Besvaret May 13, 2015 Tak for kram piger :kram2 Indtil videre har han ikk kastet op siden den ene gang i morges, og han har løbende spist en smule brød og æble, og drukket æblejuice blandet med vand. Har snakket med lægen, som mener at det sansynligvis bare var mavens reaktion på t få mad, og at han bare skal spise hvad han har lyst til, for lige pludselig bliver maden i maven. Nu er han endelig faldet i søvn. Tror han er bange for at kaste op igen, for hver gang han har ligget ned er der gået Max to min, så vil han op og sidde. Men nu sover han liggende op af mig. Min stakkels lille mus.. Glæder mig godt nok til han bliver frisk - savner at se ham smile, grine og lege :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Tak for kram piger :kram2 Indtil videre har han ikk kastet op siden den ene gang i morges, og han har løbende spist en smule brød og æble, og drukket æblejuice blandet med vand. Har snakket med lægen, som mener at det sansynligvis bare var mavens reaktion på t få mad, og at han bare skal spise hvad han har lyst til, for lige pludselig bliver maden i maven. Nu er han endelig faldet i søvn. Tror han er bange for at kaste op igen, for hver gang han har ligget ned er der gået Max to min, så vil han op og sidde. Men nu sover han liggende op af mig. Min stakkels lille mus.. Glæder mig godt nok til han bliver frisk - savner at se ham smile, grine og lege :( Og så kastede han op igen :( og nu sidder jeg og tuder sammen med ham, for jeg kan slet slet ikk overskue det mere - han er sur, ked af det, bliver sur når jeg siger nej til mælk, og jeg er bare træt af at han stadig er syg :( og så skal jeg være alene med ham hele dagen, for Jacob skal til afskedsfest hos en kollega direkte efter arbejde, så han er væk resten af dagen. Jeg kan slet ikk se en ende på det her sygdom, og jeg skal have skrevet eksamensopgave i løbet af de næste 4 dage. Fuck hvor jeg bare ikk magter noget som helst lige nu. Vil allerhelst bare gemme mig væk indtil sygdom og eksamen er ovre :( :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Tak for kram piger :kram2 Indtil videre har han ikk kastet op siden den ene gang i morges, og han har løbende spist en smule brød og æble, og drukket æblejuice blandet med vand. Har snakket med lægen, som mener at det sansynligvis bare var mavens reaktion på t få mad, og at han bare skal spise hvad han har lyst til, for lige pludselig bliver maden i maven. Nu er han endelig faldet i søvn. Tror han er bange for at kaste op igen, for hver gang han har ligget ned er der gået Max to min, så vil han op og sidde. Men nu sover han liggende op af mig. Min stakkels lille mus.. Glæder mig godt nok til han bliver frisk - savner at se ham smile, grine og lege :( Puha Sofie, håber også snart at i er på den anden side igen... Stakkels Lucas... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Og så kastede han op igen :( og nu sidder jeg og tuder sammen med ham, for jeg kan slet slet ikk overskue det mere - han er sur, ked af det, bliver sur når jeg siger nej til mælk, og jeg er bare træt af at han stadig er syg :( og så skal jeg være alene med ham hele dagen, for Jacob skal til afskedsfest hos en kollega direkte efter arbejde, så han er væk resten af dagen. Jeg kan slet ikk se en ende på det her sygdom, og jeg skal have skrevet eksamensopgave i løbet af de næste 4 dage. Fuck hvor jeg bare ikk magter noget som helst lige nu. Vil allerhelst bare gemme mig væk indtil sygdom og eksamen er ovre :( :boo :( God bedring til Lucas og :kram til mor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Min bil er gået død :prik Lidt heldigt at det sker lige præcis på min sidste arbejdsdag, men RET irriterende, at det sker på motorvejen, længe inden jeg nåede hjem <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 At have tabt den pakke bleer jeg lige har købt på vej ind eller ud af bussen og først opdage det nu hvor jeg er hjemme. :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Og så kastede han op igen :( og nu sidder jeg og tuder sammen med ham, for jeg kan slet slet ikk overskue det mere - han er sur, ked af det, bliver sur når jeg siger nej til mælk, og jeg er bare træt af at han stadig er syg :( og så skal jeg være alene med ham hele dagen, for Jacob skal til afskedsfest hos en kollega direkte efter arbejde, så han er væk resten af dagen. Jeg kan slet ikk se en ende på det her sygdom, og jeg skal have skrevet eksamensopgave i løbet af de næste 4 dage. Fuck hvor jeg bare ikk magter noget som helst lige nu. Vil allerhelst bare gemme mig væk indtil sygdom og eksamen er ovre :( :boo Noah havde en omgang i vinter der varede små 3 uger med 3-4 dages pause i midten. Det var rocker-hårdt og gik først væk da vi fik ham passet ude et døgn mens vi fik vasket hele hjemmet ned i klorin (for anden gang...) og fjernet og vasket alt legetøj. Vuggestuen havde været ramt i 5 uger, både børn og personale, så det var en rigtig hård omgang. Håber Lucas ikke er ramt af den samme, for det er bare ikke sjovt :kram Så mit råd er rengøring, rengøring og rengøring, så han ikke får smittet sig selv igen. Jeg vaskede tøj og sengetøj i en uendelighed mindes jeg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 At jagte grise, som var kommet ud af deres indhegning da jeg kom hjem fra arbejde, for pokker det er hårdt som gravid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Går på barsel idag, og er faktisk ikke særlig glad. Øv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Når man lige har vasket gulv i køkkenet og katten dapper hen over det <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Går på barsel idag, og er faktisk ikke særlig glad. Øv :(Øv, hvordan kan det være? Du glædede dig jo sådan :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Går på barsel idag, og er faktisk ikke særlig glad. Øv :( :kram Noget specifikt, eller lidt generel stoppe-på-arbejdet-blues...? