tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg er så en af de heldige der har fået mors dags gave. Jeg fik en cd jeg rigtig godt kunne tænke mig, så dagen startede jo ellers super.

Men nu fejrer vi så dagen med bræksyg tumling <_< Vi skulle have været til fødselsdag hos Jacobs mor i dag, men det bliver så kun Jacob der kommer afsted, så kan jeg få lov at fejre dagen med Lucas der kaster op <_<

Åh hvor jeg hader opkast! Jeg håber inderligt at det er ved at være ovre, og at vi andre går fri!! Omgangssyge og eksamensopgave er bare ikke en fed kombi!

Del dette indlæg

Kram til alle jer der ikk har fået noget på mors dag :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ved at være nået dertil hvor jeg ikke forventer noget som helst hverken til Mors dag, fødselsdag, jul eller årsdag.

Han mener at den slags kan han ikke finde ud af, og så gider han ikke at prøve,

Håber bare at mine piger vil være mindre ligeglade når de bliver større.

Min x var fantastisk til den slags gaver

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt at gå med massiv kvalme og skulle holde øje med Pixie samt bage kage til svigermor, fordi kæresten mente at hun da skulle forkæles i dag, og derfor har inviteret hende herhen til kaffe og hjemmelavet jordbærtærte. Imens sidder han ved computeren, "fordi han har masser af lektier ". Hmm vidste ikke at computerspil var lektier.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når man tester negativ, og man faktisk er godt træt af at ikke at få nogle rigtig positive teste :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Quoter lige mig selv, da jeg ikke ved om du har overset denne cmbk.

Jo tak, det har da i den grad også noget med det at gøre :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 Tinakp

det trøster dig nok ikke, men min mand er en tilsvarende båtnakke i dag, der direkte har sagt at det er hans opgave at give hans mor (som ligger begravet og får en buket på kirkegården) og Adams opgave at give mig, så jeg skal ikke forvente at få noget, før Adam selv kan og vil! Men jeg har da fået lov at løbe en tur <_<

Det trøster mig faktisk lidt - tak for din søde, men også lidt triste besked... Så kæmpe krammer til dig også! :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv kan godt forstå du er skuffet! :kram2 Håber dagen bliver ok alligevel, og at Elin giver dig lidt kys og kram :kram2

Tak Sofie! Dagen startede med mega mange kys og kram fra hende, det var simpelthen dejligt... Torben hentede hende ind i vores seng, og der lå hende og mig og puttede under dynen i en halv time tror jeg....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kram til alle jer der ikk har fået noget på mors dag :kram2

Tak søde ven! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ved at være nået dertil hvor jeg ikke forventer noget som helst hverken til Mors dag, fødselsdag, jul eller årsdag.

Han mener at den slags kan han ikke finde ud af, og så gider han ikke at prøve,

Håber bare at mine piger vil være mindre ligeglade når de bliver større.

Min x var fantastisk til den slags gaver

:kram2 til dig også

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe kram til jer, der ikke får noget på mors dag :kram

B og jeg havde lige en snak om, at der jo altså ikke står nogle steder, at mors dag = gave fra barn. Det handler om at påskønne mor. Og fædre kan altså også godt påskønne mødre. Så jeg synes egentlig at de mænd skal pakke deres dårlige undskyldninger sammen :box

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe kram til jer, der ikke får noget på mors dag :kram

B og jeg havde lige en snak om, at der jo altså ikke står nogle steder, at mors dag = gave fra barn. Det handler om at påskønne mor. Og fædre kan altså også godt påskønne mødre. Så jeg synes egentlig at de mænd skal pakke deres dårlige undskyldninger sammen :box

Det er jeg enig i.

Fædre bør da også påskønne deres børns mor.

Min far købte og køber stadig blomster eller andet til min mor, selvom vi også giver.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg enig i.

Fædre bør da også påskønne deres børns mor.

Min far købte og køber stadig blomster eller andet til min mor, selvom vi også giver.

Brian har godt nok sagt, at når børnene bliver store, så må de sørge for at jeg får noget ;) Men vi kunne godt blive enige om, at indtil da, så er det fars ansvar at sørge for noget (og mors på fars dag). Det handler jo IMO også om at lære børnene glæden ved at give, og det er er vel en del af opdragelsen = forældres opgave ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brian har godt nok sagt, at når børnene bliver store, så må de sørge for at jeg får noget ;) Men vi kunne godt blive enige om, at indtil da, så er det fars ansvar at sørge for noget (og mors på fars dag). Det handler jo IMO også om at lære børnene glæden ved at give, og det er er vel en del af opdragelsen = forældres opgave ;)

Amen! Jeg kunne ikke være meget mere enig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, det er så rigtigt, BBM! :)

Og stort :kram til alle, som er blevet glemt i dag!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men uanset om far tror på mors dag eller ej, så synes jeg at de SKAL og bør tro på at gøre deres koner glade! Og for nogle af os (nok de fleste) så vil vi gerne sættes pris på på mors dag.

