags til torsdag. Nu er jeg syg. Hende jeg havde satset på som vejleder til min fagprøve har afslået. Theodor sover af lort til hver nat lidt pt, så jeg render oppe ca. en gang i timen..

Og A kommer først hjem på torsdag.. TORSDAG!! :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At tv 2 play ikke kan afspilles på PS3!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Jeg kan ikke forestille mig hvor irriterende det må være, men jeg kan sige som køber er det bare GULD værd! Da vi fik kigget "vores" hus efter i krogene kunne vi bare se hvor småbeskidt det hele er, og ærligt??? Det gør bare at man tænker at det hele er mindre attraktivt og mindre værd! Jeg kan godt forstå de potentielle købere som har set huset for første gang i klart solskin hvor det bare er SÅ tydeligt... Vi så det første gang sidst på eftermiddagen hvor det var sådan lidt halvmørkt, og det tror jeg sgi er en god ting for hende!

Jeg tror at hvis hun havde brugt tid på at holde hjemmet pænt, og havde givet det lige en almindelig overgang lørdag inden vi så det anden gang, at så havde hun fået det solgt noget tidligere!

Ja helt sikkert, vi så 2 huse for noget tid siden og det ene var sådan ja - små beskidt, mens det andet var så selv håndvasken skinnede! Det bliver sådan en middel ting denne gang, her er rent, men det skinner ikke. Jeg er stort set alene om slæbet, Mie roder hurtigere end jeg kan rydde op og katte i hjemmet er ikke ligefrem noget der gør jobbet lettere :rolleyes men det vigtigste er gjort, så har jeg 2 dage til at fixe detaljerne og pudse et vindue der trænger ellers er det "bare" at holde det pænt, hvad det så end kommer til at indebære, men sikkert en ekstra støvsugning <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Du er så skide sej!!!

:ditto jeg ville være gået i baglås hvis det havde været mig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt klage over Mies umådentlig effektive talent for at rode <_< det tog 15 min så så mit fine bare ny støvsugede og pænt opryddede gulv sådan her ud:

ePtsBXD.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har noget svært ved at se det seje i mig.. Jeg "klarer" det jo ikke lige frem. Jeg er sygemeldt og min psykolog vælter sig i penge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har noget svært ved at se det seje i mig.. Jeg "klarer" det jo ikke lige frem. Jeg er sygemeldt og min psykolog vælter sig i penge..

Jeg synes du er sej, ikke som sådan pga din situation, men bare for den du er :kiss

Og manglende søvn + sygdom + græsenke taget i betragtning, synes jeg det er godt klaret, at du ikke har vredet halsen om på nogen endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1813!!!! :klap 

David har helt tydeligt MØB, men fordi det åbenbart ikke er akut nok skal vi bare give ham panodil og søge egen læge i morgen.

 

Jaja... Nu sidder vi så og har forsøgt at putte den sidste time (det plejer at tabe MAX 10 min) og David er utrøstelig. Han har sovet sammenlagt ca 5 timer siden i går aftes og har feber.

Er VIRKELIG gal over den nye lorte-ordning! Før i tiden kom man til vagtlægen og fik behandling. Glæder mig til den 1. februar, hvor den private vagtlæge starter op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du er sej, ikke som sådan pga din situation, men bare for den du er :kiss

Og manglende søvn + sygdom + græsenke taget i betragtning, synes jeg det er godt klaret, at du ikke har vredet halsen om på nogen endnu ;)

Tak Mette! :kiss

Nu sidder jeg så her med min jolly time og snøfler, og æder mig fed. Det er ved der skal til, for at jeg ikke kyler baby, hund og mig selv i fjorden.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Det handler jo ikke om hvorvidt du modtager hjælp på den ene eller anden måde, det handler om at du kæmper, at du er dig, at du er en skøn mor for Theo og at du fortsætter selvom du nok ikke altid magter det

Tak, søde :kiss Jeg føler mig bare ikke ret meget andet end sølle og alene. :( Og jeg har endda min mor, som er her alt det hun kan. Jeg mangler bare virkelig Allan efterhånden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Mette! :kiss

Nu sidder jeg så her med min jolly time og snøfler, og æder mig fed. Det er ved der skal til, for at jeg ikke kyler baby, hund og mig selv i fjorden.. ;)

Det lyder yderst fornuftigt ;) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1813!!!! :klap

David har helt tydeligt MØB, men fordi det åbenbart ikke er akut nok skal vi bare give ham panodil og søge egen læge i morgen.

Jaja... Nu sidder vi så og har forsøgt at putte den sidste time (det plejer at tabe MAX 10 min) og David er utrøstelig. Han har sovet sammenlagt ca 5 timer siden i går aftes og har feber.

