tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Og det ville jeg gerne, men kan ikke. Forretningen ligger langt væk og cyklen kan ikke være i bilen <_< anhængertræk og cykelstativ har vi ikke :( jeg ringer til dem i morgen og pisker en stemning op ;) bliver bare irriteret når ting ikke er som de skal være!

Hvis du gider kører til kbh nv, så har vi sådan et smart cykelstativ der kan monteres på bagklappen!

Det må du/i gerne låne hvis det er, men håber da at det kan løses via telefonen.

Del dette indlæg

At jeg ingen svar har fået i tumlinge smalltalk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ikke helt tilfreds med svaret på min glukosebelastningstest :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ikke helt tilfreds med svaret på min glukosebelastningstest :(

Hvad fik du?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad fik du?

Ikke noget tal, men et "meget tæt på!". Ved godt, at jeg så i princippet stadig går fri, men er alligevel rigtig træt af det, og har det sådan lidt med de der tal, at kroppen kender jo ikke matematikken, men ved bare at højt er skidt (altså lissom BMI. Det er ret ligemeget, om man har 29,9 eller 30,0, jeg tror på at det er lige usundt, uanset hvilken "kasse" man placeres i - hvis det giver mening?)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke noget tal, men et "meget tæt på!". Ved godt, at jeg så i princippet stadig går fri, men er alligevel rigtig træt af det, og har det sådan lidt med de der tal, at kroppen kender jo ikke matematikken, men ved bare at højt er skidt (altså lissom BMI. Det er ret ligemeget, om man har 29,9 eller 30,0, jeg tror på at det er lige usundt, uanset hvilken "kasse" man placeres i - hvis det giver mening?)

Det gør det... Irriternde at være tæt på, men heldigvis var du ikke over.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gør det... Irriternde at være tæt på, men heldigvis var du ikke over.

Nej heldigvis ikke, men kan godt mærke, at det gør mig smadder ked af det alligevel :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mandeinfluenza.

Det er en slem omgang og slet ikke sammenligneligt med det snot og feber jeg og de små også har....

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min mor først begynder på aftensmaden nu, fordi hun ved at vi skal være til svømning om 45 minutter. Ved godt hun bor lige ved siden af svømmehallen, men vi skal altså have noget og spise og klæde om inden svømning

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min mand og jeg bliver ved med at tale forbi hinanden og det kan jeg slet ikke klare med graviditetshormoner :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stress og ked-af-det-hed :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej heldigvis ikke, men kan godt mærke, at det gør mig smadder ked af det alligevel :(

Nemt at sige, men måske du 'bare' skal leve lidt ala, hvis den havde været for høj? Altså hvis du føler dig tryggere på den måde? :unsure

Kan godt forstå, at du er lidt træt af det. Skal du afsted igen?

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke få tristheden ud af kroppen... Bliver ved med at begynde at tude... Jeg gider ikke mere

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke få tristheden ud af kroppen... Bliver ved med at begynde at tude... Jeg gider ikke mere

:Kiss :kram2 :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lorte-afsnit af Grey's Anatomy! :prik :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

En gyser film om klovne <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stress og ked-af-det-hed :boo

:kram det skal NOK gå!!! Kan Mads ikke lade hus være hus i et par dage til dåben er overstået?

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efterveer :boo :prik :box

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efterveer :boo :prik :box

De sucks, især 2. gang :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vi kunne sove længe i dag og jeg rent faktisk sov og så vågner Leonora 50-55 min tidligere end hun plejer <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

De sucks, især 2. gang :kram

Ja, er eddermame glad for de smertestillende jeg har fået med hjem og at min læge skrev en recept på et ordentligt glas panodil, så vi ikke skal ruinerer os selv pga smertestillende :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vi kunne sove længe i dag og jeg rent faktisk sov og så vågner Leonora 50-55 min tidligere end hun plejer <_<

Arg! Hvor flad.. :kram2 Der er ikke noget værre end at vågne tidligt, når man kunne have sovet længe :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, er eddermame glad for de smertestillende jeg har fået med hjem og at min læge skrev en recept på et ordentligt glas panodil, så vi ikke skal ruinerer os selv pga smertestillende :p

Det er overhovedet ikke gået op for mig at du har født :o stort tillykke :balloons

Og ja efterveer sucks! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nemt at sige, men måske du 'bare' skal leve lidt ala, hvis den havde været for høj? Altså hvis du føler dig tryggere på den måde? :unsure

Kan godt forstå, at du er lidt træt af det. Skal du afsted igen?

:kram2

Jamen det er jo det jeg skal :kiss Tage mig sammen, rent ud sagt. Det kan jeg også godt, jeg kan i hvert fald snildt gøre det bedre bare ved lige at have fået denne lille "reminder".

Jeg tror ikke, at jeg skal til en ny glukosebelastningstest, for er 30+ nu, og skal først se min læge om ca 3 uger, så tænker at det ikke kan "betale" sig at udsætte kroppen for igen så sent? Men jeg ved det ikke. :unsure Lægen skrev bare, at jeg skulle tænke over kost, sørge for rimelig motion, og så kunne vi snakke om det, når vi sås igen...

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.