Besvaret January 18, 2015 At jeg bliver så sur og opgivende af matematik :( Jeg KAN jo godt finde ud af det, men mit hoved brænder sammen efter 20 minutter og så bliver jeg skide sur, fordi JEG gerne vil regne videre, men ikke kan :boo Skide lorte talblindhed, eller hvad så end det er! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 At jeg bliver så sur og opgivende af matematik :( Jeg KAN jo godt finde ud af det, men mit hoved brænder sammen efter 20 minutter og så bliver jeg skide sur, fordi JEG gerne vil regne videre, men ikke kan :boo Skide lorte talblindhed, eller hvad så end det er! Jeg blokere også når det er noget med tal :kram2 til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Min ryg og nakke og hovede giver mig så mange smerter! Vi har intet smertestillende :-( ligger bare inde i sengen og kan høre Caroline lege. Savner hende :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Min ryg og nakke og hovede giver mig så mange smerter! Vi har intet smertestillende :-( ligger bare inde i sengen og kan høre Caroline lege. Savner hende :-( Øv hvor træls :( Kan du ikke lave en ispose og lægge den på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 At selv når jeg forsøger at spise sundt, så får jeg alt for mange kulhydrater :klap :klap :klap Hvad hulen kan man spise som IKKE indeholder kulhydrater når selv agurker er fyldt med den???? Kulhydrater i sig selv er ikke fjenden. (Jeg ved godt LCHF folkene til dels mener det, men det er der altså en stor videnskab der ikke mener). Grøntsager indeholder fx nærmest kun kulhydrat og vand. De er IKKE skidte! Groft brød indeholder stort set kun kulhydrat, og er ikke skidt! Det handler selvfølgelig om mængder. Det du skal holde dig fra, eller begrænse, er de letoptagelige. De hvide: ris, pasta og brød. Morgenmadsprodukter. Kager. Sukker. Slik. Det kan være en god ide at spare (ikke udelukke!!!) lidt på den grove pasta, de brune ris, kartoflerne, frugten, rugbrødet, havregryn. Men du behøver slet ikke udelukke. Fx er det rigtig fint med een skive rugbrød til frokost, med proteinrigt pålæg (fx tun, kylling osv) og så mætte dig op med grønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Jeg er SÅ nervøs i dag. Mit hjerte hamrer afsted, min mave ulmer og jeg kan slet ikke koncentrerer mig. ARGHHH!!!!Fuld forståelse herfra!! :kram2Hvornår er det i morgen? Jeg havde det også ad helvedes til dagen før eksamen!! Ku næsten ik holde en samtale igang med J.! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 At selv når jeg forsøger at spise sundt, så får jeg alt for mange kulhydrater :klap :klap :klap Hvad hulen kan man spise som IKKE indeholder kulhydrater når selv agurker er fyldt med den???? Du kan få lov at købe min "spis dig gravid" billigt der er det hele forklaret så selv JEG forstår det :p med mad lister m.m. Det er ikke LCHF men KISS og det er lettere at følge! Det er med PCO(S) i fokus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Fuld forståelse herfra!! :kram2 Hvornår er det i morgen? Jeg havde det også ad helvedes til dagen før eksamen!! Ku næsten ik holde en samtale igang med J.! Det er 9:55 til 10:40. Jeg er mega glad for at det er forholdsvis tidligt, for jeg er ikke noget værd op til eksamen. Min største frygt er faktisk at mine nerver spolerer det for mig :( Og så deres spørsmål. Jeg føler slet ikke jeg ved mere end jeg har skrevet... Jeg SKAL simpelthen bare bestå. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Det er 9:55 til 10:40. Jeg er mega glad for at det er forholdsvis tidligt, for jeg er ikke noget værd op til eksamen. Min største frygt er faktisk at mine nerver spolerer det for mig :( Og så deres spørsmål. Jeg føler slet ikke jeg ved mere end jeg har skrevet... Jeg SKAL simpelthen bare bestå. Pøj pøj med det hvert fald!!!Er sikker på, du nok skal bestå!! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Pøj pøj med det hvert fald!!! Er sikker på, du nok skal bestå!! :kiss Tak søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Det er 9:55 til 10:40. Jeg er mega glad for at det er forholdsvis tidligt, for jeg er ikke noget værd op til eksamen. Min største frygt er faktisk at mine nerver spolerer det for mig :( Og så deres spørsmål. Jeg føler slet ikke jeg ved mere end jeg har skrevet... Jeg SKAL simpelthen bare bestå. Pøj pøj i morgen :kram2 jeg krydser alt hvad jeg kan for det:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Pøj pøj Stephanie :kiss Det bliver rart at være på den anden sidde. Jeg startede min bachelor eksamen med at sidde og græde de første 5 minutter. Fik alligevel hævet et 7-tal hjem, utrolig nok. Så det skal nok gå trods nerver. