tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Hehe, ja vi er nogle ynkelige skravl! :P Men vi er skide søde alligevel! :lol

Og lækre :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og lækre :yay

Oh yeah!!! :glad :yay :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over den dementor jeg bor sammen med!!! Lige indtil han stod op havde vi det skide hyggeligt! Vi har lige haft et skænderi om en skide madplan! Jeg er ikke den der laver mad, men skal planlægge og skrive indkøbsseddel - jeg beder om hjælp og så bliver han sur fordi det ikke er noget han har indvilget i at bruge sin søndag på. ARH men for helvede!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over den dementor jeg bor sammen med!!! Lige indtil han stod op havde vi det skide hyggeligt! Vi har lige haft et skænderi om en skide madplan! Jeg er ikke den der laver mad, men skal planlægge og skrive indkøbsseddel - jeg beder om hjælp og så bliver han sur fordi det ikke er noget han har indvilget i at bruge sin søndag på. ARH men for helvede!

:prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over den dementor jeg bor sammen med!!! Lige indtil han stod op havde vi det skide hyggeligt! Vi har lige haft et skænderi om en skide madplan! Jeg er ikke den der laver mad, men skal planlægge og skrive indkøbsseddel - jeg beder om hjælp og så bliver han sur fordi det ikke er noget han har indvilget i at bruge sin søndag på. ARH men for helvede!

 

Han skal da vist sendes tilbage i seng? :gal :P :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er sgu også lidt en dementor i dag <_< Jeg tror det er godt, at han skal tilbage på arbejde i morgen - han kan ikke holde ud at have så meget ferie i træk, når noget af det involverer at være alene med Anna. Ret sørgeligt, faktisk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er sgu også lidt en dementor i dag <_< Jeg tror det er godt, at han skal tilbage på arbejde i morgen - han kan ikke holde ud at have så meget ferie i træk, når noget af det involverer at være alene med Anna. Ret sørgeligt, faktisk :(

 

:kram Det er ikke sjovt! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han skal da vist sendes tilbage i seng? :gal :P :kram

Jeg har overvejet det!!! Han er sku ikke til meget gavn i vågen tilstand! Han skal heldigvis spille håndbold så jeg slipper for det sure fjæs!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er sgu også lidt en dementor i dag <_< Jeg tror det er godt, at han skal tilbage på arbejde i morgen - han kan ikke holde ud at have så meget ferie i træk, når noget af det involverer at være alene med Anna. Ret sørgeligt, faktisk :(

:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må de mænd da vist til at hanke op i deres n..... Og tage sig lidt sammen! :kram2

Det er søndag og den sidste feriedag (for os i hvert fald) i laaaang tid.

Vi er lige hjemvendt fra Bilka, og det gik faktisk forbavsende godt! Mads plejer at blive næsten panisk af at handle der... Men ikke i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har overvejet det!!! Han er sku ikke til meget gavn i vågen tilstand! Han skal heldigvis spille håndbold så jeg slipper for det sure fjæs!!!

:prik dumme mand! Håber I får hygget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er sgu også lidt en dementor i dag <_< Jeg tror det er godt, at han skal tilbage på arbejde i morgen - han kan ikke holde ud at have så meget ferie i træk, når noget af det involverer at være alene med Anna. Ret sørgeligt, faktisk :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er sgu også lidt en dementor i dag <_< Jeg tror det er godt, at han skal tilbage på arbejde i morgen - han kan ikke holde ud at have så meget ferie i træk, når noget af det involverer at være alene med Anna. Ret sørgeligt, faktisk :(

Kram!! Der er vist snart ikke andet at sige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik dumme mand! Håber I får hygget :)

Jeg tog et langt bad og da jeg kom ud var han påfaldende "jolly" men jeg var faktisk stadig "pigesur" så nu håber jeg vi alle er i bedre humør når han kommer hjem! Vi hygger i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over truende influenza!

Øv.

Min kæreste har bare - igen - været fantastisk. Sørget for pigerne, så jeg kunne ligge i sengen og koge, og så da han vil putte dem til lur siger han: "nu skal I ind og putte lidt" og så kom det prompte i kor fra dem: "NEJ" he he, sødt.

Så serverede han the og boller for mig, og har nusset mig!! Mhmmm... Elsker ham ❤️ Caroline tog hjem til sin mormor lidt i to, så fik noget ro på den front. Og en glad pige retur! Men fyck jeg har ikke tid til sygdom, med kommende dage m overarbejde og revisor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke sove.. Mine tanker kører bare rundt. Ikke på noget særligt. Kan bare ikke finde ro i mit hoved.

Ligger endda og fører en samtale med min psykolog inde i hovedet. Haha. Det er vist godt jeg har en psykolog, og skal se ham på tirsdag ;)

Men jeg bliver snart tosset. Hvis jeg så bare lå og spekulerede over noget der bekymrer mig eller lignende. Men nej.

Der må vel være en mening med galskaben.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke sove.. Mine tanker kører bare rundt. Ikke på noget særligt. Kan bare ikke finde ro i mit hoved.

Ligger endda og fører en samtale med min psykolog inde i hovedet. Haha. Det er vist godt jeg har en psykolog, og skal se ham på tirsdag ;)

Men jeg bliver snart tosset. Hvis jeg så bare lå og spekulerede over noget der bekymrer mig eller lignende. Men nej.

Der må vel være en mening med galskaben.

Håber du fik sovet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over mandag morgen efter 14 dages ferie og jeg giiiiider ikke på arbejde. Sørme ikke særlig motiverende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over mandag morgen efter 14 dages ferie og jeg giiiiider ikke på arbejde. Sørme ikke særlig motiverende <_<

:ditto

Her krævede det så bare et par timers gråd og lidt tid derefter til at få ro på både tanker og krop. Føj hvor jeg frygter at skulle afsted. Har en knude i maven over det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Her krævede det så bare et par timers gråd og lidt tid derefter til at få ro på både tanker og krop. Føj hvor jeg frygter at skulle afsted. Har en knude i maven over det :(

 

:kram2  :kram2  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over mandag morgen efter 14 dages ferie og jeg giiiiider ikke på arbejde. Sørme ikke særlig motiverende <_<

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Her krævede det så bare et par timers gråd og lidt tid derefter til at få ro på både tanker og krop. Føj hvor jeg frygter at skulle afsted. Har en knude i maven over det :(

:kram Hvad er det lige, jeg ikke har opdaget, jeg troede, du var glad for dit job? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg haft hovedpine i snart 1,5 mdr. Panodiler tager det ikke. Jeg drikker masser af vand, så kan ikke lige forstå hvorfor det bliver ved.

Ringede til lægen, som mente jeg bare skulle tage et panodiler, få sovet lidt og så slappe af.

<_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg haft hovedpine i snart 1,5 mdr. Panodiler tager det. Jeg drikker masser af vand, så kan ikke lige forstå hvorfor det bliver ved.

Ringede til lægen, som mente jeg bare skulle tage et panodiler, få sovet lidt og så slappe af.

<_<

Og mon ikke han har ret, søde?

Det lyder jo til du er presset derhjemme, så søvn og afslapning er nok ikke helt skævt! Du bliver sgu nødt til at få K på banen.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du fik sovet :kram2

Tak :kiss

Det lykkedes da. Aner ikke hvad klokken blev.

Jeg hader bare de aftner. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.