tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det har jeg også tænkt mig at gøre. Synes bare det er forkasteligt at de har så lange ventetider. Det gavner ingen.

Kender en der skulle vente halvandet år på en manografi. Det er vist bare sådan det er i sundhedssektoren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For lidt søvn - det duer bare ikke for mig :(

Kender det så godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare ikke ok :prik

Kan de give den nu, eller hvordan??

Vores nye læge ville spørge statens seruminstitut, men jeg håber :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puslebord over min fod AV! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hsr fået et myggestik - lige midt på min, efterhånden store, mave :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av jeg faldt på stranden og slog mit knæ og vred min tommelfinger :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av jeg faldt på stranden og slog mit knæ og vred min tommelfinger :(

Åh av :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser og håber det bedste for dig og lillebror :kram2

Tak

Lillebror har det mere end godt derinde, så nu skal jeg ikke til flere scanninger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg er træt af fakta...de har sq aldrig alm æbler og bananer...og andre almindelige ting i deres frugt og grønt afdeling....pisse irriterende når man skal bruge det...Argh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sur gammel mand (og nabo) der kommer og siger at han vil indgive en klage over vores altan med tilhørende trappe (eneste adgang til vores have og er bygget samtidig med huset i '81 i øvrigt), fordi han mener det er ulovligt, og han føler sig generet af at vi kan kigge ned i hans have - vi bor på øverste etage af et dobbelthus, vi kan ligesom kigge i alles haver ud af vinduerne, men det betyder jo ikke at vi gør det! Får så ondt i maven over sådan noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sur gammel mand (og nabo) der kommer og siger at han vil indgive en klage over vores altan med tilhørende trappe (eneste adgang til vores have og er bygget samtidig med huset i '81 i øvrigt), fordi han mener det er ulovligt, og han føler sig generet af at vi kan kigge ned i hans have - vi bor på øverste etage af et dobbelthus, vi kan ligesom kigge i alles haver ud af vinduerne, men det betyder jo ikke at vi gør det! Får så ondt i maven over sådan noget :(

Øv for er fjols altså :klap

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være mega forkølet og deraf have mistet lugte og smagssans og fået feber. Samtidig med jeg er alene med snottet baby, som absolut ikke synes at lur var sagen og åbenbart heller ikke sengetid :(

SUK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sur gammel mand (og nabo) der kommer og siger at han vil indgive en klage over vores altan med tilhørende trappe (eneste adgang til vores have og er bygget samtidig med huset i '81 i øvrigt), fordi han mener det er ulovligt, og han føler sig generet af at vi kan kigge ned i hans have - vi bor på øverste etage af et dobbelthus, vi kan ligesom kigge i alles haver ud af vinduerne, men det betyder jo ikke at vi gør det! Får så ondt i maven over sådan noget :(

Altså hvis det er bygget sammen med huset må der jo ligge en godkendelse hos kommunen! Så han kan altså ikke have noget at komme efter vil jeg mene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ungerne gik kold efter kun 30 min hos fotografen og at Simon slet ikke ville samarbejde. Håber bare at der er et par gode billeder imellem. Fotografen kæmpede i hvert fald bravt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At J var en irriterende klaptorsk i eftermiddag, set med hormonelle - overstimulerede, pga hård weekend briller :prik så jeg var nok lidt hård ved ham, men IHHHHH!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh av :( :kram2

Ja og især knæet gør faktisk rigtig ondt her til aften <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fucking skovsnegl i sommerhuset. Ikke i nærheden af en dør, vindue eller anden oplagt indgang, men i fordelingsgangen midt i huset :o

Sidste år vi var her, var der en stikkontakt som pludseligt begyndte at ryge og slå gnister - der i fandt vi også en skovsnegl..

Arrrg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krykker de næste 14 dage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fucking skovsnegl i sommerhuset. Ikke i nærheden af en dør, vindue eller anden oplagt indgang, men i fordelingsgangen midt i huset :o

Sidste år vi var her, var der en stikkontakt som pludseligt begyndte at ryge og slå gnister - der i fandt vi også en skovsnegl..

Arrrg..

AD!!!!! :puke skovsnegle er ok UDENFOR, men ikke inde :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke kan starte græsslåmaskinen for min mave mere.. :( Mit græs trænger til at blive slået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er træt og absolut intet overskud har i dag. Og Projlet Simon slut med sut gør det ikke bedre bah...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mave og tarme virkelig IKKE kan lide at være gravid. Suk :( Det var et kæmpe problem dengang med W, hvor jeg skulle tjekkes for mavesår, fik syreneutraliserende mavepiller (fordi jeg lukker for meget mavesyre ud i tarmene, vidst nok), ingen jern og afføringspiller. Og intet hjalp rigtigt før W kom ud. Og nu er det mareridt begyndt igen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i lørdags blev solskoldet i SKYGGEN! Så nu skal jeg passe vildt meget på solen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At de veer jeg havde i morges er helt og adeles forsvundet og jeg ikke rigtig har mærket nogen siden :( Det murrer i lænden og det er konstant, men det er også det.... Kom nu bare altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det åbenbart koster 50 kr at komme fra mig og over til en veninde i bus og at der i bussen er ca 50 grader og ingen vinduer åbne! Det bliver en lang time!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.