Besvaret January 11, 2014 Snotten står bare ud af hovet på mig! Kan heldigvis holde hovedpine og øvrige smerter nede med paracetamol og nsaid. Men hold nu op jeg føler mig død! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Haha han synes da bare, at du er dejlig og uimodståelig :kissHelt sikkert :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Vil gerne brokke mig over manglende kontor eller andet egnet sted at læse til eksamen, når hele familien er hjemme... Hvad gør I andre? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Vil gerne brokke mig over manglende kontor eller andet egnet sted at læse til eksamen, når hele familien er hjemme... Hvad gør I andre? 1. Jager dem ud 2. Accepterer, at jeg får læst mindre og at eksamen så må være derefter 3. Læser på uni :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Vil gerne brokke mig over manglende kontor eller andet egnet sted at læse til eksamen, når hele familien er hjemme... Hvad gør I andre? Sender dem til svigerfamilien eller tager selv hjem til mine forældre og bruger deres kontor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Vil gerne brokke mig over manglende kontor eller andet egnet sted at læse til eksamen, når hele familien er hjemme... Hvad gør I andre?Tager på biblioteket Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Vil gerne brokke mig over manglende kontor eller andet egnet sted at læse til eksamen, når hele familien er hjemme... Hvad gør I andre? Vi har en bordplade hvor man med et snuptage kan skrue ben på. Det satte jeg op i hjørnet af vores soveværelse og hev en spisebordsstol derind. Så havde jeg et sted for mig selv med ro - og det var nemt at pakke sammen igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Jeg vil godt brokke mig over at jeg ikke har det særlig godt , og at panodil absolut ingen effekt har. Og så vil jeg brokke over at J også har det småskidt, så jeg alligevel måtte stå med næsten det hele :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Jeg vil godt brokke mig over at jeg ikke har det særlig godt , og at panodil absolut ingen effekt har. Og så vil jeg brokke over at J også har det småskidt, så jeg alligevel måtte stå med næsten det hele :(Øv søde! :kram2Føler med dig! Jeg er godt nok også skidt, og A kommer først hjem på torsdag! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 ooooork! Elliot bliver ved med at sparke dynen ned i bunden af liften.. Hvorfor gør han det?! Ej hvor er det irriterende.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 ooooork! Elliot bliver ved med at sparke dynen ned i bunden af liften.. Hvorfor gør han det?! Ej hvor er det irriterende.. Han har det varmt? Mie gjorde det også, så lagde jeg dynen på tværs over liften så hendes krop lå i en lille hule. Men altså Mie er et sært barn på det punkt: hun sover ALDRIG med dyne :rolleyes er hun så træt at hun falder i søvn under den vågner hun skrigene op, nogle gange badet i sved. Så hun har ALTID nattøj og tykke strømper på. I barnevognen ELSKER hun sin dyne! Hun er mystisk :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Tak for alle jeres tips, er på fra mobilen så kan ikke lige qoute... Jeg endte i soveværelset i sengen og fik læst 50 sider, hvilket bestemt ikke er nok :( D har hverken familie eller venner tæt på, så det et svært at sende dem af sted alle sammen. Det skal jo helst være et sted Noah kan være længe også. Jeg læser på DTU gennem DJØF, så kan ikke rigtig læse der, desværre. Biblioteket lyder som en mulighed. Mon det er læsesal i Roskilde? Glææææder mig til tirsdag kl 15 hvor det er overstået! Hader virkelig mundtlige eksamener... Har forresten affundet mig med det ikke bliver en super-eksamen. Den skal bare bestås, for har bestemt ikke haft optimale forhold til den... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Han har det varmt? Mie gjorde det også, så lagde jeg dynen på tværs over liften så hendes krop lå i en lille hule. Men altså Mie er et sært barn på det punkt: hun sover ALDRIG med dyne :rolleyes er hun så træt at hun falder i søvn under den vågner hun skrigene op, nogle gange badet i sved. Så hun har ALTID nattøj og tykke strømper på. I barnevognen ELSKER hun sin dyne! Hun er mystisk :D Han føles bare ikke varm.. Og nu sover han med dyne på.. Det er som om han har en masse uro der lige skal ud :blink Men det kan da godt være vi skal prøve med nattøj og så bare ligge dynen over liften.. Underlige børn altså :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Pada: Noah har også sparket dynen helt af til aften. Han plejer at sparke, men dog ikke så meget så den ryger helt af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Pada: Noah har også sparket dynen helt af til aften. Han plejer at sparke, men dog ikke så meget så den ryger helt af. Det er for tosset, altså :) Dyner er da det bedste! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Ja, jeg elsker min dyne! Og Noahs virker også bare SÅ dejlig! Men nix om den skulle på til aften... Han har dog fået den på nu, synes det andet ville blive for koldt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2014 Ja, jeg elsker min dyne! Og Noahs virker også bare SÅ dejlig! Men nix om den skulle på til aften... Han har dog fået den på nu, synes det andet ville blive for koldt. Præcis! Vi har givet ham et par strømpebukser på udover den langærmede body og lagt dynen henover liften som Majs foreslog. Indtil videre sover han :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Har brugt hele weekenden på at være syg :-( og er det stadig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Jeg vil godt brokke mig over at have lejlighed til salg <_< syntes det mildest talt er pisse irriterende hele tiden at skulle rydde op og gøre rent i ALLE rum og kroge på de mest ubelejlige tidspunkter og gerne med meget kort frist. Denne gang er vi så overraskende nok blevet advaret i god tid, men oven i svigermors blodprop! Helt ærlig så har jeg bare mest af alt lyst til at bruge dagen på hjernedødt tv, ligge på sofaen og lade al ting sejle! Nu er det værste heldigvis overstået: gulvene! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Jeg vil godt brokke mig over at have lejlighed til salg <_< syntes det mildest talt er pisse irriterende hele tiden at skulle rydde op og gøre rent i ALLE rum og kroge på de mest ubelejlige tidspunkter og gerne med meget kort frist. Denne gang er vi så overraskende nok blevet advaret i god tid, men oven i svigermors blodprop! Helt ærlig så har jeg bare mest af alt lyst til at bruge dagen på hjernedødt tv, ligge på sofaen og lade al ting sejle! Nu er det værste heldigvis overstået: gulvene! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 At min dreng ikke mener at middagslur er noget han gidet bruge tid på i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Jeg vil nok næsten brokke mig over alt! Har været alene siden tirsdag. Theodor startede med at være syg tirsdags til torsdag. Nu er jeg syg. Hende jeg havde satset på som vejleder til min fagprøve har afslået. Theodor sover af lort til hver nat lidt pt, så jeg render oppe ca. en gang i timen.. Og A kommer først hjem på torsdag.. TORSDAG!! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Jeg vil nok næsten brokke mig over alt! Har været alene siden tirsdag. Theodor startede med at være syg tirsdags til torsdag. Nu er jeg syg. Hende jeg havde satset på som vejleder til min fagprøve har afslået. Theodor sover af lort til hver nat lidt pt, så jeg render oppe ca. en gang i timen.. Og A kommer først hjem på torsdag.. TORSDAG!! :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites