tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Grrrrr...! Jeg bestilte en pakke med 10 stofbleer (altså de alternative til bagen, ikke kludene) i pigefarver i påsken. Igår skrev jeg så en mail, og spurgte, om de var på vej. Og idag får jeg en mail retur om, at de pt kun har én lilla, hvide, grønne, grå, orange og gule på lager. Det havde været rart at vide, da jeg bestilte. :prik Og pengene er selvfølgelig trukket for længst :shooter

Kan de tillade sig at trække pengene for noget de ikke har sendt??? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan de tillade sig at trække pengene for noget de ikke har sendt??? :unsure

Pas. Og det er fra en tysk side, så kommunikationen er noget hø. Er bare skidetræt af det. Har skrevet og spurgt, om de kan sige, hvornår de får andre farver hjem, og at hvis de ikke kan, så vil jeg gerne have pengene retur. Synes bare, det er mega dårlig service, at jeg først får den info, når jeg rykker for ikke at have modtaget mine varer <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas. Og det er fra en tysk side, så kommunikationen er noget hø. Er bare skidetræt af det. Har skrevet og spurgt, om de kan sige, hvornår de får andre farver hjem, og at hvis de ikke kan, så vil jeg gerne have pengene retur. Synes bare, det er mega dårlig service, at jeg først får den info, når jeg rykker for ikke at have modtaget mine varer <_<

Det er da MEGA dårlig service! - og det burde du måske lige slå fast over for dem også (hvis du magter på tysk :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas. Og det er fra en tysk side, så kommunikationen er noget hø. Er bare skidetræt af det. Har skrevet og spurgt, om de kan sige, hvornår de får andre farver hjem, og at hvis de ikke kan, så vil jeg gerne have pengene retur. Synes bare, det er mega dårlig service, at jeg først får den info, når jeg rykker for ikke at have modtaget mine varer <_<

De må ikke hæve pengene før de har sendt varen. Hvis de har gjort det og de ikke selv refunderer pengene så kan du lave indsigelse via din bank. Der er en tidsgrænser jeg mener er en måned fra pengene er trukket så du skal måske lige undersøge med din bank :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Jonas tog afsked af sted på polterabend lørdag kl 8 og han er stadig ikke hjemme endnu.... :prik selvfølgelig skal de hygge sig men jeg skrev lige til ham og spurgte hvor han var og de er stadig i Kbh og det går noget tid før han er hjemme. Det vil sig en pa på næsten 24 timer.... :prik og jeg har haft begge børn alene og kommer så åbenbart også til at have det meget af søndagen kan jeg regne ud :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er billigt til salg!

Han er totalt dementor sur og har vrisset hver gang et af børnene har været vågen i nat.

Til trods for at det er mig der står op med dem!

Så nu er tvillingerne og jeg rykket ind på sofaen i håb om at et par timers søvn hjælper på hans humør...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min hjerne kører rundt og har tænkt i rim hele natten, jeg er træt!!! Men nu er der lavet sang til bonusdatterens konfirmation ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min hjerne kører rundt og har tænkt i rim hele natten, jeg er træt!!! Men nu er der lavet sang til bonusdatterens konfirmation ;)

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Rasmus er ved at gøre sig klar til at tage på arbejde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke hvorfor at folk (læs - vores naboer) skal have hund når de alligevel bare lader dem stå at gø hele dagen..

Vores ene nabo, prøver nu på min. 3. Gang med en ny hund siden 2008..

Den anden nabos hun gør fra morgen til aften..