Er VIRKELIG gal over den nye lorte-ordning! Før i tiden kom man til vagtlægen og fik behandling. Glæder mig til den 1. februar, hvor den private vagtlæge starter op.

Ja godt man ikke bor i Region H! :o Synes det er uhyggeligt hvad I skal i gennem!

Og så gør det mig i øvrigt stolt, at mit parti, med Mette Abildgaard i spidsen, hele tiden har været imod og stadig kæmper. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder yderst fornuftigt ;) :kram

Men jeg har godt nok svært ved at indtage skidtet i det ønskede hurtige tempo. Kan absolut ikke trække vejret gennem næsen for snot, og jeg er nærmest ved at kvæles hver gang jeg æder en snøfel :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har noget svært ved at se det seje i mig.. Jeg "klarer" det jo ikke lige frem. Jeg er sygemeldt og min psykolog vælter sig i penge..

Oh yes du er sej...!!!! Kæmpe kæmpe kææææææmpe, og meget forstående :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yes du er sej...!!!! Kæmpe kæmpe kææææææmpe, og meget forstående :kram

Det betyder meget når det kommer fra dig! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pænt frustreret! William vågnede klokken 20 og J går ind til ham og William går helt amok, nu har han så nærmest grædt konstant en halv time og J bliver bare mega sur når jeg tilbyder min hjælp fordi han er blevet stædig nu.

(I mens jeg skrev denne besked gav J endelig op, jeg ammede og 2 minutter senere sover han. Jeg får lyst til at give J en med stegepanden)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg har godt nok svært ved at indtage skidtet i det ønskede hurtige tempo. Kan absolut ikke trække vejret gennem næsen for snot, og jeg er nærmest ved at kvæles hver gang jeg æder en snøfel :p

Haha prøv at inhalere dem gennem næsen istedet så. To fluer med ét smæk :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1813!!!! :klap

David har helt tydeligt MØB, men fordi det åbenbart ikke er akut nok skal vi bare give ham panodil og søge egen læge i morgen.

Jaja... Nu sidder vi så og har forsøgt at putte den sidste time (det plejer at tabe MAX 10 min) og David er utrøstelig. Han har sovet sammenlagt ca 5 timer siden i går aftes og har feber.

Er VIRKELIG gal over den nye lorte-ordning! Før i tiden kom man til vagtlægen og fik behandling. Glæder mig til den 1. februar, hvor den private vagtlæge starter op.

Ej de sgu skamme sig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så tog vi lige endnu en gang opkast. Denne gang ud over M og stolen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha prøv at inhalere dem gennem næsen istedet så. To fluer med ét smæk :lolhit

Du er jo syg! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så topper vi lige week-enden med et skænderi  :boo

Har sovet minimalt, har en syg søn og min krop gør ondt i hver eneste lille celle. Jeg får konstant at vide at jeg er sur selvom jeg ca 1000 gange har sagt at jeg er udmattet og opbrugt. Lige meget hvad jeg gør er det forkert, og M har altid mere ret til at have ondt af sig selv end jeg har.

 

FUCK hvor er det hele bare op ad bakke lige nu  :boo  :boo  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så topper vi lige week-enden med et skænderi :boo

Har sovet minimalt, har en syg søn og min krop gør ondt i hver eneste lille celle. Jeg får konstant at vide at jeg er sur selvom jeg ca 1000 gange har sagt at jeg er udmattet og opbrugt. Lige meget hvad jeg gør er det forkert, og M har altid mere ret til at have ondt af sig selv end jeg har.

FUCK hvor er det hele bare op ad bakke lige nu :boo :boo :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pænt frustreret! William vågnede klokken 20 og J går ind til ham og William går helt amok, nu har han så nærmest grædt konstant en halv time og J bliver bare mega sur når jeg tilbyder min hjælp fordi han er blevet stædig nu.

(I mens jeg skrev denne besked gav J endelig op, jeg ammede og 2 minutter senere sover han. Jeg får lyst til at give J en med stegepanden)

De stakkels mænd... ;-) Jeg brokker mig, når gemalen ikke løser det selv, istedet for straks at tilkalde mor/brysterne;-)

Jeg håber, at William sover godt nu:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så topper vi lige week-enden med et skænderi  :boo

Har sovet minimalt, har en syg søn og min krop gør ondt i hver eneste lille celle. Jeg får konstant at vide at jeg er sur selvom jeg ca 1000 gange har sagt at jeg er udmattet og opbrugt. Lige meget hvad jeg gør er det forkert, og M har altid mere ret til at have ondt af sig selv end jeg har.

 

FUCK hvor er det hele bare op ad bakke lige nu  :boo  :boo  :boo

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.