tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At jeg ikke kan sove <_<

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At være vågen nu <_< Men hey, i dag tog det kun 30 minutter at få W til at sove videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have en sur og muggen mand herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ENDELIG fået min mens, men de kramper :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At der er kommet svar på min tarmbiopsi, men at lægen ikke var der til at give svar. Jeg skulle have en hurtig tid på mandag..

Bum bum..

Dog gav sygeplejersken et delvist svar.. At svaret ikke var klokkeklart men at Der er forandringer på tarmen.. (Er blevet undersøgt for cøliaki)

Nå, jamen jeg venter da til på mandag så...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er kommet svar på min tarmbiopsi, men at lægen ikke var der til at give svar. Jeg skulle have en hurtig tid på mandag..

Bum bum..

Dog gav sygeplejersken et delvist svar.. At svaret ikke var klokkeklart men at Der er forandringer på tarmen.. (Er blevet undersøgt for cøliaki)

Nå, jamen jeg venter da til på mandag så...

:kram Det er længe at vente efter sådan et svar..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er kommet svar på min tarmbiopsi, men at lægen ikke var der til at give svar. Jeg skulle have en hurtig tid på mandag..

Bum bum..

Dog gav sygeplejersken et delvist svar.. At svaret ikke var klokkeklart men at Der er forandringer på tarmen.. (Er blevet undersøgt for cøliaki)

Nå, jamen jeg venter da til på mandag så...

Øv søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er kommet svar på min tarmbiopsi, men at lægen ikke var der til at give svar. Jeg skulle have en hurtig tid på mandag..

Bum bum..

Dog gav sygeplejersken et delvist svar.. At svaret ikke var klokkeklart men at Der er forandringer på tarmen.. (Er blevet undersøgt for cøliaki)

Nå, jamen jeg venter da til på mandag så...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh jeg har svært ved at finde energien ovenpå det her omgangssyge :( Jeg kaster ikke op mere, og regner da med at tage på job igen imorgen, men er bare SÅ udmattet og orker ikke en skid stadig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sååååå træt!

Glæder mig altså ret meget til at komme hjem igen...

Har ondt i hele kroppen, og kan slet ikke finde rigtig ro lige meget hvordan jeg sidder, ligger eller står...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg først kan få en tid til lægen i morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Sebastians skole mappe lå der idag en seddel om et sted vi skal kontakte for udredning og evt diagnose.

Bum, kan godt mærke det ramte lidt at se diagnose på skrift.

Det er så "kun" for at teste hvor intelligent han er også hvordan de skal hjælpe ham med hans sensitivitet. Så som sådan ikke slemt, men det at se diagnose på skrift om min søn slog lige luften ud af mig et øjeblik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhg sygdom, har ikke tid til det... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Influenza.. FML!!

God bedring :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhg sygdom, har ikke tid til det...

God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha. Havde lige arbejdscomputeren oppe for at raskmelde mig til imorgen og der var bare en storm af mails :unsure Det SKAL vente til imorgen og det kan det også godt, men uf et sug i maven det gav :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have lagt forkert på sofaen i tre timer mens Ida sov i mine arme = meget meget ondt i lænden nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring :kiss

Tak :kiss A er selvfølgelig på øvelse. Min mor er her, men det er sgu bare ikke det samme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 timers eksamen!! Synes bare SLET ikke jeg har tid nok, og kan SLET ikke få alle noter ned på det ene stykke papir vi må have med!! Holder aftensmad og håndboldpause lige nu.... Og jeg er bange for det bliver en lang nat :(

Øv, er faktisk oprigtigt bange for ikke at bestå :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 timers eksamen!! Synes bare SLET ikke jeg har tid nok, og kan SLET ikke få alle noter ned på det ene stykke papir vi må have med!! Holder aftensmad og håndboldpause lige nu.... Og jeg er bange for det bliver en lang nat :(

Øv, er faktisk oprigtigt bange for ikke at bestå :(

:kram Du skal nok klare den :kiss Hvornår slutter den? Og hvad går den ud på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss A er selvfølgelig på øvelse. Min mor er her, men det er sgu bare ikke det samme..

Dejligt at du har en mor der gider.. :) men nej, det er bare ikke det samme.. Hvornår kommer han hjem?

Her er jeg heller ikke på toppen og har to syge børn.. Og hverken min mor eller svigermor gider hjælpe... Anyway.. Det er som det altid har været..

( der er intet ondt i det jeg skriver, blot at jeg er virkelig glad på dine vegne over at du har nogle der rigtig gerne vil hjælpe)

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte håndbold :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte håndbold :gal

Enig. Og det droppede jeg zumba for...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte håndbold :gal

 

:ditto Øv hvor var det pisse ærgeligt! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.