tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

:kram til dig Majs

Det er ikke fair at han kører sådan på dig, når han ved det gør dig ked af det.

Jeg ved ikke hvorfor han har brug for at håne sådan, men den slags kender jeg alt for godt fra min x. Det var på daglig basis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

What? Altså hvis han endelig skal køre den der stil, kan han i det mindste bede dig sige "vil du ikke række mig fjernbetjeningen?". Det andet er da totalt latterligt og ordkløveri.

Nemlig. Total ordkløveri

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne kramme på hr. Mand, han siger at han lige skal på toilet først, jeg siger "ok kan jeg så få den der fjernbetjening?"

Ham: "Hvad hedder det?"

Mig: "????"

Ham: "hvad hedder det?"

Mig: "hvad? Jeg spørger pænt efter fjernbetjeningen! :angry "

Ham: "jeg vil have dig til at spørge ordentlig"

Mig: "HVAD?!?!? Jeg spurgte pænt :angry :angry :angry "

Ham: "det hedder "den fjernbetjening der" og ikke "den der fjernbetjening""

For det var da HELT VILDT VIGTIGT at starte en diskusion over :gal - fik ALDRIG mit kram men det værste er at jeg slet ikke har lyst til det kram! Synes bare han er en idiot som bare VILLE gøre mig ked og sur! For han VED det er den knap han skal trykke på for virkelig at føle mig uintelligent og latterlig - køre rundt med mig på en hånlig måde med en ligegyldig pointe!!

HVORFOR???

Spade :klap Har du sagt, hvordan det fik dig til at føle? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spade :klap Har du sagt, hvordan det fik dig til at føle? :kram

Tæller: "Du er en NAR :angry! Hvad helvede er pointen i det :gal? Det er SÅ ligegyldigt!... Hvis du ikke kan lide min måde at snakke på så kan du jo finde en anden :sm for jeg ændrer mig i hvert fald ikke - idiot"?

Mon ikke han fattede budskabet lige meget hvad :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What? Altså hvis han endelig skal køre den der stil, kan han i det mindste bede dig sige "vil du ikke række mig fjernbetjeningen?". Det andet er da totalt latterligt og ordkløveri.

Han skal bare slet ikke køre i den! Færdig!!! Hvis jeg laver en grammatisk fejl så må han lære mig det på en ordentlig måde eller se igennem fingre med det!!! Og ærligt så tror jeg slet ikke det handlede om det! Jeg tror bare han var grumpy!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han skal bare slet ikke køre i den! Færdig!!! Hvis jeg laver en grammatisk fejl så må han lære mig det på en ordentlig måde eller se igennem fingre med det!!! Og ærligt så tror jeg slet ikke det handlede om det! Jeg tror bare han var grumpy!

Det er præcist det jeg mener. Det er uhøfligt og slet ikke iorden. Alle kan jo lave en grammatisk fejl. Men hvis han ikke fatter det, kan du jo prøve at køre samme stil på ham næste gang han siger noget forkert. Mon ikke han fatter det så?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tæller: "Du er en NAR :angry! Hvad helvede er pointen i det :gal? Det er SÅ ligegyldigt!... Hvis du ikke kan lide min måde at snakke på så kan du jo finde en anden :sm for jeg ændrer mig i hvert fald ikke - idiot"?

Mon ikke han fattede budskabet lige meget hvad :blush

Well, I guess. :unsure Men det lyder ikke til at det hjalp på stemningen? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til dig Majs

Det er ikke fair at han kører sådan på dig, når han ved det gør dig ked af det.

Jeg ved ikke hvorfor han har brug for at håne sådan, men den slags kender jeg alt for godt fra min x. Det var på daglig basis.

Jeg ved sku heller ikke lige hvad han har gang i!! Det var jo KUN for at irritere mig!

Er stadig skide sur! Og har på et eller andet plan bare lyst til at overreagere helt vildt og køre videre i den imorgen for at pointere hvor latterligt han opførte sig og hvor irrelevant og ligegyldig det er!!!

Tror faktisk han fik sagt noget med at Mie ikke skulle lære at sige sådan - Mie SOVER!!! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well, I guess. :unsure Men det lyder ikke til at det hjalp på stemningen? :kram

Nope!! Men blev sku lidt hormonel og er stadig sur!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope!! Men blev sku lidt hormonel og er stadig sur!!!

Det kan jeg bestemt også godt forstå! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går man for meget op i reglerne, hvis man er irriteret over fest en fredag aften efter kl.23, hvor husordenen siger der skal slukkes for al musik? Kan ikke blive enig med mig selv om jeg bare er ved at være gammel og træt og skal bede min underbo om at skrive ned for musikken. Han har boet her i 10 dage og har holdt fest de første fem gange, hver gang med minimum 15 deltagere. Er bare træt af en buldrende bas, folk der råber og skriger og fulde mennesker der ikke fatter at de ikke skal stjæle mine havestole, bare fordi de mangler siddeplads til festdeltagere. Jeg kan godt unde folk at de holder fest, men er seriøst træt af ham underboen. Han er 17 og synes bare det er det fedeste at der ikke længere er nogle forældre til at stoppe ham. Igår var han oppe og bede min nabo og jeg om at komme til ham, hvis vi var irriterede på ham fremfor at ringe til nogen, underforstået klage til boligforeningen, som vi gjorde da en af hans gæster var bevidstløs af druk. Altså.. Jeg vil bare gerne have min nattesøvn igen :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er præcist det jeg mener. Det er uhøfligt og slet ikke iorden. Alle kan jo lave en grammatisk fejl. Men hvis han ikke fatter det, kan du jo prøve at køre samme stil på ham næste gang han siger noget forkert. Mon ikke han fatter det så?!

