tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

En flue der kredser om hovedet på mig :prik

Del dette indlæg

At Jonas endnu engang opgiver at putte Liv og tager hende med ned <_<

Hmm, I skal måske lige have drøftet de putninger og lagt slagplan for, hvad man gør og ikke gør, når det driller :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stephie og BBM jeg vil bare sige PRÆCIS!!!

Det var heller ikke alderen jeg anfægtede - Mie er jo teknisk set også 2 år :p det var mere at der blev stillet krav barnet ikke kunne forventes at leve op til!

Vi havde plan A, B og C klar! For turen var 100% for at Mie skulle opleve.

Helt enig. Stakkels barn.. Vi har da altid alternative planer for den slags, så junior ikke får en skrækkelig tur og ikke spolerer andres oplevelse.

Min lille fidus er så kun lige blevet to, så vi venter konkret med cirkus til næste år, og så må det blive noget med at gå, når han ikke kan/vil mere.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er så træt af mine forældre. Havde dem på besøg igår til spisning. Lige pludselig drejer samtalen sig ind på indvandring (min fars ynglings diskussionsemne) og han får sagt ordet perker. Et ord jeg absolut ikke vil høre i mit hjem. Får sagt at det vil jeg ikke høre på og straks drejer han om på hælen og går. Min mor går efter og får på vej ud af døren sagt at "det kan jeg ikke være bekendt overfor far" og at "jeg skal tage mig sammen og være en bedre datter". Min far har alle dage været en dramaqueen, når noget ikke går som han vil og min mor er virkelig god til at forsvare ham, selvom hun overhovedet ikke er enig med ham.

Helt ærligt, følg dog mine husregler! I må bande så tosset i vil, men grænsen går altså ved tilsvining af andre og særligt minoriteter. Men alligevel føler jeg mig bare som verdens dårligste datter fordi jeg bad ham om at tale ordentligt. :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er så træt af mine forældre. Havde dem på besøg igår til spisning. Lige pludselig drejer samtalen sig ind på indvandring (min fars ynglings diskussionsemne) og han får sagt ordet perker. Et ord jeg absolut ikke vil høre i mit hjem. Får sagt at det vil jeg ikke høre på og straks drejer han om på hælen og går. Min mor går efter og får på vej ud af døren sagt at "det kan jeg ikke være bekendt overfor far" og at "jeg skal tage mig sammen og være en bedre datter". Min far har alle dage været en dramaqueen, når noget ikke går som han vil og min mor er virkelig god til at forsvare ham, selvom hun overhovedet ikke er enig med ham.

Helt ærligt, følg dog mine husregler! I må bande så tosset i vil, men grænsen går altså ved tilsvining af andre og særligt minoriteter. Men alligevel føler jeg mig bare som verdens dårligste datter fordi jeg bad ham om at tale ordentligt. :boo

:kram til dig

Vi har også regler her og dem skal alle følge. Det var flot af dig at vise din far at du ikke tolererer den slags sprogbrug. Hvis han ikke kan acceptere det, så er det hans problem og ikke dit.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op! :o :kram Men flot at du sagde fra! :respekt Det gør dig IKKE til en dårlig datter! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lavet en tråd i 3-6 år. Om et barn til. Læs gerne med og kom med råd. Cæcilie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak:)

Herhjemme er det fodbold der får os ud i den slags snakke indimellem. Og jeg har bare lyst til at skrige: "jeg giiiiiider ikke mene noget som helst om det, for fanden. Vi to HAR jo lavet en aftale".

Men så tænker jeg også, at jeg 100% godt ved, at jeg og T uden tvivl er min mands første prioritet oppe i hans hoved. Det har han bevist flere gange før! Jeg tror bare det er en ret almindelig dynamik, at det på en måde er nemmere at snakke med sin partner om at rykke rundt på nogle ting, end med en autoritet eller en fremmed. Mere tror jeg såmænd ikke vi skal ligge i det, men derfor er det pisseirriterende alligevel.

Og han ska sgu ikke blive sur, fordi han selv er faldet i fælden igen og du pointerer det. Det er jo et fællesskab I har gang i, og det fungerer nu en gang bedst, hvis begge parter overholder de aftaler I laver og tager medansvar for dem.

Håber han falder ned og I får taget en snak om, hvorfor det er så vigtigt for dig at du kam regne med ham og det I aftaler.