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Mit arbejde påvirker mig i den negative retning. Det har været en hård uge med fysisk vold (fra et 4-årigt barn - er stadig i chok), kontante sygemeldinger (tirsdag manglede 5 ud af 13, hvor få må man overhovedet være før institutionen må lukke?!) osv. Det er virkelig dårligt psykisk arbejdsmiljø. Har været max presset, også fordi Silke Elia har det svært. Så i dag brød jeg sammen, råbte og skældte ud på Jesper. Det var slet ikke hans skyld, det hele havde bare hobet sig op og så skulle der ikke andet end en klistret pizzadej til at korthuset knækkede. Nu er jeg gået i seng, og har bare slet ikke lyst til at skulle på arbejde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Mit arbejde påvirker mig i den negative retning. Det har været en hård uge med fysisk vold (fra et 4-årigt barn - er stadig i chok), kontante sygemeldinger (tirsdag manglede 5 ud af 13, hvor få må man overhovedet være før institutionen må lukke?!) osv. Det er virkelig dårligt psykisk arbejdsmiljø. Har været max presset, også fordi Silke Elia har det svært. Så i dag brød jeg sammen, råbte og skældte ud på Jesper. Det var slet ikke hans skyld, det hele havde bare hobet sig op og så skulle der ikke andet end en klistret pizzadej til at korthuset knækkede. Nu er jeg gået i seng, og har bare slet ikke lyst til at skulle på arbejde. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Grrrrr..... Jeg bliver konstant sparket af babyklar på min iPad <_< hver anden gang jeg vil ind på en side, så skal jeg logge ind igen - det er HERREirriterende... Jaja, små problemer i sofaen for tiden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Mit arbejde påvirker mig i den negative retning. Det har været en hård uge med fysisk vold (fra et 4-årigt barn - er stadig i chok), kontante sygemeldinger (tirsdag manglede 5 ud af 13, hvor få må man overhovedet være før institutionen må lukke?!) osv. Det er virkelig dårligt psykisk arbejdsmiljø. Har været max presset, også fordi Silke Elia har det svært. Så i dag brød jeg sammen, råbte og skældte ud på Jesper. Det var slet ikke hans skyld, det hele havde bare hobet sig op og så skulle der ikke andet end en klistret pizzadej til at korthuset knækkede. Nu er jeg gået i seng, og har bare slet ikke lyst til at skulle på arbejde. Pas på dig selv, søde :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Mit arbejde påvirker mig i den negative retning. Det har været en hård uge med fysisk vold (fra et 4-årigt barn - er stadig i chok), kontante sygemeldinger (tirsdag manglede 5 ud af 13, hvor få må man overhovedet være før institutionen må lukke?!) osv. Det er virkelig dårligt psykisk arbejdsmiljø. Har været max presset, også fordi Silke Elia har det svært. Så i dag brød jeg sammen, råbte og skældte ud på Jesper. Det var slet ikke hans skyld, det hele havde bare hobet sig op og så skulle der ikke andet end en klistret pizzadej til at korthuset knækkede. Nu er jeg gået i seng, og har bare slet ikke lyst til at skulle på arbejde. Forstår dig ALT for godt :kram jeg er også der hvor jeg er ved at se mig om efter et ufaglært job så jeg kan finde ud af hvad jeg vil! Det er :numse når drømme jobbet bliver et mareridt!!! Og pas nu på dig selv! Du ved hvor du har været og du kan hurtigt nå dertil igen! Jeg kan selv mærke det selvom jeg kun har deltid og det er tidsbegrænset!!! Og selvom du ikke syntes du kan være en sygemelding bekendt så er det IKKE dit ansvar at få institutionen til at løbe rundt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Jamen, det vil jeg faktisk godt :-) Har du mit nr? Så kan vi lige klare det over SMS :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2015 Mit arbejde påvirker mig i den negative retning. Det har været en hård uge med fysisk vold (fra et 4-årigt barn - er stadig i chok), kontante sygemeldinger (tirsdag manglede 5 ud af 13, hvor få må man overhovedet være før institutionen må lukke?!) osv. Det er virkelig dårligt psykisk arbejdsmiljø. Har været max presset, også fordi Silke Elia har det svært. Så i dag brød jeg sammen, råbte og skældte ud på Jesper. Det var slet ikke hans skyld, det hele havde bare hobet sig op og så skulle der ikke andet end en klistret pizzadej til at korthuset knækkede. Nu er jeg gået i seng, og har bare slet ikke lyst til at skulle på arbejde. Pas på dig selv. Tag en sygedag, hvis det er det der ska til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Kan ikke sove!! Ih! Jeg skal aflevere Camille i morgen.. Så vil bare være frisk til en sidste hyggemorgen i et par dage... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Pøj-pøj med eksamen, stephi! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Pøj-pøj med eksamen, stephi! :goodluck:ditto :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Pøj-pøj med eksamen, stephi! :goodluck :ditto :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2015 Vand i kroppen, av mine fingre især :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites