tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Caroline har stadig diarré og hvad sker der for at det kostede 300,- for pasfoto til pigerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for kram Barbamama og Anita! Jeg overlevede - uden at græde! Han var så sød og overdrevet pædagogisk og simpelthen så nænsom, så det der plejer at være allermest smertefuldt, slet ikke gjorde ondt! :yay så nu kan jeg lidt igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram Barbamama og Anita! Jeg overlevede - uden at græde! Han var så sød og overdrevet pædagogisk og simpelthen så nænsom, så det der plejer at være allermest smertefuldt, slet ikke gjorde ondt! :yay så nu kan jeg lidt igen!

Fantastisk! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg husker det <_<

Håber der snart er bedring :kram2

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare irriterende at komme i skole og så intet skal lave alligevel, så har brug ingenting på skolen. det eneste jeg har fået gjort, nyde solen... Godt at vi har fået lov til at få en studie dag i morgen så jeg kan helligere mig med mit projekt til eksamen på fredag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over min mand, der absolut ikke er i kridthuset lige nu :gal

Han har købt en computer, bare sådan bum!

"men det havde vi jo snakket om"

Ja snakket, ikke bestemt :sm

Mænd altså...

Han skal bare lige vove på at brokke sig over at jeg vil have skabsfryser nu :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo har virkelig svært ved at nyde det gode vejr :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at gøre bunden ren i min - altså filter osv. Sørge for at der er fyldt op med salt og afspænding, så vasker den fint igen! :)

 

 

:ditto Og så bruger jeg sådan en maskine rens og kører et program med den i.

Har jeg også gjort... Men måske vi skal have fat i de der tabs til at vaske selv maskinen. Men ville nu mene at citronsyren ville ordne det samme.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Tusind tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline har fortsat tynd mave... Ved ikke hvad jeg skal gøre. Hun må ikke komme i vuggestue så længe det ikke er normalt. Arbejdet er sure, men må jo tage en fridag til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline har fortsat tynd mave... Ved ikke hvad jeg skal gøre. Hun må ikke komme i vuggestue så længe det ikke er normalt. Arbejdet er sure, men må jo tage en fridag til

:kram Det er bare mega svært at få logistikkens i arbejde og syge børn til at gå op! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sådan moderat irriteret over, at Valdemar efter én dag tilbage i DP (efter at hun har været syg siden sidste mandag), siger "Av for satan". <_< Det er ikke et udtryk, vi bruger herhjemme, men Brian har til gengæld hørt DPs mand sige det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sådan moderat irriteret over, at Valdemar efter én dag tilbage i DP (efter at hun har været syg siden sidste mandag), siger "Av for satan". <_< Det er ikke et udtryk, vi bruger herhjemme, men Brian har til gengæld hørt DPs mand sige det <_<

Det ville jeg virkelig også blive!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg virkelig også blive!

Jeg kan jo ikke 100% sige at det er derfra... Men for noget tid siden sagde han det også, hvor vi snakkede om, hvor i alverden det kom fra. Det er ikke fordi, vi altid taler helt pænt, men lige præcis dét udtryk synes jeg bare ikke, at jeg kunne genkende nogle steder fra. Og så fortalte Brian, at han havde hørt manden sige det, hvor DP havde irettesat ham. Så hun ER jo obs på det, og så er der jo nok ikke andet at gøre. Synes bare det er ret træls <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan jo ikke 100% sige at det er derfra... Men for noget tid siden sagde han det også, hvor vi snakkede om, hvor i alverden det kom fra. Det er ikke fordi, vi altid taler helt pænt, men lige præcis dét udtryk synes jeg bare ikke, at jeg kunne genkende nogle steder fra. Og så fortalte Brian, at han havde hørt manden sige det, hvor DP havde irettesat ham. Så hun ER jo obs på det, og så er der jo nok ikke andet at gøre. Synes bare det er ret træls <_<

I hear you :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I hear you :kram

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bk, hvad ville i gøre? Caro har stadig tynd mave og må ikke komme i vs før afføring er normal. Har ingen babysitter, og hun har bare været så meget syg på det sidste - vil jo ikke sende et barn i vs, der er syg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bk, hvad ville i gøre? Caro har stadig tynd mave og må ikke komme i vs før afføring er normal. Har ingen babysitter, og hun har bare været så meget syg på det sidste - vil jo ikke sende et barn i vs, der er syg...

