tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Og lige for at toppe den, så tog det 4 forsøg at skrive det indlæg......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min dag startede ud med at komme for sent op.

Derefter var ungerne bare totalt uvorne, så vi kom 45 minutter senere ud af døren end normalt... ( :blink ) der var forlængelse af morgenmaden fordi de ikke gad at spise, så var der gråd og sure miner pga. 1 ting og ja.. så trillede bolde ellers.

Vi kommer til Bh som har udedag og Maliva udsætter og modsætter bare for groft :rolleyes Normalt tager en aflevering af hende.. 10 min. I dag tog den 20...

Derefter skal jeg gå helt op i den anden ende af byen for at aflevere L - helt ok, hvis det ikke var fordi det regnede.. På vejen smider Logan sin højtelskede kanin og det opdager jeg først ved afleveringen.. SHIT! Jeg finder den heldigvis på vejen tilbage, men tænk hvis den for alvor var væk.. Han kan ikke sove uden den kanin...

Dernæst ned i Brugsen og købe cult cola til J.. og så har de dem ikke ... <_<

Jeg får købt noget andet og hjem..

På vejen hjem får jeg nyseflip, hvor jeg tisser i bukserne.... derhjemme EFTER jeg har skiftet trusser og bukser, får jeg endnu et nyseflip ligesom jeg skal til at gå ned til bussen = nyt tøj og jeg misser min bus..

På vej til bussen går min jakke i stykker og jeg jokker i en vandpyt så nu er min højre fod gennemblødt..

Nu sidder jeg ENDELIGT i bussen på vej mod Js arbejde og kan ikke vente med at få et kram fra ham... :boo

 

 

Og lige for at toppe den, så tog det 4 forsøg at skrive det indlæg......

Hold da helt op en dag, kæmpe :kram din vej :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram til ALLE herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bachelorskrivning  :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er grædefærdig. Har sovet elendigt pga min ryg. Lortemorgen, hvor Anna og jeg endte med at stå og råbe af hinanden. Tid hos behandler i eftermiddag, men har været nødt til at takke nej, fordi det tilfældigvis er lige i dag hvor den ene kollega er på kursus og den anden skal til læge i eftermiddag. Jeg kan jo ikke bare fylde mig med piller og manglende overskud kommer helt sikkert til at gå ud over Anna, selvom jeg virkelig ikke ønsker det, men hun er i forvejen strid, fordi hun er presset af, at tingene ikke er som de plejer at være :boo :huug

 

:kram2 :kram :kram2

 

Hvorfor er tingene ikke som de plejer? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er skidtmas :( håber VIRKELIG Mie har haft en god dag og har sovet, for jeg er IKKE overskuds mor som hun fortjener efter en lang dag i børnehaven :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min arbejdsgiver. På trods af en nat med mavekramper og mange toiletbesøg nåede jeg så langt at køre Caroline i vuggeren, på trods af smerter og følelsen af, at jeg snart skider i bukserne for at sige det lige ud. Jeg beslutter mig i bilen på vej til arbejde, at det kan jeg umuligt holde ud... Skriver til mig arbejdsgiver, der beder mig om at ringe. Hvilket jeg gør. Føler mig ret meget verbalt overfaldet, bliver faktisk bedt om at komme på arbejde. Mit sygefravær har været højt siden jeg startede i den afdeling. Lagde ud med influenza, virus på balancenerven(kom dog alligevel på job) og Caro har også været meget syg, blandt andet med diarré i en hel uge. Hvor jeg tog fridage. Hun blev ved med at sige, at de også havde børn og de ikke havde fravær, og om jeg ikke skulle overveje hvordan det gik osv osv. Pludselig mente hun også at min Skriveuge i næste uge startede tirsdag, ikke i morgen efter arbejde. Jeg er kørt hjem. Orker ikke mere

Jeg er VIRKELIG bekymret for dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo lige om hjørnet (også på onsdag), uden planer, og med adgang til croissanter ;) Du skal i hvert fald ikke gå og være trist på din fødselsdag.

Det er så sødt af dig :kiss det skal nu nok blive en fin dag, jeg satser på at Adam til den tid kan klare tæt på en hel dag i vuggestuen, så tror jeg tager en selvforkælelsesdag hvor jeg ikke tæller kalorier, men bare hygger mig hele dagen på sofaen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram :kram2

Hvorfor er tingene ikke som de plejer? :unsure

Fordi Søren er rejst 4 dage til Spanien med sit arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er grædefærdig. Har sovet elendigt pga min ryg. Lortemorgen, hvor Anna og jeg endte med at stå og råbe af hinanden. Tid hos behandler i eftermiddag, men har været nødt til at takke nej, fordi det tilfældigvis er lige i dag hvor den ene kollega er på kursus og den anden skal til læge i eftermiddag. Jeg kan jo ikke bare fylde mig med piller og manglende overskud kommer helt sikkert til at gå ud over Anna, selvom jeg virkelig ikke ønsker det, men hun er i forvejen strid, fordi hun er presset af, at tingene ikke er som de plejer at være :boo :huug

Hvad med om i i eftermiddag laver en rigtig hygge eftermiddag med alt det "forbudte"? Ynglingsfilm på dvd'en, dyner i sofaen, mad fra justeat (jeg bestiller pasta+kødsovs til W når det er, tænker det ikke er det værste), hygger med bøger, sange, perlekæder og lader rod være rod!

Hellere en eftermiddag med "junk" underholdning, end en med sur/trist/opslidt mor.

