tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Kæmpe kram til alle herinde! Stress-ramte, smerteplagede, søvnrøvede og alle andre, der trænger! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram det skal NOK gå!!! Kan Mads ikke lade hus være hus i et par dage til dåben er overstået?

Han holder husfri fra i dag når han er færdig med at støbe revner i gulvet.

Tror også jeg gav ham en "pæn" hentydning da jeg smækkede røret på, da han lige skulle pointere at jeg nok ikke havde det værre end ham :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-afsnit af Grey's Anatomy! :prik :(

Ikke afsløre noget :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vågne på St. Bededag med snot i hovedet! :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det navn, som M har forslået til den bette bliver ved med at rumsterer og vokse i mit hovede når jeg nu har sagt nej til det fordi, at det er for tæt på min nevøs navn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At bonusdatters mor sender tøj med retur(altså vores) som er fuldstændig smurt ind i lort og tis. Det har i hvert fald ligget siden torsdag i sidste uge!! Blev selvfølgelig nødt til at smide det ud og samtidig var jeg bare ved at brække mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand bliver ved med at spørger hvad der er i vejen... Ikke nemt når man ikke selv ved det. Og den del jeg ved, har jeg ikke lyst til at fortælle fordi jeg ved han bare vil blive sur og have skyldfølelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At bonusdatters mor sender tøj med retur(altså vores) som er fuldstændig smurt ind i lort og tis. Det har i hvert fald ligget siden torsdag i sidste uge!! Blev selvfølgelig nødt til at smide det ud og samtidig var jeg bare ved at brække mig

Det er bare heller ikke i orden at hun gør det !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lave madplan - er totalt ideforladt og synes alt er besværligt og tager for lang tid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden spurgte i morges om vi ikke skulle slappe af og have mand og kone tid i aften... Jo det kan vi da godt og i eftermiddags får han også svigermor til at sige ja til at have C i aften og i nat.... Men det er sgu ikke meget mand og kone hygge over at han og svigerfar stadig går og laver vindue på babys værelse <_<

Og jeg ved at jeg ikke må klage, får så får jeg bare et eller andet sur opstød om, at jeg har bedt ham blive færdig med værelset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden spurgte i morges om vi ikke skulle slappe af og have mand og kone tid i aften... Jo det kan vi da godt og i eftermiddags får han også svigermor til at sige ja til at have C i aften og i nat.... Men det er sgu ikke meget mand og kone hygge over at han og svigerfar stadig går og laver vindue på babys værelse <_<

Og jeg ved at jeg ikke må klage, får så får jeg bare et eller andet sur opstød om, at jeg har bedt ham blive færdig med værelset.

:kram Kan absolut godt forstå dig, og genkende noget af det du fortæller. Herhjemme har jeg nogle gange held med at "vende den" og slå på, at jeg savner ham, og har brug for lidt ekstra omsorg/kram/kys. Kunne det være en måde at gå til ham på? :goodluck :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At bonusdatters mor sender tøj med retur(altså vores) som er fuldstændig smurt ind i lort og tis. Det har i hvert fald ligget siden torsdag i sidste uge!! Blev selvfølgelig nødt til at smide det ud og samtidig var jeg bare ved at brække mig

WTF. Det er da bare SÅ meget ikke iorden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså latterligt, at blive syg på St. Bededag! :prik Dumme gravid-immunforsvar :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det sq rimeligt mærkeligt med, at der var en stribe mennesker, der til min mands datters konfirmation i dag syntes, at der skulle tages en stribe 'familiebilleder' af min mand, pigernes mor, pigerne (så langt så godt) - og så min og min mands fælles søn... WTF? Var bed at brække mig på jorden foran kirken. Og sjovt nok var der tilsyneladende ingen, der fandt det relevant at tage nogle billeder af min mand og mig sammen med børnene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WTF. Det er da bare SÅ meget ikke iorden <_<

Nej, og så havde hun alverdens gode undskyldninger, blandt andet at hun ikke havde tjekket det - men det lå i en seperat pose som hun kom ud med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det sq rimeligt mærkeligt med, at der var en stribe mennesker, der til min mands datters konfirmation i dag syntes, at der skulle tages en stribe 'familiebilleder' af min mand, pigernes mor, pigerne (så langt så godt) - og så min og min mands fælles søn... WTF? Var bed at brække mig på jorden foran kirken. Og sjovt nok var der tilsyneladende ingen, der fandt det relevant at tage nogle billeder af min mand og mig sammen med børnene.

