tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Og mon ikke han har ret, søde?

Det lyder jo til du er presset derhjemme, så søvn og afslapning er nok ikke helt skævt! Du bliver sgu nødt til at få K på banen.

:kram2

Han kan desværre ikke komme mere på banen pt. Skole fylder pt utrolig meget og han har modul prøve igen om 3 uger.

Han mener at han skal kunne alt, for ellers kan han lige så godt droppe ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han kan desværre ikke komme mere på banen pt. Skole fylder pt utrolig meget og han har modul prøve igen om 3 uger.

Han mener at han skal kunne alt, for ellers kan han lige så godt droppe ud.

Han kan hvertfald blive nødt til at finde en bedre balance mellem uddannelse og familie. Det nytter jo ikke at du bliver helt ødelagt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han kan desværre ikke komme mere på banen pt. Skole fylder pt utrolig meget og han har modul prøve igen om 3 uger.

Han mener at han skal kunne alt, for ellers kan han lige så godt droppe ud.

:kram

Du kunne have beskrevet min mand!

Har du prøvet en treo? Evt en henvisning til fys?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han kan hvertfald blive nødt til at finde en bedre balance mellem uddannelse og familie. Det nytter jo ikke at du bliver helt ødelagt.

Vi har haft en laaaang snak om det her i ferien.

Han vil se hvad han kan gøre ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Du kunne have beskrevet min mand!

Har du prøvet en treo? Evt en henvisning til fys?

Det er frygteligt at de har det sådan. Jeg har sværtved at forstå den slags tankegang, for sådaner jeg ikke blevet opdraget. At man ikke dur hvis man ikke får topkarakterer.

Treo kan jeg ikke med. De får mig til at kaste op og magnyler kan min mave ikke tåle :(

Fys vil jeg helst ikke til da jeg kun har dårlige erfaringer med dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er frygteligt at de har det sådan. Jeg har sværtved at forstå den slags tankegang, for sådaner jeg ikke blevet opdraget. At man ikke dur hvis man ikke får topkarakterer.

Treo kan jeg ikke med. De får mig til at kaste op og magnyler kan min mave ikke tåle :(

Fys vil jeg helst ikke til da jeg kun har dårlige erfaringer med dem

Enig!

Det er forfærdeligt!

Hmm.. Øv, øv. Så ville jeg altså slå i bordet og forlange en henvisning til en neurolog. Jeg kom selv alt for sent af sted :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regn! Og jeg skal ud i det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A tager på øvelse i morgen, og kommer først hjem torsdag eller fredag i næste uge! Lorte øvelser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regn! Og jeg skal ud i det :(

 

Det vil jeg også gerne brokke mig over! Især fordi jeg halvvejs på turen fandt ud af at min jakke ikke er vandtæt.. Så er der dælme langt hjem! :gal

 

A tager på øvelse i morgen, og kommer først hjem torsdag eller fredag i næste uge! Lorte øvelser!

 

:kram2 Øvelser stinker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A tager på øvelse i morgen, og kommer først hjem torsdag eller fredag i næste uge! Lorte øvelser!

:kram

Sikke noget hø

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er skidt tilpas... På arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A tager på øvelse i morgen, og kommer først hjem torsdag eller fredag i næste uge! Lorte øvelser!

Øv! Det er møgtarveligt, og gætter på at man ikke kan gøre en dadel ved det... :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Hvad er det lige, jeg ikke har opdaget, jeg troede, du var glad for dit job? :unsure

Jo det er jeg vel også. Men de skide skøder hænger mig langt ud af halsen. Vil hellere lave alt det andet. Men heldigvis så det ikke så sort ud som frygtet. Folk havde taget sig sammen her henover juleferien. Og så var da luge en pæn kommentar med på vejen fra en af vores sælgere. Det hjælper også på humøret, som pt ligger noget lav... Alting er bare mere sort, når man er træt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er jeg vel også. Men de skide skøder hænger mig langt ud af halsen. Vil hellere lave alt det andet. Men heldigvis så det ikke så sort ud som frygtet. Folk havde taget sig sammen her henover juleferien. Og så var da luge en pæn kommentar med på vejen fra en af vores sælgere. Det hjælper også på humøret, som pt ligger noget lav... Alting er bare mere sort, når man er træt...

Det kender jeg! Men dejligt du blev positiv overrasket!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er jeg vel også. Men de skide skøder hænger mig langt ud af halsen. Vil hellere lave alt det andet. Men heldigvis så det ikke så sort ud som frygtet. Folk havde taget sig sammen her henover juleferien. Og så var da luge en pæn kommentar med på vejen fra en af vores sælgere. Det hjælper også på humøret, som pt ligger noget lav... Alting er bare mere sort, når man er træt...

Dejligt at det trods alt ikke var så slemt som frygtet :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Det er møgtarveligt, og gætter på at man ikke kan gøre en dadel ved det... :sm

Det er jo hans arbejde.. Sådan er det, og jeg ønsker ikke at tage det fra ham.

Jeg har før kaldt ham hjem, fordi jeg var haft det svært, men det går ikke denne gang. Hvis ikke han gennemfører denne øvelse, kommer han ikke med til Afghanistan.

Det er lorte timing. Men jeg har heldigvis min psykolog. Han klarer skidtet og får mig i gennem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig!

Det er forfærdeligt!

Hmm.. Øv, øv. Så ville jeg altså slå i bordet og forlange en henvisning til en neurolog. Jeg kom selv alt for sent af sted :(

Hvad kan en neurolog da gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad kan en neurolog da gøre?

Finde en grund til din hovedpine. Mit skyldes bl.a. at mine muskler i nakken ikke kan slappe af, så har fået muskel afslappende der hjælp på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo hans arbejde.. Sådan er det, og jeg ønsker ikke at tage det fra ham.

Jeg har før kaldt ham hjem, fordi jeg var haft det svært, men det går ikke denne gang. Hvis ikke han gennemfører denne øvelse, kommer han ikke med til Afghanistan.

Det er lorte timing. Men jeg har heldigvis min psykolog. Han klarer skidtet og får mig i gennem ;)

Jeg gav gerne en hånd mens han er væk, hvis ikke du boede i det der jydeland.. Det er jo et skråplan! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg allerede nu 13+0 har så mange plukkeveer at jordemoderen sagde idag at jeg skal sygemeldes et par uger for at ro på :( men mest af alt min chefs ufattelige dårlige måde at håndtere det på, det var så takken for flere måneders overarbejde aften og weekender :gal TAK tak tak fordi jeg har sådan en uforstående arbejdsplads!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg allerede nu 13+0 har så mange plukkeveer at jordemoderen sagde idag at jeg skal sygemeldes et par uger for at ro på :( men mest af alt min chefs ufattelige dårlige måde at håndtere det på, det var så takken for flere måneders overarbejde aften og weekender :gal TAK tak tak fordi jeg har sådan en uforstående arbejdsplads!

Dumme skid :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme skid :o

Tak! Det hjælper heldigvis at brokke sig ;) nu er jeg bare sur, tidligere var jeg virkelig sur og skuffet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg evig og altid bliver røvrendt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg evig og altid bliver røvrendt

:kram

Kæmpe kram til dig, søde Vinni :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Kæmpe kram til dig, søde Vinni :kram2

Tak for kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.