:kram2 det er pissehårdt at være alene med mavesur umulius når man selv er skidt/brugt/træt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er VIRKELIG bekymret for dig :kiss

Jamen, jeg ved jo ikke hvad jeg skal gøre. Faktum er, at vi har været meget ramt af sygdom - Men jeg har altså ikke alverdens bedsteforældre der kan passe, oveni kan Benjamin ikke ret tit tage barn syg. Og nej, jeg er ikke febersyg, men jeg har onde mavesmerter som jeg en milliard gange har været ramt af før... Benjamin har også været ramt, bare ikke ligeså slemt som mig. Der vågnede kl 23 og sprang ud på toilettet og sad der i 40 minutter!

Hun var virkelig strid at høre på, men jeg gav tilgengæld udtryk for at jeg var rasende. Jeg skal på arbejde i morgen, og det er jo ikke ligefrem fordi jeg er lykkelig ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg ved jo ikke hvad jeg skal gøre. Faktum er, at vi har været meget ramt af sygdom - Men jeg har altså ikke alverdens bedsteforældre der kan passe, oveni kan Benjamin ikke ret tit tage barn syg. Og nej, jeg er ikke febersyg, men jeg har onde mavesmerter som jeg en milliard gange har været ramt af før... Benjamin har også været ramt, bare ikke ligeså slemt som mig. Der vågnede kl 23 og sprang ud på toilettet og sad der i 40 minutter!

Hun var virkelig strid at høre på, men jeg gav tilgengæld udtryk for at jeg var rasende. Jeg skal på arbejde i morgen, og det er jo ikke ligefrem fordi jeg er lykkelig ved det.

:kram lige meget hvad så er det et ekstremt dårligt arbejdsmiljø!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram lige meget hvad så er det et ekstremt dårligt arbejdsmiljø!

Ja, og det er jo ikke ligefrem fordi det er vildt fedt at rende på toilettet hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, og det er jo ikke ligefrem fordi det er vildt fedt at rende på toilettet hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej og hvis det smitter :o men ok så håber jeg i det mindste at karma er på din side og den sure chef får en lærestreg :badgirl

Det ku være sjovt at smitte hende. Ej, undskyld. Men seriøst. Der er da ingen der gider at skide i bukserne, efter en mavekrampe.. Som jeg har i dag har præsteret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu min læge ikke vil udlevere mælke-stop piller, så skal jeg jo ha' tømt brysterne på en eller anden måde.. :(

Har siden september haft mælk (og har ikke ammet Logan siden april sidste år), men ikke mere end at der kunne komme dråber ud og det spændte ikke op eller gjorde ondt.

Nu... Nu sidder jeg med kanonkugler der er ømme og bare siver :(

Er SÅ træt af det! Og det gør mig så ulykkelig, at jeg må "smide" den gode mælk ud i afløbet, når jeg ved at der findes massere af små babyer rundt i landet, som vil ha' super gavn af den...

Det lyder da helt vildt :blink Er du sikker på, at du ikke er gravid? :unsure

Hvorfor vil lægen ikke give piller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv kom så ind i kampen, så I kan få afsluttet den handel... Det er jo i proncippet det samme de skal taste igen. Det burde være en nem opgave...

Ja præcis! Og så fordi der ikke rigtig var nogen ændringer i forhold til sidst........ Ihh!

Køberne har også ringet til mægleren i dag for at høre om de ikke snart skulle underskrive. Et eller andet sted er det dejligt og fortrøstningsfuldt - men det er skisme da også træls for dem, at det trækker sådan ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig træt og udkørt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da helt vildt :blink Er du sikker på, at du ikke er gravid? :unsure

Hvorfor vil lægen ikke give piller?

Har taget tests og de siger negativ...

Hun vil give det tid, fordi det er "psykologisk" - ja, sig det til min krop som har "efterveer" og bryster der sprøjter mælk  :wacko 

Desuden har jeg jo været på minipiller, og hun anbefalede en pause på dem, indtil næste mens igen, og så se om det ikke hjælper på det..

Men hold nu op, hvor gør det bare ondt altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram, piger :kiss

Eftermiddag og putning gik okay. Især taget i betragtning af hun var træt efter de havde været ude til fødselsdag. Der var både koldskål og is involveret, but who cares :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram, piger :kiss

Eftermiddag og putning gik okay. Især taget i betragtning af hun var træt efter de havde været ude til fødselsdag. Der var både koldskål og is involveret, but who cares :whistling

What ever works i de situationer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sagt det før men siger det lige igen:

Det SUCKS BIG TIME ikke at kunne sove når man har muligheden. HADER det! :( :boo

Det bliver en lang dag for manden skal til Jylland hele dagen og først kommer hjem efter puttetid :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sagt det før men siger det lige igen:

Det SUCKS BIG TIME ikke at kunne sove når man har muligheden. HADER det! :( :boo

Det bliver en lang dag for manden skal til Jylland hele dagen og først kommer hjem efter puttetid :huug

:kram2 Håber du fik sovet lidt mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sagt det før men siger det lige igen:

Det SUCKS BIG TIME ikke at kunne sove når man har muligheden. HADER det! :( :boo

Det bliver en lang dag for manden skal til Jylland hele dagen og først kommer hjem efter puttetid :huug

Har du prøvet at boykotte din tlf en hel nat? Det er simpelthen så træls, når man ik ka falde i søvn igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, piger. Jeg har ikke sovet siden 2.30 :( Det er ved at tære kun at sove 4-5 timer fra kl 22 hver nat.

Kami, ja det har jeg. Det gør ingen forskel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.