Jeg skal nu ikke brokke mig :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej heller ingen brok her :biglove Men en klar holdning :klap ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg troede, min mand havde købt en gave til mig i dag, fordi han var væk så længe i går, da han skulle købe baby-udstyr. Jeg kom til at sige i går aftes, at han havde haft masser af tid og mulighed for at købe noget til mig, når jeg nu havde sendt ham rundt så mange steder. Nu siger han, at han vil gå alene til bageren, fordi han skal noget hemmeligt. Hurra for en gave fra Brugsen :(

Det er så super overfladisk og materialistisk af mig, men det ville bare have betydet SÅ meget at få en lille (planlagt) ting fra Alfred

:kram2

Det kan jeg godt forstå. Men jeg tænker også, at din mands overskud til den betænksomhed måske er til at overse de her dage? :unsure

Jeg blev glad for mine Brugsen-blomster :) Min mand plejer at være mere tjekket end det, men vi har været på weekendtur med hele min pukkelryggede familie, så jeg er herreimponeret over, at han har haft åndsnærværelse til lige at gribe et eller andet (og jeg kan godt lide hvide blomster, selvom de er fra Brugsen :) ).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sætter nu også altid pris på Brugsen blomster :biglove (eller Rema blomster, som det er her :)). Jeg får også nogle gange de der giga buketter fra den dyre blomsterhandler og dem er jeg også glad for, og de er da sindssygt flotte, men jeg kan også få det sådan lidt, at det er dæleme mange penge for noget, der smides ud en uge efter. Og lyset i Mars øjne, når han kommer med roser til en 10'er og siger "Moar, en BOMS til dig!" er jo uvurderligt :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2

Det kan jeg godt forstå. Men jeg tænker også, at din mands overskud til den betænksomhed måske er til at overse de her dage? :unsure

Jeg blev glad for mine Brugsen-blomster :) Min mand plejer at være mere tjekket end det, men vi har været på weekendtur med hele min pukkelryggede familie, så jeg er herreimponeret over, at han har haft åndsnærværelse til lige at gribe et eller andet (og jeg kan godt lide hvide blomster, selvom de er fra Brugsen :) ).

Tja, både og. Han havde overskud til at blive klippet i går, så jeg tænker også, han havde overskud til at købe en lillebitte ting ;)

Jeg er også glad for mine Brugsen-blomster, men jeg ville ønske, han havde været lidt mere kreativ. Jeg ved godt, det ikke lyder særlig sødt, og jeg ville virkelig ønske, jeg ikke havde det på den måde, men det har jeg..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja, både og. Han havde overskud til at blive klippet i går, så jeg tænker også, han havde overskud til at købe en lillebitte ting ;)

Jeg er også glad for mine Brugsen-blomster, men jeg ville ønske, han havde været lidt mere kreativ. Jeg ved godt, det ikke lyder særlig sødt, og jeg ville virkelig ønske, jeg ikke havde det på den måde, men det har jeg..

Ork, jeg forstår dig godt (jeg var f.eks. selv blevet virkeligt ked, hvis ikke min mand havde givet mig en sød gave, da vi fik vores søn - og det er da også noget pjat, men there it is... :) ). Jeg tænkte bare, at det efter omstændighederne måske var forståeligt, at det glippede (selvom det af samme grund nok havde betydet noget ekstra, hvis han lige havde været vaks i år).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sætter nu også altid pris på Brugsen blomster :biglove (eller Rema blomster, som det er her :)). Jeg får også nogle gange de der giga buketter fra den dyre blomsterhandler og dem er jeg også glad for, og de er da sindssygt flotte, men jeg kan også få det sådan lidt, at det er dæleme mange penge for noget, der smides ud en uge efter. Og lyset i Mars øjne, når han kommer med roser til en 10'er og siger "Moar, en BOMS til dig!" er jo uvurderligt :biglove

:biglove

Den selvplukkede mælkebøtte fra haven, som junior selv overleverede med tydelig stolthed var også næsten bedre end buketten :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ork, jeg forstår dig godt (jeg var f.eks. selv blevet virkeligt ked, hvis ikke min mand havde givet mig en sød gave, da vi fik vores søn - og det er da også noget pjat, men there it is... :) ). Jeg tænkte bare, at det efter omstændighederne måske var forståeligt, at det glippede (selvom det af samme grund nok havde betydet noget ekstra, hvis han lige havde været vaks i år).

Det er måske også fordi han sagde, da vi lå på FG, at nu nåede han ikke at købe gaven, som jeg skulle have, når jeg havde født. Jeg tænker derfor, at han har haft en ting i hovedet i lang tid, som han da bare kunne have købt i går, da han alligevel var væk i to timer for at købe udstyr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er måske også fordi han sagde, da vi lå på FG, at nu nåede han ikke at købe gaven, som jeg skulle have, når jeg havde født. Jeg tænker derfor, at han har haft en ting i hovedet i lang tid, som han da bare kunne have købt i går, da han alligevel var væk i to timer for at købe udstyr.

Hmm, ja - så kan jeg godt se, at han er ved at skulle på noget seriøs shopping <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, ja - så kan jeg godt se, at han er ved at skulle på noget seriøs shopping <_<

Vi har bryllupsdag på søndag, og der satser jeg på revanche ;)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.