Hvor er du bare sød fister!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe kram, Tina! :kram Jeg synes du skal vise Fisters svar til Torben og sige, at det var dét, du ville sige :kram2

Tak for kram Mette :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har knoklet i køkkenet fra kl fucking 9, så vi kunne være klar til at holde fødselsdag kl 14. Nu har min bror lige skrevet, at han putter min nevø og at de kommer bagefter, og anders' far var kun lige kørt hjemmefra. JEG GIDER IKKE MERE! Hvornår fanden blev vores familie sådan én man bare skider på?!?! :boo

Har lyst til at lave en maude. Folk kan efterhånden rende mig!

Jeg sværger: den her graviditet ville være meget nemmere, hvis folk ville stoppe med at være idioter!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har knoklet i køkkenet fra kl fucking 9, så vi kunne være klar til at holde fødselsdag kl 14. Nu har min bror lige skrevet, at han putter min nevø og at de kommer bagefter, og anders' far var kun lige kørt hjemmefra. JEG GIDER IKKE MERE! Hvornår fanden blev vores familie sådan én man bare skider på?!?! :boo

Jeg sværger: den her graviditet ville være meget nemmere, hvis folk ville stoppe med at være idioter!

Ej, det er da også respektløst ud over alle grænser! :o

Hvordan reagerer de selv, hvis folk kommer for sent til noget de har inviteret til?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan reagerer de selv, hvis folk kommer for sent til noget de har inviteret til?

Altså jeg ved sgu ikke lige hvad der foregår!

A's far havde kl 15.30 i hovedet - åbenbart tjekker man ikke lige inviten!

Mine forældre kan i det mindste holde tiden!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mformor hvor er din familie altså bare streng for tiden :prik

Mormor, svigermor, veninde og bror. Din svigerfar er et hændeligt uheld der ikke ville fylde for meget hvis ikke de andre var nogle spader!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Øv hvor tarveligt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag i mg var vi kun fire ud af syv. Vi aftaler, at den som lægger hus til, tager noget med at spise næste gang. Og nu skal det så diskuteres på Facebook! EN anden er uenig. Så må du fandme møde op, altså. :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det tænker jeg godt nok også.. Jeg hader når folk kommer for sent og hader endnu mere, hvis vi selv er sent på den <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag i mg var vi kun fire ud af syv. Vi aftaler, at den som lægger hus til, tager noget med at spise næste gang. Og nu skal det så diskuteres på Facebook! EN anden er uenig. Så må du fandme møde op, altså. :klap

Jamen hun er jo bare nedstemt så :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rod <_< Hold op der er meget der skal ryddes op i mine skabe! <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen hun er jo bare nedstemt så :klap

Jeg orker bare ikke at diskutere det, og de andre skriver ingenting! Hvis det havde været en, jeg kendte bedre, ville jeg bare skrive "hvis det betyder så meget for dig, så lad os da bare gøre det på din måde". Det er da bare for åndssvagt, når vi er fire andre, der har aftalt noget. :bask

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg orker bare ikke at diskutere det, og de andre skriver ingenting! Hvis det havde været en, jeg kendte bedre, ville jeg bare skrive "hvis det betyder så meget for dig, så lad os da bare gøre det på din måde". Det er da bare for åndssvagt, når vi er fire andre, der har aftalt noget. :bask

Ja, det er da træls.. Hvad er det hun vil?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er da træls.. Hvad er det hun vil?

Hun vil gerne, at den der holder det, står for alt. Jeg synes bare helt ærligt, det er svært at overskue både rengøring, kaffe OG noget at spise på en gang. :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun vil gerne, at den der holder det, står for alt. Jeg synes bare helt ærligt, det er svært at overskue både rengøring, kaffe OG noget at spise på en gang. :unsure

Er det så bare ikke det du skriver?

Jeg plejer selv at bage noget (sådan nogle koldthævede boller), men ellers passer det mig også bedst at en anden tager brød med, så man ikke skal ud og købe noget, men en anden kan tage det med på vejen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Virkeligt dårlig løsning at lægge det hele på værten!

I min mødregruppe skulle værten netop ikke levere andet end plads og service. I Facebook-gruppen aftalte vi så lige, hvem der tog hvad med næste uge (altså man kunne melde ind på, hvad man havde lyst og overskud til at tage med - det kunne være to liter juice eller et brød, hvis det lige passede bedst, eller ingenting hvis formen ikke lige var til det).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej altså... :kram2

Vi har også nogle elementer i familien, som henholdsvis invitationer og klokkeslæt er spildt på <_< I forbindelse med juniors fødselsdage har jeg løst det ved simpelthen at invitere så mange, at hverken afbud eller forsinkelser rigtig betyder noget - men jeg kan virkelig godt forstå, at du er både sur og såret på egne og familiens vegne.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At blive mødt i døren af et skænderig og en dreng som fik et MEGA tantrum af værste grad, fordi han bare ikke kan rumme mere.

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.