Besvaret May 15, 2015 1 stks baby gives væk! Simon sover og manden gik ind og lagde sig, med ordene: Så kan du jo komme når de små sover :klap Nu sover Tobias, men Mads er piv vågen :prik Fortryder så meget at jeg ikke tog tidligere hjem fra min mormors 75 års fødselsdagsfest i går! Jeg er så træt og kan bare ikke mere :boo Så vækker du lige hr mand og lader ham sidde med piv vågen Mads :kram2 :kiss :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Så vækker du lige hr mand og lader ham sidde med piv vågen Mads :kram2 :kiss :kram2:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Av for H..... Mie flækkede lige min læbe med et hovedstød!!! Hun kom heldigvis ikke noget til. Måtte godt nok lige tude lidt :( så blev Mie helt flov :( Nu render jeg rundt med en kæmpe dunkende underlæbe og blod smag i munden :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Er der nogen der ved hvor længe sådan noget omgangssyge smitter? Jeg er så nervøs for om jeg stadig kan nå at blive ramt, efter Lucas' omgang. Han kastede op hele dagen søndag, var meget sløj mandag og tirsdag, kastede op to gange onsdag, og har ikk kastet op siden, og virker ok frisk nu. Jeg har vasket tøj, sengetøj, gulve, disinficeret skabe, låger, håndtage, sofaen, sofabordet, badeværelset. Er jeg stadig i farezonen, eller kan det virkelig passe at vi er sluppet udenom det? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 :kram :kram2 :kiss Håber hr mand opper sig i løbet af dagen - 5 år er da specielt ❤️ Tak for krammere Susanne, Lise1979, MorAnja, FruSkruk og SDB :kiss Prøvede at forberede mig på det men blev sgu alligevel ret skuffet. Synes også 5 år er lidt specielt. Han kunne godt mærke det, så til frokost i zoo undskyldte han at han ikke havde tænkt på noget og sagde det altså ikke var fordi han ikke elskede mig. Han inviterede mig på brunch på Nimb eller Comwell Holte i løbet af sommeren hvor mine forældre så forhåbentlig kan passe pigerne nogle timer. Så lidt kompensation kom der ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Tumlepigen, fordi noget jeg ikke lige kan huske :Blush :kram2 Og til mig, fordi jeg skulle kaste op og bare er blevet rigtig utilpas i maven af Ws meget lugtene pølle ble! :D Du er sød :kram2 Det var ingen gave fra manden på bryllupsdagen ;) (han har kompenseret lidt) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Det kan jeg sagtens sætte mig ind i og forstå... Og tillykke med bryllupsdagen forresten!! Kan han ik nå at overraske dig alligevel? Måske senere på dagen? Eller har han glemt det? Tak for tillykke :kiss Han har bestemt ikke glemt det. Som skrevet i andet indlæg har han kompenseret lidt for han kunne godt mærke min skuffelse. Det er bare ikke helt det samme, vel? Men det kommer jeg lige over! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 regnede det? Øv at manden ikk har givet noget. Det stod ned i stænger hele dagen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Så vækker du lige hr mand og lader ham sidde med piv vågen Mads :kram2 :kiss :kram2 :ditto Tak piger :kiss Det endte jeg med at gøre! Da havde han dog fået vækket Tobias, men ham tog jeg så med i soveværelset og lå og ammede ham, så fik hvilet ca 20 min. Langt fra nok, men nok til at komme i gennem eftermiddagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Lektier! Hvorfor er jeg sådan en kegle til ikke at få lavet dem i tide? <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Det stod ned i stænger hele dagen <_< Det betyder ellers lykke at det regner på ens bryllupsdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 At Rasmus er på abejde, nu hvor vejret er til at grille. :( Tør bare ikke grille når det kun er mig og Ida der er hjemme. Er så bange for at der skal ske hende noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Utroligt at man ikke kan være i sit eget hjem uden at få uanmeldt besøg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Er der nogen der ved hvor længe sådan noget omgangssyge smitter? Jeg er så nervøs for om jeg stadig kan nå at blive ramt, efter Lucas' omgang. Han kastede op hele dagen søndag, var meget sløj mandag og tirsdag, kastede op to gange onsdag, og har ikk kastet op siden, og virker ok frisk nu. Jeg har vasket tøj, sengetøj, gulve, disinficeret skabe, låger, håndtage, sofaen, sofabordet, badeværelset. Er jeg stadig i farezonen, eller kan det virkelig passe at vi er sluppet udenom det? :unsure Da vores vs var hårdt ramt, sagde de 48 timer fra sidste opkast/diarré før de måtte komme igen, da der ellers var smitterisiko. Så mon ikke I er ved at være sikre? Håber det for jer! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Da vores vs var hårdt ramt, sagde de 48 timer fra sidste opkast/diarré før de måtte komme igen, da der ellers var smitterisiko. Så mon ikke I er ved at være sikre? Håber det for jer! :kramSå er vi forhåbentlig sikre nu. Nu er det 54 timer siden sidste opkast, og han har slet ikk haft diarré, og i dag har han været top frisk :) og sidste opkast var vidst bare mave reaktion på at få mad efter 3 døgn uden mad.Åh jeg håber vi går fri!! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Tak for krammere Susanne, Lise1979, MorAnja, FruSkruk og SDB :kiss Prøvede at forberede mig på det men blev sgu alligevel ret skuffet. Synes også 5 år er lidt specielt. Han kunne godt mærke det, så til frokost i zoo undskyldte han at han ikke havde tænkt på noget og sagde det altså ikke var fordi han ikke elskede mig. Han inviterede mig på brunch på Nimb eller Comwell Holte i løbet af sommeren hvor mine forældre så forhåbentlig kan passe pigerne nogle timer. Så lidt kompensation kom der ;) Det var godt han kom lidt ind i kampen omend det var lidt for sent! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Lysvågne børn <_< Liv ligger og snakker i tremmesengen og Ronja ligger og ser tablet. Hader når Ronja lige falder i søvn i bilen <_< Liv skal vist bare lige falde til ro efter en lang dag i skoven med mange mennesker.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 At Rasmus havde fri klokken 21, men endnu ikke har givet besked om at han har fri.. Er begyndt at blive bekymret, han plejer normalt kun at have et kvarter til en halv times overarbejde.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Syg febermus :( :ditto og total dårlig timet!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Syg febermus :(God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 :ditto og total dårlig timet!!!God bedring til Mie :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 At Rasmus havde fri klokken 21, men endnu ikke har givet besked om at han har fri.. Er begyndt at blive bekymret, han plejer normalt kun at have et kvarter til en halv times overarbejde..Har han givet lyd?Jeg hader også sådan noget. Man bliver så hurtigt bekymret, når noget afviger fra normalen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Hold op hvor er jeg træt. Har forsøgt at sove i 3 timer nu og det er endnu ikke lykkedes. Pt ligger jeg sammen med en stor snorkende Marius i en 90 cm seng. Vi kan lige være her.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Hold op hvor er jeg træt. Har forsøgt at sove i 3 timer nu og det er endnu ikke lykkedes. Pt ligger jeg sammen med en stor snorkende Marius i en 90 cm seng. Vi kan lige være her.... Håber du sover nu :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites