tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At jeg på ingen måde synes den her ferie er ferie-hyggelig og allerede nu er træt af den aftale manden er ved at lave med svigerne om en uge - gider det overhovedet ikke og nu kan jeg så bruge en uge på at være øv over det (overvejer faktisk allerede hvordan jeg kan prøve at slippe ud af det og få manden til at tage afsted alene med pigerne) :(

:kram2 håber I finder en løsning på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg på ingen måde kan sove efter at have læst en tråd herinde :( har så meget kvalme, dårlig samvittighed over at have været hård, og bare ligger og tænker på, hvordan sådanne mennesker kan findes her på jorden og være så onde :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg på ingen måde kan sove efter at have læst en tråd herinde :( har så meget kvalme, dårlig samvittighed over at have været hård, og bare ligger og tænker på, hvordan sådanne mennesker kan findes her på jorden og være så onde :boo

:kram2 jeg er godt nok også rystet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg på ingen måde kan sove efter at have læst en tråd herinde :( har så meget kvalme, dårlig samvittighed over at have været hård, og bare ligger og tænker på, hvordan sådanne mennesker kan findes her på jorden og være så onde :boo

Hvad er dog det for en tråd? :( :unsure

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er dog det for en tråd? :( :unsure

:kram

Har ikke lyst til at fortælle dig det, hvis du ikke selv har set den :boo slet ikke inden sovetid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke lyst til at fortælle dig det, hvis du ikke selv har set den :boo slet ikke inden sovetid!

Jeg tuder også lige nu :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tuder også lige nu :boo

Hvad? Hvor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læs i sex og samliv, men altså - vent til i morgen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke lyst til at fortælle dig det, hvis du ikke selv har set den :boo slet ikke inden sovetid!

Jeg fandt den :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pænt træt af at få smidt i hovedet om jeg er gravid, hvis jeg siger nej til en fyraftensøl. Altså helt ærligt.. Jeg har virkelig bare ikke lyst i dag! Men sådan er det åbenbart bare at arbejde sammen med en masse mænd *suk*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pænt træt af at få smidt i hovedet om jeg er gravid, hvis jeg siger nej til en fyraftensøl. Altså helt ærligt.. Jeg har virkelig bare ikke lyst i dag! Men sådan er det åbenbart bare at arbejde sammen med en masse mænd *suk*

Sådan er det desværre mange steder :kram folk har svært ved at acceptere at andre ikke har lyst til alkohol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det desværre mange steder :kram folk har svært ved at acceptere at andre ikke har lyst til alkohol

 

Hvis jeg virkelig var gravid skulle de nok også få det at vide på et eller andet tidspunkt. Egentlig rager det jo heller ikke dem.

En af gutterne toppede i hvert fald da han lagde hånden på min mave. De tror virkelig de er så satans sjove. Det kan godt være at jeg smiler i øjeblikket, men når jeg er for mig selv igen bryder jeg næsten sammen. Hvis det sker én gang mere, må jeg prøve at gøre det samme med ham. Hånden på hans mave og spørge hvornår baby kommer. Så kan det måske være at de fatter det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige indset at mine problemer er meget små og ubetydelige.

Jeg er dog stadig ulykkelig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove :( nogen der ved hvordan man slukker for hjernen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove :( nogen der ved hvordan man slukker for hjernen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove :( nogen der ved hvordan man slukker for hjernen <_<

Sig til hvis du finder knappen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige indset at mine problemer er meget små og ubetydelige.

Jeg er dog stadig ulykkelig...

En følelse er reel lige meget hvad den udspringer af :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Sådan noget møg. Hjælper det at sige det til manden? Det skal jo være en hyggelig ferie :kram2

Tak for kram, også til dig mille1981.

Han ved godt jeg ikke gider det med hans forældre, men nok ikke ar jeg går og er øv over det nu.

Ferien er ikke så hyggelig fordi han laver husprojekt udenfor så jeg har pigerne alene - føles som hverdag for mig, bare med to børn nu. Han knokler jo men jeg er træt af det. Oplever jeg er blevet meget egoistisk af at være på barsel så tænker hele tiden at det er hårdt for mig :( Håber godt nok jeg kan ændre det igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er meget uforstående overfor at man tager en beslutning velvidende om, at det går udover sit barn, som i forvejen har hårdt brug for stabilitet og nu skal udsættes for endnu flere ryk og skift. Fatter det ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er meget uforstående overfor at man tager en beslutning velvidende om, at det går udover sit barn, som i forvejen har hårdt brug for stabilitet og nu skal udsættes for endnu flere ryk og skift. Fatter det ikke.

Hvad så? :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min diskupolaps er blusset op igen... Det startede igår og fortsætter igen i dag... Øv:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så? :( :kram

Mor til bonusbarn skal flytte hjem til sin mor på et lille værelse. Og dernæst muligvis flytte til en anden by, så bonusdatter skal skifte bh og vi kun kan have hende hveranden weekend. Det er et meget stort skift, for sådan en lille pige der har brug for faste og trygge rammer.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mor til bonusbarn skal flytte hjem til sin mor på et lille værelse. Og dernæst muligvis flytte til en anden by, så bonusdatter skal skifte bh og vi kun kan have hende hveranden weekend. Det er et meget stort skift, for sådan en lille pige der har brug for faste og trygge rammer.....

Kan i ikke snakke med SF om hvor utrygge i er ved alt det her skiften og hvor meget det påvirker pigen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan i ikke snakke med SF om hvor utrygge i er ved alt det her skiften og hvor meget det påvirker pigen?

Der er ingen hjælp at hente. Sidste møde i bhv stod der klart at hun virkelig har brug for faste ramme, stabilitet og forudsigelighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ingen hjælp at hente. Sidste møde i bhv stod der klart at hun virkelig har brug for faste ramme, stabilitet og forudsigelighed.

Jeg tænkte på i forhold til at det ville være bedre for hende at bo hos jer end under de forhold

Kan børnehaven ikke gøre indsigelse, lave en indberetning eller noget helt andet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.