tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne brokke mig over, at lillemanden på 8 uger er ramt af maveproblemer og sygdom. Det er hårdt for os som forældre med en baby der græder og skriger af smerte meget af tiden, men aller mest er det hårdt at se sin lille dreng have så ondt at han bl. a. skriger i søvne :(

:kram kan godt huske det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mens smerter :( og Lilly har holdt skrige fest i nat mellem 4-5 så vi er begge trætte, men min kæreste fik lov at blive i sengen så længe han gad og lå der til kl 12.30 så han ku sku da godt ta og være frisk altså! Men nej skal høre om hvor dårligt han har sovet, selv om jeg selv har været oppe siden kl 8 (ja ved godt det heller ikke er tidligt, men jeg har ondt!) Ynk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møgdag!! :( Starter med at størstebarnet vågner 2 1/2 time tidligere end normalt, og derfor bare SLET ikke har lyst til at komme i børnehave :( Da jeg så kommer hjem fra halvdum aflevering, finder jeg en mand hjemme, med hold i ryggen, som knapt kan løfte mindstemanden op på puslebordet..... Og så topper jeg lige af med at tage til min bedstemors begravelse kl 13 :boo (hvis altså manden overhovedet kan hente Marlon, og passe drengene mens jeg er væk)

:kram og :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram Føler virkelig med dig! :kram

  

:kram kan godt huske det :(

Tak skal I have, begge to! Det kan indimellem være svært at finde trøst ved, at han nok skal vokse fra maveproblemerne og sygdommen, når man kører på reserverne. Men det skal nok gå, og det bliver bedre:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have, begge to! Det kan indimellem være svært at finde trøst ved, at han nok skal vokse fra maveproblemerne og sygdommen, når man kører på reserverne. Men det skal nok gå, og det bliver bedre:)

Jeg lover at det BLIVER bedre! Det kan sagtens bare være "mælkemave" (babyen kan mærke/registrere sit tarmsystem) det fik Mie og det var hårdt men hurtigt overstået, især efter kiropraktor besøg, hun havde en låsning i ryggen der gjorde luft i maven og det at komme af med noget smertefuld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har været vågen siden 18.30.. og han har ikke sovet sin middagslur heller.. Den eneste lur han har taget idag var fra 16-18.30.. Jeeesus! SOOOOOV! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokko mig over menssmerter. Har aldrig i mit liv mærket til det, først her efter fødslen hvor de så er kommet tifold igen :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over mænd som ikke lige hører hvad man siger til dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil sgu gerne brokke mig Over at være så forbandet følsom.

Hader at være en tudeprinsesse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokko mig over menssmerter. Har aldrig i mit liv mærket til det, først her efter fødslen hvor de så er kommet tifold igen :numse

Sådan har jeg det også. Jeg har heller aldrig rigtig haft menssmerter, men efter fødslen døjer jeg helt vildt med det, hver måned. Kæft det er irriterende!  :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over mig selv. Jeg har en masse arbejde jeg skulle have lavet i juleferien, og jeg har udsat det til sidste øjeblik, og så opdager jeg at mn fjernadgang til drev og mail udløb 31.12, så nu skal jeg enten forbi kontoret i morgen, eller møde uforberedt og indhente i løbet af kommende uge, hvor vi får megatravlt. Øv hvor føler jeg mig dum!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast, du bliver virkelig min død!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At selvom jeg har haft veer i 48 timer, med tiltagende styrke og ens interval - så skal jeg nærmest tigge om en undersøgelse... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At selvom jeg har haft veer i 48 timer, med tiltagende styrke og ens interval - så skal jeg nærmest tigge om en undersøgelse... <_<

Det er sgu ikke fair!

Håber der snart sker noget, du må være meget træt efterhånden :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også. Jeg har heller aldrig rigtig haft menssmerter, men efter fødslen døjer jeg helt vildt med det, hver måned. Kæft det er irriterende! :numse

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At selvom jeg har haft veer i 48 timer, med tiltagende styrke og ens interval - så skal jeg nærmest tigge om en undersøgelse... <_<

Hvad er deres begrundelse?

Håber snart han kommer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At selvom jeg har haft veer i 48 timer, med tiltagende styrke og ens interval - så skal jeg nærmest tigge om en undersøgelse... <_<

Jeg ville kort og godt, forlange at blive undersøgt!

Håber snart han kommer ud til jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Vil godt brokke mig over at jeg er kommet til at tage min medicin to gange i dag! Så nu ligger jeg på sofaen med hovedpine, synsforstyrrelser og en generel rigtig skidt fornemmelse i kroppen. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forlangte også en undersøgelse og blev også undersøgt - dog uden noget positivt at fortælle.

opdaterer i min graviditets-tråd senere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Vil godt brokke mig over at jeg er kommet til at tage min medicin to gange i dag! Så nu ligger jeg på sofaen med hovedpine, synsforstyrrelser og en generel rigtig skidt fornemmelse i kroppen. :(

Æv! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forlangte også en undersøgelse og blev også undersøgt - dog uden noget positivt at fortælle.

opdaterer i min graviditets-tråd senere..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Vil godt brokke mig over at jeg er kommet til at tage min medicin to gange i dag! Så nu ligger jeg på sofaen med hovedpine, synsforstyrrelser og en generel rigtig skidt fornemmelse i kroppen. :(

Årh søde.. :kram

Jeg vil gerne brokke mig over at det er min medicindag i dag, så ved jeg kommer til at have det elendigt i nat og det meste af i morgen.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh søde.. :kram

Jeg vil gerne brokke mig over at det er min medicindag i dag, så ved jeg kommer til at have det elendigt i nat og det meste af i morgen.. :(

Så sølle vi er :kram2

Jeg plejer ellers at glemme min medicin. Det er total underligt for mig det her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast, du bliver virkelig min død!

:kram2 stakkels dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sølle vi er :kram2

Jeg plejer ellers at glemme min medicin. Det er total underligt for mig det her.

Hehe, ja vi er nogle ynkelige skravl! :P Men vi er skide søde alligevel! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.