tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

så lidt søde Tina!

hvordan gik natten?

Hun sov igennem!!!!

Del dette indlæg

Hun sov igennem!!!!

:yay :glad :wee

Fin frisure i øvigt! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay :glad :wee

Fin frisure i øvigt! :)

Hey tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over min egen dumhed.

Jeg VED at jeg er hormonella og ikke burde se sørgmodige dokumentare... :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vores overskud er så minimal til Februar at, der ikke er råd til andet end mad.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vores overskud er så minimal til Februar at, der ikke er råd til andet end mad.....

Kram herfra og kan sige, at det er det samme her :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Telenors hjemmeside opfører sig som crap i dag. Måtte forsøge fire gange før jeg kom rigtigt igennem bestillingen. Nu bliver det spændende at se og jeg får tilsendt fire iPhone 5s så!  :angry

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det lyder ik særlig spændende...  :kram  :kram 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det lyder ik særlig spændende... :kram :kram

nej lige knap 4000kr i måneden at leve for (børnepenge ER iberegnet) er IKKE meget.

Vi kan dog lave lidt ændringer mht. Lån, så vi får lidt mere at leve for ELLER skifte bilen ud til noget billigere.... Nu må vi se!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kram herfra og kan sige, at det er det samme her :(

Det kan sq da tappe en for al eksisterende livsglæde altså!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Kender det godt. Vi har skrabet sammen til julegaver, men nu tæller hver en krone bogstavelig talt :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Kender det godt. Vi har skrabet sammen til julegaver, men nu tæller hver en krone bogstavelig talt :prik

Det samme her..... :( Det er simpelthen ikke fedt.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har heldigvis ok med penge, her i december og i januar.... Men til februar hedder det nul smøger til os begge og ingen sjov eller noget! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det samme her..... :( Det er simpelthen ikke fedt.....

Det er fa.... Mega ufedt! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har heldigvis ok med penge, her i december og i januar.... Men til februar hedder det nul smøger til os begge og ingen sjov eller noget! :(

Det er bare nitte :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan sq da tappe en for al eksisterende livsglæde altså!

Godt beskrevet :( penge er måske ikke vejen til lykke, men mangel på penge er en vej til ulykke!!! Intet har givet mig søvnløse nætter som penge problemer!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare nitte :(

Jep.... :(

Godt beskrevet :( penge er måske ikke vejen til lykke, men mangel på penge er en vej til ulykke!!! Intet har givet mig søvnløse nætter som penge problemer!!!

Har haft en træls knude i maven lige siden jeg tog fra Banken.... for helvede hvor jeg HADER at jeg ikke kan spå om fremtiden....  :boo

Jeg glæder mig til min mand kommer hjem fra møde.... har ikke haft chancen for at få snakket med ham om det i dag, da han skulle ud af døren til møde, da vi kom hjem!

Der må og skal findes en løsning..... så er spørgsmålet bare, hvilken én der er smartest at tage!

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv havde skrevet et langt indlæg på mobilen under "sex og samliv" og så forsvandt det da jeg trykkede besvar.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den værste lortenat til dato! Har sovet 2 en halv time afbrudt... Er tæt på at undersøge bortadoption!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hader at jeg for tiden vågner tidligt om morgenen og ikke kan finde ro til at sove! Mie sover ellers fint for tiden så det er "bare" mig (stress tror jeg det er lige i den her uge, håber det bliver bedre i næste uge)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den værste lortenat til dato! Har sovet 2 en halv time afbrudt... Er tæt på at undersøge bortadoption!!

:kram Husker godt hvordan det er! Jeg var dog ude i noget med bare at stille Theo ud til vejen, så kunne første interesserede tage ham ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Startede dagen med at skifte en lort, som ikke havde holdt sig i bleen - øv!

Så der skal skylles tøj når Theodor er afleveret i vs.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Husker godt hvordan det er! Jeg var dog ude i noget med bare at stille Theo ud til vejen, så kunne første interesserede tage ham ;)

Tak for kram - det var tiltrængt! :( Ja, man er langt ude der om natten.. Og så får jeg bare SÅ dårlig samvittighed nogle timer senere, når han smiler og charmer og bare er dejlig..  :unsure  :wub

Startede dagen med at skifte en lort, som ikke havde holdt sig i bleen - øv!

Så der skal skylles tøj når Theodor er afleveret i vs.

Øv! Det er bare ikke særlig lækkert! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram - det var tiltrængt! :( Ja, man er langt ude der om natten.. Og så får jeg bare SÅ dårlig samvittighed nogle timer senere, når han smiler og charmer og bare er dejlig.. :unsure :wub

Øv! Det er bare ikke særlig lækkert! :(

Tror faktisk aldrig jeg sådan rigtig har haft dårlig samvittighed over at ønske Theodor væk og borte et øjeblik.. For jeg synes det er så fair og ærlig en følelse. Det er rocker hårdt at have en baby - især når det går ud over ens søvn. Og jeg ved jo at jeg elsker ham, og kun lader det blive ved tanken ;) Tillad dig selv at ønske Elliot ud på en øde ø - han tager bestemt ikke skade! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, har da helt glemt at brokke mig over min herre ømme vaccinationsarm! :( Lort og pis!

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.