Besvaret May 11, 2015 Har læst min fagprøve. Er ikke tilfreds. Men det bliver man vel sjældent Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Tak for kram og god karma piger :kram2 Han kastede heldigvis kun op én gang mere, så siden 22.30 har der ikk været opkast. De sidste mange gange var det kun vand der kom op, så vi var meget sparsomme med at give ham vand. Hele natten har han vågner hvert kvarter Ca og bedt om vand, og jeg har givet ham ca to tsk fulde i en kop hver gang, for at undgå mere opkast. Stakkels lille mus, han var bare så tørstig, og var bare slet ikk tilfreds med at få så lidt vand :( I dag er Jacob hjemme med ham. Inden jeg smuttede på arbejde lavede jeg lidt havregrød på vand til ham, som han spiste lidt af, og ellers drak han masser af fortyndet æblejuice - men igen af små omgange. Det blev heldigvis nede, og det sidste jeg har hørt fra Jacob er at han endnu ikk har kastet op i dag, og nu sover han på sofaen. Jeg beder til at det er ovre nu, og at jeg ikk skal se mere opkast i LANG tid nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Suk! Hvor frustrerende.. Jeg har også haft nogle lige siden fødslen, men de sidste dage har været slemme.. Har du haft vand i kroppen i løbet af graviditeten? Ja, jeg har haft en del i mine fødder især. Hænger det mon sammen?Jeg har haft feber, og tænkte bare, at det var det, men havde egentlig også svedeture inden og nu efter... Hej svede-mødre:) vær lige opmærksomme på brystbetændelse. Mine svedeture gik amok i forbindelse med dét, nemlig. Ikke at der behøver at være sammenhæng, men hvis der er, så hellere komme det i møde hurtigt. God luck og en kold fugtig klud herfra:) Svedemødre, det er virkelig et ucharmerende navn :lolhitJeg har ingen tegn på brystbetændelse ellers, så det tror og håber jeg, det ikke er. Edit: har lige læst, at det er helt almindeligt i forbindelse med amning. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Tak :kiss Jeg er meget OBS på det, er indtil videre hverken øm eller rød på brysterne. Og har heller ikke knuder eller noget :chin: Er der andet man skal være opmærksom på i forhold til brystbetændelse? At der findes forskellige grader; nogle kan man selv behandle med varme bade, strømper, uld mv, andre bliver med infektion = antibiotika (kan udvikle sig!) lægen tager prøve.. Pas rigtig godt på dig selv.. Slap af! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Ja, jeg har haft en del i mine fødder især. Hænger det mon sammen? Jeg har haft feber, og tænkte bare, at det var det, men havde egentlig også svedeture inden og nu efter... Svedemødre, det er virkelig et ucharmerende navn :lolhit Jeg har ingen tegn på brystbetændelse ellers, så det tror og håber jeg, det ikke er. Edit: har lige læst, at det er helt almindeligt i forbindelse med amning. :) Altså jeg har i hvert hørt, at man kan svede noget af vandet ud, så det giver måske ok mening at du har svedt siden fødslen :) Jeg har også haft en smule og det ser ud til at det er væk nu efter de sidste par sved-dage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Altså jeg har i hvert hørt, at man kan svede noget af vandet ud, så det giver måske ok mening at du har svedt siden fødslen :) Jeg har også haft en smule og det ser ud til at det er væk nu efter de sidste par sved-dage :) Det ville da bare være mega fedt, hvis det endelig var ved at forsvinde. Så kan jeg måske begynde at glæde mig til at kunne få min vielsesring på og passe mine sko igen. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At der findes forskellige grader; nogle kan man selv behandle med varme bade, strømper, uld mv, andre bliver med infektion = antibiotika (kan udvikle sig!) lægen tager prøve.. Pas rigtig godt på dig selv.. Slap af! :kiss Good to know :kiss Havde ikke noget med Edith og synes ikke der er tegn på noget denne gang heller - andet end at jeg sveder ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Det ville da bare være mega fedt, hvis det endelig var ved at forsvinde. Så kan jeg måske begynde at glæde mig til at kunne få min vielsesring på og passe mine sko igen. :yay Jeg måtte tage min ene ring af og den kan jeg passe igen :) Og vægten kunne også godt tyde på, at vandet er væk ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At være i venteposition og ikke kunne lave andet end at vente :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Svedeturerne i forbindelse med amningen skyldes hormonerne og er helt normalt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At være i venteposition og ikke kunne lave andet end at vente :( Hva nu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At sidde ved siden af en i bussen, der virkelig lugter slemt af sved, og vide at han skal næsten lige så langt som mig :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At have brugt over 30 bleer siden i går aftes! Stakkels lille pus, der har så ondt i maven! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At have brugt over 30 bleer siden i går aftes! Stakkels lille pus, der har så ondt i maven! :( What? 30 bleer på et døgn?!?! Stakkels Adam og mor - god bedring snart (og så kan jeg regne ud hvad sushien skulle trøste :kram2) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At mine solbriller er blevet væk fra vi kom hjem hvor jeg havde dem på og til en halv times tid senere hvor Filippa og jeg skulle hygge i hængekøjen. Kan ikke undvære dem så håber godt nok de dukker op... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At have brugt over 30 bleer siden i går aftes! Stakkels lille pus, der har så ondt i maven! :(God bedring med ham! Stakkels Adam og stakkels jer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Hva nu? Jeg ventede på at klokken blev så meget at jeg kunne ringe til hospitalet og hører hvordan det var gået med min stedbror og hans operation. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Tak piger! Virkelig meget stakkels Adam, og lidt stakkels os forældre :P men han virker mindre og mindre smerteplaget og de sidste par "gaver" er kommet ubemærket, mon ikke det er tegn på bedring? I nat skreg han i op til 1 time af mavekneb inden der kom noget :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Erica sover stadig ikke :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Er helt tummelumsk i hovedet her til morgen :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 At jeg har drømt om en ex kæreste :/ Ham fyren, som bare betød ALT. Ham man altid vendte tilbage til, på trods af fejl.. Ham den magiske. Jeg måtte sige endegyldigt farvel til ham, da jeg mødte J, for kærligheden til J var større og dybere, hvor den anden var "et fix". Det var så underligt. Så mærkeligt at vågne op.. drømmen var IKKE uskyldig, så jeg sidder her og har den ondeste samvittighed :( Det var jo for filan bare en drøm! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 At jeg er virkelig skidt hertil morgen og det har medført at jeg nærmest ikke kan overskue dagen, før den overhovedet er begyndt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Suk, så røg endnu en af mandens fridage. Er godt nok træt af at man aldrig kan regne med om han nu faktisk har fri eller ej. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 Suk, så røg endnu en af mandens fridage. Er godt nok træt af at man aldrig kan regne med om han nu faktisk har fri eller ej. Det ku være mig der havde skrevet sådan! Det er simpelthen så træls... I fredags fik Torben at vide en halv time før fyraften at han sku arbejde lørdag... Endelig en weekend hvor vi skulle hygge og måske få ordnet lidt herhjemme... Jeg går ud fra at du har det på samme måde? Der er bare nogle ting som skal på plads inden den nye bebs kommer. Plus at man bare gerne vil se sin mand engang imellem.... Og i denne uge ved vi ikke engang om han har fri på torsdag og fredag .... Det får han nok først at vide i morgen... Er det også i denne uge i ikke ved om Niels har fri? Del dette indlæg Link to post Share on other sites