Besvaret July 24, 2015 Han skulle vel aldrig arbejde i lufthavnen? :P Haha, ret tæt på og relateret til i hvert fald ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Ihh hvor jeg hader at blive kaldt mor overfor min kat. Det er et dyr!! Ikke et barn!! Selvfølgelig er en kat ikke et barn, men jeg ser det da som et væsen, som man i samme grad har påtaget sig et ansvar overfor og som er afhængig af ens hjælp. På den måde synes jeg ikke at ens 'rolle' overfor hverken barn eller dyr er så forskellig. Og hvis man ikke ønskede at de skulle være en del af familien, hvorfor så overhovedet anskaffe sig dem? Så kan man selvfølgelig diskutere hvad man vil eller ikke vil kaldes, men funktionen man har er, for mig, den samme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Ej det ville jeg også blive skuffet over... I min familie hedder det at hvis man inviterer til fødselsdag, så får man en gave. Hvis man ikke inviterer, så får man intet. Men det gælder alle. hvis man så ikke kan give en ønskeseddel så får man bare noget 'i forkert farve, forkert størrelse og noget man slet ike har ønsket sig'... Altså noget som giveren synes kunne være godt. Det andet synes jeg faktisk er flabet... (Altså bare at undlade at give en fødselsdagsgave) Det hed sig at de havde "glemt" gaven da jeg holdet fødselsdag og jeg tænkte bare at det kunne ske for selv den bedste. Men det var jo då åbenbart løgn i og med det nu kommer frem at de ikke har købt noget som helst. Ja det er SÅ flabet :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Ihh hvor jeg hader at blive kaldt mor overfor min kat. Det er et dyr!! Ikke et barn!! Jeg er helt enig her.. Min mand og jeg blev enige om at vi ikke vil være "mor og far" for vores hund, da vi fik ham. Vi er glade for ham og han er total en del af familien, men ikke vores "barn".. Og det gør ondt i mine ører, når andre kalder os mor og far for hunden :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Tak søde Maja :kiss Svigermor sagaen er vist ved at være en overstået kapitel. Jeg har hukommelsestab hvis man kan sige det sådan, i hvert fald er sort hul, for jeg kan ikke huske hvad jeg har sagt og hvad hun har sagt eller om jeg overhovedet har sagt noget og bare gik... Men vi snakker pænt til hinanden som vi plejer og hun fortsætter; i kan jo ligeså godt.... Og næste gang gør i nok... Men de hele er jo min skyld åbenbart. For min svigermor tror ikke vi vil se dem mere og kan åbenbart ikke tage i byen mv :( Er faktisk ligeglad og så alligevel ikke. Har bare slet ike overskud til at tage mig af det... Jeg føler bare ikke jeg rækker til og I næste uge har jeg drengene alene hele ugen. Jeg har flere gange bedt manden om at holde ferie mens Marius har ferie, men heller ikke denne gang blev jeg hørt. De stresser mig utroligt meget og jeg ved slet slet ikke hvordan jeg skal få dagene til at hænge sammen. Hvis bare Marius ville lytte efter hvad der bliver sagt. Jeg føler mig sq som en dårlig og sur mor, der ikke laver andet end at skælde ud og så ender jeg i sidste ende med at sidde og tude :( Ja det var situationen i korte træk. Ville gerne snakke, men jeg kan heller ikke overskue køreturen pt. :kram2 ej men altså søde det ER også hårdt og så synes jeg hr mand er en :numse med ører når han ikke lytter til dit råb om hjælp :kram Svigermor er en dum ged (undskyld men det synes jeg!) og jeg tror det er meget fornuftigt at lade være med at bruge energi på hende. Manglende situations fornemmelse er svært at kurere! Så hvis du kan lukke ned for hende så er det altså ok. Ork jeg tænkte slet ikke at du skulle ud at køre, men at jeg kom til dig. Vi må se på det :kiss passer det hele sammen så kan det måske lade sig gøre :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Det hed sig at de havde "glemt" gaven da jeg holdet fødselsdag og jeg tænkte bare at det kunne ske for selv den bedste. Men det var jo då åbenbart løgn i og med det nu kommer frem at de ikke har købt noget som helst. Ja det er SÅ flabet :-( :blink :o :prik Så kan man da give penge i en kuvert!!! Sværere er det da virkelig ikke!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Ihh hvor jeg hader at blive kaldt mor overfor min kat. Det er et dyr!! Ikke et barn!!Enig! :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Ej Anita, det er da ikke holdbart og bare slet ikke okay overfor dig :( Ved ikke lige, hvad jeg skal råde dig til, men kram skal du have :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 :kram2 ej men altså søde det ER også hårdt og så synes jeg hr mand er en :numse med ører når han ikke lytter til dit råb om hjælp :kram Svigermor er en dum ged (undskyld men det synes jeg!) og jeg tror det er meget fornuftigt at lade være med at bruge energi på hende. Manglende situations fornemmelse er svært at kurere! Så hvis du kan lukke ned for hende så er det altså ok. Ork jeg tænkte slet ikke at du skulle ud at køre, men at jeg kom til dig. Vi må se på det :kiss passer det hele sammen så kan det måske lade sig gøre :kiss Anita, jeg er enig med Majs! Jeg er oprigtig talt også bekymret for dig :kram2 Kan du tage hjem til dine forældre et par dage i næste uge? Eller ned til din søster? Jeg skulle også have begge unger selv i denne uge, men S endte med at få et par dage fri - det var dejligt nok, men de dage jeg var alene med dem, gik virkelig overraskende godt. Vi tog bare det hele i Ediths tempo og lavede ting hun gerne vil. Ud og gå en tur med løbecyklen, se en film sammen, på legepladsen osv.. Jeg fik ikke slappet super meget af, men vi havde ingen problemer.