tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Er lidt skuffet over ingen gave at få fra manden på vores 5 års bryllupsdag :(

:(

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er lidt skuffet over ingen gave at få fra manden på vores 5 års bryllupsdag :(

:klap

Ikke smart, 'hubby'... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt skuffet over ingen gave at få fra manden på vores 5 års bryllupsdag :(

Og så sidder skuffelsen over vejret for 5 år siden stadig i mig :( Får aldrig de bryllupsbilleder jeg drømte om.

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op!!! Wow ... Det er jo ligefrem imponerende at man kan sove så meget... Det kunne jeg også i mine unge dage... Men nu får jeg ondt i ryggen, hvis jeg sover for længe (kæft jeg lyder gammel )

Jeg har altid elsket min seng, og mine forældre har aldrig haft problemer med at putte mig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt skuffet over ingen gave at få fra manden på vores 5 års bryllupsdag :(

Og så sidder skuffelsen over vejret for 5 år siden stadig i mig :( Får aldrig de bryllupsbilleder jeg drømte om.

:kram Det kan jeg godt forstå! Jeg bliver dælme også skuffet, hvis jeg ikke får noget af min mand på søndag. Men jeg er forberedt på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormonella-hader min mand på fuld smadder. Idiot <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor! Hun er så påtrængende, og hun fatter slet ikke at give os plads og ro. Jeg ved godt, hun gør det i en god mening, men hun behøver for fanden ikke at skrive sms'er hele tiden, og spørge om at ses konstant. Det bliver bare for meget!!! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormonella-hader min mand på fuld smadder. Idiot <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt skuffet over ingen gave at få fra manden på vores 5 års bryllupsdag :(

Og så sidder skuffelsen over vejret for 5 år siden stadig i mig :( Får aldrig de bryllupsbilleder jeg drømte om.

:kram

:kram2

:kiss

Håber hr mand opper sig i løbet af dagen - 5 år er da specielt ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor! Hun er så påtrængende, og hun fatter slet ikke at give os plads og ro. Jeg ved godt, hun gør det i en god mening, men hun behøver for fanden ikke at skrive sms'er hele tiden, og spørge om at ses konstant. Det bliver bare for meget!!! :klap

:kram Selvfølgelig er det i en god mening, men derfor kan det stadig være virkelig anstrengende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor! Hun er så påtrængende, og hun fatter slet ikke at give os plads og ro. Jeg ved godt, hun gør det i en god mening, men hun behøver for fanden ikke at skrive sms'er hele tiden, og spørge om at ses konstant. Det bliver bare for meget!!! :klap

Sig det til hende. Råt for usødet. Jeg blev nød til det med både min mor og søster. Brød fuldstændig sammen. Ja hun blev fornærmet men tror faktisk hun godt kunne se jeg slet ikke kunne kapere mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig det til hende. Råt for usødet. Jeg blev nød til det med både min mor og søster. Brød fuldstændig sammen. Ja hun blev fornærmet men tror faktisk hun godt kunne se jeg slet ikke kunne kapere mere.

Godt råd. Hvis du ikke har "balls" til det, så kan jeg fortælle, at vores løsning blev at kyle mobilen væk, og kun kigge på den én gang i døgnet (hvilket så også blev meldt ud). Det gav også en ro ;) (Det virker dog selvfølgelig kun, hvis man har familie, der kun kommer efter aftale, og ikke kan finde på pludselig at stå udenfor døren. Men det har vi heldigvis ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig det til hende. Råt for usødet. Jeg blev nød til det med både min mor og søster. Brød fuldstændig sammen. Ja hun blev fornærmet men tror faktisk hun godt kunne se jeg slet ikke kunne kapere mere.