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Kan ikke lige multiquote fra mobilen. Men endnu engang tak for kram :kram2 Han har kun kastet op to gange i dag, så forhåbentlig skulle/skal maven bare lige vænne sig til mad igen. Nu er han ved at blive puttet, og så er jeg spændt på aftenen og natten. Jeg beder virkelig til at det er HELT slut med opkast derhjemme i meget meget lang tid! Han kom i bad til aften, og jeg har vasket masser af tøj i dag, og så fik alle håndtage, sofaen, badeværelset og gulvet omkring sofaen lige en omega rodalon. Og måske jet giver det hele en omgang mere lidt senere. Nu skal det bare væk, det her sygdom! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Går på barsel idag, og er faktisk ikke særlig glad. Øv :(Øv, håber hurtigt humøret vender, så du kan nyde din barsel :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Øv, hvordan kan det være? Du glædede dig jo sådan :kram2 :kram Noget specifikt, eller lidt generel stoppe-på-arbejdet-blues...? Jeg tror bare det blev ødelagt lidt af at min bil døde på vej hjem <_< Og så også lidt stoppe-på-arbejde-blues. Alle har bare været så mega søde og sagt så mange pæne ting og givet så mange kram, og DET er jo dejligt, men jeg er bare sådan helt drænet af alt det farvel. Giver det mening? Det er bare vemodigt :( Jeg håber, at barselsglæden indfinder sig imorgen eller måske på mandag, hvor jeg for alvor burde mærke, at jeg har fri... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Men tak for kram, også til dig Sofie :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Min mor der topper århundredets dårligste fødselsdag med at skrive 'du ville jo ikke holde fødselsdag, så man ligger som man har redt', efter at have sagt nej til at komme til mad fordi de hellere ville i campingvognen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Min mor der topper århundredets dårligste fødselsdag med at skrive 'du ville jo ikke holde fødselsdag, så man ligger som man har redt', efter at have sagt nej til at komme til mad fordi de hellere ville i campingvognen! Seriøst?!?! Hvad svarede du? Øh nej, din skøre kugle - I VAR inviteret til fødselsdag og gad ikke komme :prik :box :whip :kram :kram til søde dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Min mor der topper århundredets dårligste fødselsdag med at skrive 'du ville jo ikke holde fødselsdag, så man ligger som man har redt', efter at have sagt nej til at komme til mad fordi de hellere ville i campingvognen! Kæft en nedrig besked!!! :klap Tillykke med fødselsdagen trods alt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Min mor der topper århundredets dårligste fødselsdag med at skrive 'du ville jo ikke holde fødselsdag, så man ligger som man har redt', efter at have sagt nej til at komme til mad fordi de hellere ville i campingvognen!Nøj hvor er hun streng! Stort tillykke med fødselsdagen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Min mor der topper århundredets dårligste fødselsdag med at skrive 'du ville jo ikke holde fødselsdag, så man ligger som man har redt', efter at have sagt nej til at komme til mad fordi de hellere ville i campingvognen! :kram :kram :kram :kiss :kiss :kiss :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Jeg tror bare det blev ødelagt lidt af at min bil døde på vej hjem <_< Og så også lidt stoppe-på-arbejde-blues. Alle har bare været så mega søde og sagt så mange pæne ting og givet så mange kram, og DET er jo dejligt, men jeg er bare sådan helt drænet af alt det farvel. Giver det mening? Det er bare vemodigt :( Jeg håber, at barselsglæden indfinder sig imorgen eller måske på mandag, hvor jeg for alvor burde mærke, at jeg har fri... Det er også træls med bilen :klap Og det andet ville nok under alle omstændigheder trække tænder ud i sig selv... Jeg tror på, at barselsglæden kommer snigende lige om lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Min mor der topper århundredets dårligste fødselsdag med at skrive 'du ville jo ikke holde fødselsdag, så man ligger som man har redt', efter at have sagt nej til at komme til mad fordi de hellere ville i campingvognen!:kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Det er også træls med bilen :klap Og det andet ville nok under alle omstændigheder trække tænder ud i sig selv... Jeg tror på, at barselsglæden kommer snigende lige om lidt :) Tak det tror og håber jeg også :) Er også bare træt lige nu, det hjælper heller ikke :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Er sq ærligt talt noget stødt over, at en relativt nær veninde, der fødte den 2. maj, lige har foreslået, at jeg allernådigst kan komme på barselsvisit en dag mellem den 16. og 20. juni... Måske hun bare skulle skrive ligeud, at hun ikke vil have besøg... Jeg har slet ikke lyst til at komme længere (fik også nogle rimeligt mærkelige svar på nogle beskeder for nogle dage siden), men hun har alt mit ventetøj (hvilket jeg i øvrigt rimeligvis slet ikke kan undvære over en måned endnu), så jeg ved sq ikke lige, hvad jeg skal stille op... Del dette indlæg Link to post Share on other sites