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 At vi alle har fri idag, men ikke kan finde ud af hvad vi skal lave <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Jeg er helt enig her.. Min mand og jeg blev enige om at vi ikke vil være "mor og far" for vores hund, da vi fik ham. Vi er glade for ham og han er total en del af familien, men ikke vores "barn".. Og det gør ondt i mine ører, når andre kalder os mor og far for hunden :prik :lol Jeg havde det præcist ligesådan - og er i princippet stadig enig - men efter at junior kom, så kører det rundt for mig. Jeg kalder dem hinandens navne, siger 'sit!' til sønnen, og 'mor vil IKKE have det' til hunden, og for nylig hørte min mand mig sige 'mor hjælpe' til hunden, da jeg skulle fjerne en burre fra dens pels :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 :lol Jeg havde det præcist ligesådan - og er i princippet stadig enig - men efter at junior kom, så kører det rundt for mig. Jeg kalder dem hinandens navne, siger 'sit!' til sønnen, og 'mor vil IKKE have det' til hunden, og for nylig hørte min mand mig sige 'mor hjælpe' til hunden, da jeg skulle fjerne en burre fra dens pels :lol Haha, jeg tænker også godt at det kan flyde lidt sammen når baby først kommer. Men så er det ikke et bevidst valg - det er noget andet tænker jeg :LOL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Jeg bliver så forarget over unge piger i min terminsgruppe :gal En har været til selvbetalt ts scanning og har set hjerteblink. Men har nu ringet til lægen og bedt om ts scanning fordi hun synes symptomerne kommer og går . Hun undlader så bare at fortælle at hun har fået en scanning! Og kan ikke helt se det forkerte i sin handling. Det er da rigtig dyrt for systemet på den måde. :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Jeg bliver så forarget over unge piger i min terminsgruppe :gal En har været til selvbetalt ts scanning og har set hjerteblink. Men har nu ringet til lægen og bedt om ts scanning fordi hun synes symptomerne kommer og går . Hun undlader så bare at fortælle at hun har fået en scanning! Og kan ikke helt se det forkerte i sin handling. Det er da rigtig dyrt for systemet på den måde. :gal Sådan nogen hader jeg også. Betal selv for en scanning hvis du er utryg, kvinde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Sådan nogen hader jeg også. Betal selv for en scanning hvis du er utryg, kvinde!Der var vist ingen ledige tider den næste uge de steder hvor man selv skulle betale :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Der var vist ingen ledige tider den næste uge de steder hvor man selv skulle betale :rolleyes Og den slags er grunden til at vores velfærdssystem ikke fungerer efter hensigten. Fordi folk snyder sig til ting de ikke er berettiget til og tager mere end de behøver fra det offentlige, uden omtanke for, at andre måske faktisk havde et reelt behov for hjælpen. Bliver selv forarget over den slags. Vores samfund er så gennemsyret af egoisme, det er super enerverende... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Og den slags er grunden til at vores velfærdssystem ikke fungerer efter hensigten. Fordi folk snyder sig til ting de ikke er berettiget til og tager mere end de behøver fra det offentlige, uden omtanke for, at andre måske faktisk havde et reelt behov for hjælpen. Bliver selv forarget over den slags. Vores samfund er så gennemsyret af egoisme, det er super enerverende...Er helt enig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Der var vist ingen ledige tider den næste uge de steder hvor man selv skulle betale :rolleyesMåske man så bare skulle stole på at alt er okay? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 At jeg ikke kan få mig selv til at logge ud af BK, selvom det bare gør mig i dårligt humør i dag. Så dumt altså :rolleyes Er det noget med noget afhængighed? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 At jeg har det så elendigt men ikke kan være syg fra arbejde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 At jeg ikke kan få mig selv til at logge ud af BK, selvom det bare gør mig i dårligt humør i dag. Så dumt altså :rolleyes Er det noget med noget afhængighed? :unsure:kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 At jeg har det så elendigt men ikke kan være syg fra arbejde:kram erbditbarbejdsmiljø ikke blevet bedre? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 :kram erbditbarbejdsmiljø ikke blevet bedre? Psykisk har jeg det bedre ja. Min chef har heldigvis sagt op, og derfor sidder jeg om en uge alene... Det er virkelig dumt. Har mega travlt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Psykisk har jeg det bedre ja. Min chef har heldigvis sagt op, og derfor sidder jeg om en uge alene... Det er virkelig dumt. Har mega travltØv at det ramler sammen, men godt at du har det psykisk bedre :kissRigtig god bedring! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Selvfølgelig er en kat ikke et barn, men jeg ser det da som et væsen, som man i samme grad har påtaget sig et ansvar overfor og som er afhængig af ens hjælp. På den måde synes jeg ikke at ens 'rolle' overfor hverken barn eller dyr er så forskellig. Og hvis man ikke ønskede at de skulle være en del af familien, hvorfor så overhovedet anskaffe sig dem? Så kan man selvfølgelig diskutere hvad man vil eller ikke vil kaldes, men funktionen man har er, for mig, den samme :) Jo jo, der er skam også enig, men det hænger mig bare langt ud af halsen at blive kaldt for min kats mor. Nej, jeg er dens ejer og passer og plejer den. Del dette indlæg Link to post Share on other sites