Jeg kan ikke høre de grammatiske fejl :( så det hjælper mig ikke. Jeg ER ikke god til grammatik og sådan er det jo! Men der er måder at lære mig det på og så er der måder at udstille min svaghed på!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(Jeg kan sådan set også godt forstå, at Anders gerne vil have at Mie lærer at tale korrekt OG at det nok sker nemmest, hvis mor også taler korrekt og dermed lærer det... Men derfor kan man jo godt lige overveje, hvornår der er stemning for at pointere en fejl, og hvornår der ikke er. Og man kan også pointere det på en MEGET bedre måde!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke høre de grammatiske fejl :( så det hjælper mig ikke. Jeg ER ikke god til grammatik og sådan er det jo! Men der er måder at lære mig det på og så er der måder at udstille min svaghed på!!

 

Min far gør det samme med min mor og jeg forstår seriøst ikke at hun finder sig i det. Det er så nedværdigende. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går man for meget op i reglerne, hvis man er irriteret over fest en fredag aften efter kl.23, hvor husordenen siger der skal slukkes for al musik? Kan ikke blive enig med mig selv om jeg bare er ved at være gammel og træt og skal bede min underbo om at skrive ned for musikken. Han har boet her i 10 dage og har holdt fest de første fem gange, hver gang med minimum 15 deltagere. Er bare træt af en buldrende bas, folk der råber og skriger og fulde mennesker der ikke fatter at de ikke skal stjæle mine havestole, bare fordi de mangler siddeplads til festdeltagere. Jeg kan godt unde folk at de holder fest, men er seriøst træt af ham underboen. Han er 17 og synes bare det er det fedeste at der ikke længere er nogle forældre til at stoppe ham. Igår var han oppe og bede min nabo og jeg om at komme til ham, hvis vi var irriterede på ham fremfor at ringe til nogen, underforstået klage til boligforeningen, som vi gjorde da en af hans gæster var bevidstløs af druk. Altså.. Jeg vil bare gerne have min nattesøvn igen :zzz

Jeg havde uden tøven klaget til boligforeningen. Hver eneste gang. Han bryder reglerne, han ved det godt (og ellers finder han ud af det efter første klage, når boligforeningen tager kontakt til ham), og det kan IMO ikke være dit problem at pointere det overfor ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde uden tøven klaget til boligforeningen. Hver eneste gang. Han bryder reglerne, han ved det godt (og ellers finder han ud af det efter første klage, når boligforeningen tager kontakt til ham), og det kan IMO ikke være dit problem at pointere det overfor ham.

 

Var nede for to minutter siden for at bede ham om at skrue ned for musikken. Det gjorde han.. i to minutter. Så blev der skruet op på maks for den igen. Tror bare jeg sender en klage til boligforeningen med det samme. Gider seriøst ikke lege hans mor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var nede for to minutter siden for at bede ham om at skrue ned for musikken. Det gjorde han.. i to minutter. Så blev der skruet op på maks for den igen. Tror bare jeg sender en klage til boligforeningen med det samme. Gider seriøst ikke lege hans mor.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super

 

Forstår bare ikke at det skal være nødvendigt. Det er anden klage jeg indgiver over ham, min nabo har sendt en ligeså og en tredje på vores side har også klaget over ham. Det er altså fire klager på under 10 dage - alligevel imponerende, not. Og hvad nytter det at bede ham om at skrue ned, når han alligevel ikke lytter til hvad vi siger. Men vi er jo sikkert bare nogle gamle røvhuller i hans optik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, har lige snakket med politiet, der lovede at de "ville køre køre ned og få ødelagt den der fest". Sådan! Nattesøvn - here I come!

 

Føler mig et eller andet sted bare lusket, når jeg ringer 114 og beder dem om hjælp. Men vi er altså seriøst trætte af ham efterhånden og at han ikke udviser mere respekt overfor alle andre beboere i ejendommen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik Alt for lidt søvn til mig, og vågne kede børn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, har lige snakket med politiet, der lovede at de "ville køre køre ned og få ødelagt den der fest". Sådan! Nattesøvn - here I come!

Føler mig et eller andet sted bare lusket, når jeg ringer 114 og beder dem om hjælp. Men vi er altså seriøst trætte af ham efterhånden og at han ikke udviser mere respekt overfor alle andre beboere i ejendommen.

Du skal ikke føle dig lusket (altså ikke at jeg skal bestemme dine følelser). Du har jo prøvet den ligefremme måde som ikke hjalp.

Håber der blev ro så du kunne sove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik Alt for lidt søvn til mig, og vågne kede børn :(

:( Var de kede længe?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6.30 er altså en tand for tidligt en lørdag morgen. Må se om jeg kan overtale hende til en lur senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, har lige snakket med politiet, der lovede at de "ville køre køre ned og få ødelagt den der fest". Sådan! Nattesøvn - here I come!

Føler mig et eller andet sted bare lusket, når jeg ringer 114 og beder dem om hjælp. Men vi er altså seriøst trætte af ham efterhånden og at han ikke udviser mere respekt overfor alle andre beboere i ejendommen.

Hvorfor lusket? Det er da også den slags, vi har politiet til. Og du vil jo bare gerne sove. Jeg synes sgu det er fair!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tine, jeg er enig med Tumlepigen og BBM! Du HAR jo prøvet på den flinke måde og det hjalp tydeligvis ikke!

Jeg håber du fik sovet :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.