:kram Årh det er så svært med de skide billeder! Jeg kan sådan nogenlunde se det "ok" i at der bliver taget billede med fraskilt mor og far og (halv-)søskende, for selvom halvsøskende ikke har noget med mor at gøre, så er det jo stadig konfirmandens. Hvis det giver mening? Men jeg kan godt forstå, at du synes det er mærkeligt :kram2 Det er jo samtidig et familiebillede med DIN søn, og hans far og hans søstre - men en andens mor. Det er da weird :huh

Og jeg synes det er MEGET mærkeligt, hvis der ikke blev taget billeder af dig + mand + børn :unsure :blink :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simpelhent en langtrukken konfirmation - jeg fik nok og tog mine børn og smuttede inden desserten kom på bordet. Da var klokken 18.30 og vi startede kl 13!

Med en times kørsel hjem måtte jeg tænke på mine børn. Laura nægtede at sove og pev en del.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den her dag har bare været AL for meget for mig (og W også, hans undskyldning er dog næppe den samme som min :lolhit ), jeg synes tit at weekenderne er sådan. Det burde jo ellers være nemmere når J var hjemme, men jeg synes altid vi skal milliarder af ting, fise rundt hele tiden og mig der hele tiden skal være noget/gøre noget/udfylde en rolle. Der er slet ikke tid til bare at være.

I hverdagen sidder jeg meget på gulvet og leger med W, snakker med ham, læser, syner for ham og jo også slapper af selv. Og W går måske i et andet rum i 5 minutter og får ro i hovedet.

Og med graviditet oveni, så er jeg nærmest tudefærdig på sofaen lige nu. Og jeg orker ikke engang at strikke eller se tv. Jeg er bare færdig! Og har skrigene tinitus, som jeg får når jeg er presset.

Puh!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Årh det er så svært med de skide billeder! Jeg kan sådan nogenlunde se det "ok" i at der bliver taget billede med fraskilt mor og far og (halv-)søskende, for selvom halvsøskende ikke har noget med mor at gøre, så er det jo stadig konfirmandens. Hvis det giver mening? Men jeg kan godt forstå, at du synes det er mærkeligt :kram2 Det er jo samtidig et familiebillede med DIN søn, og hans far og hans søstre - men en andens mor. Det er da weird :huh

Og jeg synes det er MEGET mærkeligt, hvis der ikke blev taget billeder af dig + mand + børn :unsure :blink :kram

I det her tilfælde ikke fraskilt, for det kan ikke lade sig gøre, når man aldrig har været gift (tænker juristen hver gang nogen omtaler min mand som skilt ;) ).

Men anyway, for mig giver den billedkonstruktion ingen mening. Det giver mening bare de fire - og det ville give mening med os alle inklusiv morens mand. Min søn har isolereret set intet at gøre på et billede, hvor ex-madam optræder som mor. Her ville det nok hjælpe, hvis jeg kunne lide damen, men det kan jeg bestemt ikke ;)

Edit: og tak for kram :kiss jeg brød mig virkeligt ikke om det. Et billede, hvor det ser ud som om, at den kost er mor til min søn - yikes (sikke voksen jeg lige var der :blush ).

Det er i øvrigt ikke noget 'hvis' om der blev taget billeder af 'vores' famile. Det gjorde der ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over mandens X der blev alt for fuld til U's konfirmation i dag, og sagde en masse knap så gennemtænkte ting. Hader når hun bliver fuld og begynder på alt muligt pladder om at hun elsker mig. Der kan jeg slet ikke have!

Og så snakker hun igen om, at hun stadig gerne vil have D tilbage og har brug for at snakke med ham.

Hvis ikke det var fordi jeg har ondt af hende, havde jeg allermest lyst til at bede hende om at tage sig sammen...

Håber bare ikke hendes pinligheder fik ødelagt dagen alt for meget for U. Er glad for vi skal holde fest for ham herhjemme på søndag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg! Hvor flad.. :kram2 Der er ikke noget værre end at vågne tidligt, når man kunne have sovet længe :prik

Nope - surt det sker igen i dag :( Denne gang bare min dumme krop/hoved der ikke kan sove (og nu urolig/halvvågen baby) :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså latterligt, at blive syg på St. Bededag! :prik Dumme gravid-immunforsvar :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over mandens X der blev alt for fuld til U's konfirmation i dag, og sagde en masse knap så gennemtænkte ting. Hader når hun bliver fuld og begynder på alt muligt pladder om at hun elsker mig. Der kan jeg slet ikke have!

Og så snakker hun igen om, at hun stadig gerne vil have D tilbage og har brug for at snakke med ham.

Hvis ikke det var fordi jeg har ondt af hende, havde jeg allermest lyst til at bede hende om at tage sig sammen...

Håber bare ikke hendes pinligheder fik ødelagt dagen alt for meget for U. Er glad for vi skal holde fest for ham herhjemme på søndag.

:kram

Håber I får god fest på søndag. Der skal x'en ikke med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amme nætter inden mælken løber til :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope - surt det sker igen i dag :( Denne gang bare min dumme krop/hoved der ikke kan sove (og nu urolig/halvvågen baby) :prik

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.