Hvor gammel er hun? Jeg ville give hende salt og sukker (det plejer at være i form af Chips og saftevand). Det har hjulpet indenfor et halvt døgn hos os :)

God bedring til hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bk, hvad ville i gøre? Caro har stadig tynd mave og må ikke komme i vs før afføring er normal. Har ingen babysitter, og hun har bare været så meget syg på det sidste - vil jo ikke sende et barn i vs, der er syg...

:kram Hvad KAN du gøre i forhold til pasning? Altså hvad er mulighederne?

Enig med Tia i chips og saft... Og ja, god bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Hvad KAN du gøre i forhold til pasning? Altså hvad er mulighederne?

Enig med Tia i chips og saft... Og ja, god bedring!

Jeg har spurgt dem jeg kunne. De kan ikke passe... Må håbe det er bedre i morgen. Men er bare træt af evig sygdom

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spurgt dem jeg kunne. De kan ikke passe... Må håbe det er bedre i morgen. Men er bare træt af evig sygdom

Det kan jeg dæleme godt forstå! (Og genkende <_<) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg dæleme godt forstå! (Og genkende <_<) :kram

Det er jo ikke diarré. Hun spiser normalt og er glad, men fiser godt nok meget på toilet + at det så er tyndt. Har ikke fået chips i hende, men andet sukkerholdigt plus juice....

Nogle gange tænker jeg bare, fuck det! Jeg er elev, snart færdig og de kan ikke gøre noget. Men det føles bare så røvet. På den anden side er jeg også bare hammer ked af at sidde i den afdeling som jeg er i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo ikke diarré. Hun spiser normalt og er glad, men fiser godt nok meget på toilet + at det så er tyndt. Har ikke fået chips i hende, men andet sukkerholdigt plus juice....

Nogle gange tænker jeg bare, fuck det! Jeg er elev, snart færdig og de kan ikke gøre noget. Men det føles bare så røvet. På den anden side er jeg også bare hammer ked af at sidde i den afdeling som jeg er i

Det er bare så frustrerende, når de små mavser ikke er tip top (og sygdom i det hele taget. Her synes jeg mere vi døjer med det, der kommer den anden vej <_<) :(

Altså, hvis du ikke kan få hende passet, så har du vel ikke andet valg end at tage fri :unsure Det er selvfølgelig mega træls for dem, men hvis du har prøvet alle andre muligheder :unsure Har din kæreste mon ret til en barnets sygedag? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så frustrerende, når de små mavser ikke er tip top (og sygdom i det hele taget. Her synes jeg mere vi døjer med det, der kommer den anden vej <_<) :(

Altså, hvis du ikke kan få hende passet, så har du vel ikke andet valg end at tage fri :unsure Det er selvfølgelig mega træls for dem, men hvis du har prøvet alle andre muligheder :unsure Har din kæreste mon ret til en barnets sygedag? :chin:

Den tog han i mandags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo ikke diarré. Hun spiser normalt og er glad, men fiser godt nok meget på toilet + at det så er tyndt. Har ikke fået chips i hende, men andet sukkerholdigt plus juice....

Nogle gange tænker jeg bare, fuck det! Jeg er elev, snart færdig og de kan ikke gøre noget. Men det føles bare så røvet. På den anden side er jeg også bare hammer ked af at sidde i den afdeling som jeg er i

Banan skulle virke lidt stoppende. Måske det kan gøre lidt?

Syge børn er røv. Håber hun er frisk i morgen!

:kram

Har du planer/mulighed for at blive i firmaet når du er færdig? Hvis ikke ville jeg holde en fridag.

Kan du ellers tilbyde at arbejde lidt hjemme i løbet af dagen? Eller dur det ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.