Problemet er, at min mor er syg med en kronisk depression. Hvis jeg siger til hende, at hun er for meget, bliver hun så fornærmet, sur og ked af det, at det vil være endnu mere anstrengende. Min far fortalte, at hun var fornærmet over, at hun ikke måtte holde Alfred, dahen var et par timer gammel, og min søster havde en kæmpe konflikt med hende, fordi hun sagde, at det var vores egen opgave at breake nyheden om vores barn. At det skulle min mor altså ikke gøre for os. Så talte de ikke sammen i nogle dage.

Jeg tror næsten, det vil være mere anstrengende for mig, end det er nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt råd. Hvis du ikke har "balls" til det, så kan jeg fortælle, at vores løsning blev at kyle mobilen væk, og kun kigge på den én gang i døgnet (hvilket så også blev meldt ud). Det gav også en ro ;) (Det virker dog selvfølgelig kun, hvis man har familie, der kun kommer efter aftale, og ikke kan finde på pludselig at stå udenfor døren. Men det har vi heldigvis ;))

Puha, jeg kan slet ikke overskue tanken om alle de uanmeldte besøg, vi ville få :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og hans humør når han ikke har fået sex i to dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min JM er bagud. Jeg har tid nu og der sidder en før mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til Anita for sløv JM :kram2

Til BBM for idiot mand, selvom det måske er homonernes delvise skyld :kram2

Til FruSkruks fordi hendes mor er mega nærgående, :kram2

Tumlepigen, fordi noget jeg ikke lige kan huske :Blush :kram2

Og til alle de andre bk piger som trænger til et kram :kram

Og til mig, fordi jeg skulle kaste op og bare er blevet rigtig utilpas i maven af Ws meget lugtene pølle ble!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være indenfor i sådan et fantastisk vejr pga syg tumling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt skuffet over ingen gave at få fra manden på vores 5 års bryllupsdag :(

Og så sidder skuffelsen over vejret for 5 år siden stadig i mig :( Får aldrig de bryllupsbilleder jeg drømte om.

Det kan jeg sagtens sætte mig ind i og forstå... Og tillykke med bryllupsdagen forresten!! Kan han ik nå at overraske dig alligevel? Måske senere på dagen? Eller har han glemt det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormonella-hader min mand på fuld smadder. Idiot <_<

Hahaha! :lolhit :lol

Men jeg ELSKER til gengæld når du er hormonella - for du er så sjov - eller du er også sjov når du er hormonella..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt skuffet over ingen gave at få fra manden på vores 5 års bryllupsdag :(

Og så sidder skuffelsen over vejret for 5 år siden stadig i mig :( Får aldrig de bryllupsbilleder jeg drømte om.

regnede det?

Øv at manden ikk har givet noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God dag hr allergi - du har bare ikk været savnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha! :lolhit :lol

Men jeg ELSKER til gengæld når du er hormonella - for du er så sjov - eller du er også sjov når du er hormonella..

Hehe tak, det er da godt, at der kan komme lidt grin ud af det :P Hader ham i øvrigt ikke længere. ;) Det tricky ved hormoner er, at han jo faktisk ikke sådan RIGTIG havde gjort noget forkert :whistling Han var bare en idiot, fordi det sagde hormonerne, at han var (og hormoner har altid ret, sådan er det bare :badgirl)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til Anita for sløv JM :kram2

Til BBM for idiot mand, selvom det måske er homonernes delvise skyld :kram2

Til FruSkruks fordi hendes mor er mega nærgående, :kram2

Tumlepigen, fordi noget jeg ikke lige kan huske :Blush :kram2

Og til alle de andre bk piger som trænger til et kram :kram

Og til mig, fordi jeg skulle kaste op og bare er blevet rigtig utilpas i maven af Ws meget lugtene pølle ble!

Tak og kram lige over :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 stks baby gives væk!

Simon sover og manden gik ind og lagde sig, med ordene: Så kan du jo komme når de små sover :klap

Nu sover Tobias, men Mads er piv vågen :prik

Fortryder så meget at jeg ikke tog tidligere hjem fra min mormors 75 års fødselsdagsfest i går!

Jeg er så træt og kan bare ikke mere :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.