tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Argh okay.. Nej, ved godt de ikke har et kundetoilet, det var derfor jeg spurgte, om de havde et andet ;) Men ja, jeg ville personligt også ha bøjet reglerne.. Blev heller ikke sur på medarbejderen i situationen, det kunne jeg ikke lige overskue, men i bilen med en tissetrængende 2-årig, var jeg lidt gal indvendig :)

Det kan jeg godt forstå! Det var jeg også blevet ;)

Del dette indlæg

Jeg vil have sex, men har bare hele tiden led dum kvalme :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fryyyyyser! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har super meget kvalme

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh Kami, det er i sådan en situation hvor jeg tænker at hvis ikke fordi det er SÅ synd for børn at tisse i bukserne, så skulle de bare have tisset på gulvet! Så kunne den medarbejder så lov at gøre rent.. Men det kan man jo ikke som mor få sig selv til..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh Kami, det er i sådan en situation hvor jeg tænker at hvis ikke fordi det er SÅ synd for børn at tisse i bukserne, så skulle de bare have tisset på gulvet! Så kunne den medarbejder så lov at gøre rent.. Men det kan man jo ikke som mor få sig selv til..

Mener du godt nok det? :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

De må gerne nægte et toilet - men det er godt nok dårlig stil! Flot hun holdt sig :).

Del dette indlæg

Annonce ♥

De må gerne nægte et toilet - men det er godt nok dårlig stil! Flot hun holdt sig :).

Enig! (og jeg forstår faktisk ikke, at man må nægte et barn et toilet, men det er så en anden sag)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over nethandel, der bliver kompliceret. <_< Hader at være sådan en halvsur og besværlig mail-krampe, men gider heller ikke selv at stå med bøvlet :rolleyes

Og så er jeg træt, kvalm, har ondt i maven og en ny uge truer. Bah!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Betændelse i den visdomstand der ikke er kommet op. Er slet ikke i tvivl. Selv min kæbe er varm og øm. Sidste gang ville de trække den ud, men der slap jeg med penicillin.. Det gør jeg nok ikke denne gang, og jeg er så skide bange! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så vidt ville jeg dog ikke gå.! Ikke engang i tankerne

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok, jeg har da lært noget nyt om toiletter nu :D

Ja, hun imponerer mig ofte med at ku holde sig, når jeg/vi i panik leder efter nærmeste toilet - har løbet hele vejen gennem Den Gamle By med hende, hvor hun også holdt sig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Betændelse i den visdomstand der ikke er kommet op. Er slet ikke i tvivl. Selv min kæbe er varm og øm. Sidste gang ville de trække den ud, men der slap jeg med penicillin.. Det gør jeg nok ikke denne gang, og jeg er så skide bange! :(

Av :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, jeg synes altså det er et sjovt billede :D

(I teorien, som en joke.... Hvilket jeg tænker du mente det som ;) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min telefon har pludselig lagt sig til at dø og jeg har MISTET al data. Heldigvis er alle mine billeder backet up, men alle numre og lignende er pist væk!

Og sidst den var til reparation tog det i øvrigt næsten en måned, så jeg er lidt træt af det! <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min leder har lige ringet og spurgt om hvor jeg blev af - øh jeg har så ikke fået at vide at jeg skulle arbejde i dag!!! Men blev alligevel i tvivl om det er mig der har klokket i det! Men det er det ikke har tjekket sedlen med tider 2 gange!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto har også en sort indre humor om karma.

Lige for tiden går jeg og tænker sådan nogle onde "karma" tanker om ejerne af vores nye hus, de har virkelig tisset på vores sukkermad :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto har også en sort indre humor om karma.

Lige for tiden går jeg og tænker sådan nogle onde "karma" tanker om ejerne af vores nye hus, de har virkelig tisset på vores sukkermad :p

De var da også latterlige

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min veninde havde lånt min babyalarm, men har smidt den ene del væk - skal jeg lade hende give mig en ny eller???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min veninde havde lånt min babyalarm, men har smidt den ene del væk - skal jeg lade hende give mig en ny eller???

Hvis hun ikke automatisk vil give dig en ny, bør hun som minimum slå halv skade

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja da! Hvis man låner noget og mister det, bør man i min optik automatisk tilbyde at erstatte det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja da! Hvis man låner noget og mister det, bør man i min optik automatisk tilbyde at erstatte det.

Hun har skrevet at hun gerne vil give mig en ny. Den koster jo 1000

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun har skrevet at hun gerne vil give mig en ny. Den koster jo 1000

Var den fuldt funktionel, eller var den begyndt at skrante lidt på skærm/batterier/et-eller-andet? For så ville jeg finde et mindre beløb, hvis noget overhovedet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig. Evt med en brugt i samme stand.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto :D

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.