Jeg forstår det ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at det ikke var ondt ment. Vi har en facebook side for vores hold, og en fra klasse vil høre hvordan det gik til eksamen. Hvor der var en der lige skulle nævne at mig og en anden fik dårlig karakter og ikke består. (Hun var der da jeg havde været oppe) Der blev jeg faktisk sur og gal og vil jo hellere sige det, men vil lige op på hesten igen. (Har haft det skidt siden)

Den tråd har nu gidet dårlig stemning for mig og har gjort mig mere ked af det og jeg kunne ikke lade være og gav lidt galde og sagde at nu skulle vi slutte denne tråd af. Jeg sagde heldigvis ikke hvorfor, men den gør mig ked af det og måden hende der sagde det - Fik også lige noget galde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder hjem hos svigermekanikken. Svigermor holder fødselsdag og havde inviteret til kaffe og så skal vi ud og spise i aften. Som sædvanlig har de først bestilt bord kl.18.30, selvom de ved C's normale sengetid er 19.30. Derud over er der sådan er underhold dig selv princip, så vi skal selv finde på noget at lave imellem 15 og 18.30.

Jeg er monstertræt og har hammer ondt i bækkenet efter en hel weekend alene med C. Prøv at spørg om jeg har lyst til at tude :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde lige haft halvanden dag hvor mit bækken var OK - ikke godt, men ikke mega-skidt. Så havde jeg besøg af en god (også gravid) veninde. Halvanden times babytalk senere siddende i en stol - av av av :( fuck os altså. Jeg har lyst til at tude :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg i dag stadigt ikke har hørt fra min bror..
Så... goodbye Ruth! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har grædt stort set hele dagen. Stort set Intet (udover mad) kunne få ham i godt humør... Så er det altså en lang søndag!

Det virker ikke som om han har ondt, bare frustreret over noget vi ikke kan finde ud af hvad er :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hård mave <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at det ikke var ondt ment. Vi har en facebook side for vores hold, og en fra klasse vil høre hvordan det gik til eksamen. Hvor der var en der lige skulle nævne at mig og en anden fik dårlig karakter og ikke består. (Hun var der da jeg havde været oppe) Der blev jeg faktisk sur og gal og vil jo hellere sige det, men vil lige op på hesten igen. (Har haft det skidt siden)

Den tråd har nu gidet dårlig stemning for mig og har gjort mig mere ked af det og jeg kunne ikke lade være og gav lidt galde og sagde at nu skulle vi slutte denne tråd af. Jeg sagde heldigvis ikke hvorfor, men den gør mig ked af det og måden hende der sagde det - Fik også lige noget galde..

Ej dårlig opførsel! :blink

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej dårlig opførsel! :blink

:kram

Også min tanke :blink

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et barn, der på ingen måde gider sove <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hård mave <_<

Det bøvlede jeg og mega meget med! Jeg tog to magnesia inden sengetid, og drak en masse vand, det holdt sådan nogenlunde i systemet.. Det er bare ikke fedt! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bøvlede jeg og mega meget med! Jeg tog to magnesia inden sengetid, og drak en masse vand, det holdt sådan nogenlunde i systemet.. Det er bare ikke fedt! <_<

Må prøve magnesia. Har købt husk piller men føj de er klamme at sluge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må prøve magnesia. Har købt husk piller men føj de er klamme at sluge!

Og det er bestemt ikke federe som pulver, så spring bare det over! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må prøve magnesia. Har købt husk piller men føj de er klamme at sluge!

Husk, gjorde det for mig sidste gang. Denne gang er jeg nødt til at kalde Movicol min bedste ven ind imellem. Og det er udover sveskegrød i yoghurten, husk ovenpå OG en Magnesia-pille ind imellem. Og så spiser jeg faktisk ikke alt det jern jeg bør. Jeg er SÅ træt af det! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ligger jeg her og kan ikke sove med en dum følelse i maven over noget der skete til den fest jeg var til igår! Og det er HELT sikkert hormoner, for det ER ligegyldigt, men ikke desto mindre så fylder det vildt meget i mit hoved :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk, gjorde det for mig sidste gang. Denne gang er jeg nødt til at kalde Movicol min bedste ven ind imellem. Og det er udover sveskegrød i yoghurten, husk ovenpå OG en Magnesia-pille ind imellem. Og så spiser jeg faktisk ikke alt det jern jeg bør. Jeg er SÅ træt af det! <_<

Ej øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.