tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Lykken er at komme på arbejde og finde sit skrivebord svømme i vand :o Det drypper ind 3 steder fra etage adskillelsen og 6-7 stedet oven på :o

Ej øøøøøv! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg har seriøse smerter i lænd og hofte/bækken. Og lægen så i tlf siger at det sikkert er pga overvægt :huh

Så vidt jeg ved så er mit bmi ganske normalt

Ej han må da lige spænde hjelmen altså :prik der er sq ikke noget overflødigt fedt på dig! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en idiot! :O

Og træls med smerterne :kram2 tror du måske det kan hjælpe med strækøvelser, eller har det stået på i lang tid?

Den sidste mdr er det blevet værre. Ryggen har jeg haft ondt i siden jeg var 17, og der er ikke meget at gøre.

Har lavet en del udstrækning for at se om det hjalp, men ikke synderligt. Håber at lidt ro kan hjælpe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej han må da lige spænde hjelmen altså :prik der er sq ikke noget overflødigt fedt på dig! :kiss

Tak søde :kram2

Hun er generelt lidt specielt. Da jeg sidst hørte til mine rygproblemer og gerne ville til en speciallæge, rullede hun øjne og sagde at 10 Kgs vægttab ville hjælpe på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kram2

Hun er generelt lidt specielt. Da jeg sidst hørte til mine rygproblemer og gerne ville til en speciallæge, rullede hun øjne og sagde at 10 Kgs vægttab ville hjælpe på det.

:o

Dig?! Du skal da ikke tabe dig?@?!?! Hold kæft en truntemutter til læge?!

Kan du ikke skifte, for det er da slet ikke holdbart med en læge der anbefaler sådan noget, når der slet ikke er behov?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Religion, terror og mord.. min hoved kan ikke klarer det :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kram2

Hun er generelt lidt specielt. Da jeg sidst hørte til mine rygproblemer og gerne ville til en speciallæge, rullede hun øjne og sagde at 10 Kgs vægttab ville hjælpe på det.

Undskyld, men hvor skulle de 10kg komme fra?

Er en anelse målløs :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o

Dig?! Du skal da ikke tabe dig?@?!?! Hold kæft en truntemutter til læge?!

Kan du ikke skifte, for det er da slet ikke holdbart med en læge der anbefaler sådan noget, når der slet ikke er behov?!

jo det regner jeg også stærkt med at gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min byld udvikler sig i forkert retning, så jeg bliver nødt at kontakte lægen i morgen mhp henvisning til at få den fjernet kirurgisk :( Får helt ondt i maven over det.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øøøøøv! :(

Ja og så for at finde ud af at vandet er dryppet videre ned på min stol... Så nu sidder jeg på en klud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og så for at finde ud af at vandet er dryppet videre ned på min stol... Så nu sidder jeg på en klud :D

Endnu mere øv! Det må de da få fikset hurstigst muligt! var der noget vigtigt på dit skrivebord?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu mere øv! Det må de da få fikset hurstigst muligt! var der noget vigtigt på dit skrivebord?

Det kommer på radiatoren. Udlejer har lovet de starter med at skifte tag i starten af næste uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Jonas først kan hente Ronja lige inden lukketid og så kan jeg sidde og have dårlig samvittighed over at jeg ikke henter hende selv, men orker ikke med Liv der har sovet dårligt i to dage nu. Hun vågner bare så nemt når vi er ude at køre og jeg f.eks. henter Ronja eller skal købe ind :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør mig lidt sur at vi ikke kan oprette barnebarn konto til Z fordi hendes mor ikke "kan finde fødselsattesten"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør mig lidt sur at vi ikke kan oprette barnebarn konto til Z fordi hendes mor ikke "kan finde fødselsattesten"

Skal i ikke bruge dåbsattesten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør mig lidt sur at vi ikke kan oprette barnebarn konto til Z fordi hendes mor ikke "kan finde fødselsattesten"

 

I kan få den fra kirkekontoret igen. 

 

Kan I evt ikke også bruge kopi af sundhedsbevis? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør mig lidt sur at vi ikke kan oprette barnebarn konto til Z fordi hendes mor ikke "kan finde fødselsattesten"

I kan åbne en gavekonto, ved brug af cpr.nr. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker ikke lige at skrive om det, men vil I sende en masse kram til mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker ikke lige at skrive om det, men vil I sende en masse kram til mig?

:kram :kram2 :kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min byld udvikler sig i forkert retning, så jeg bliver nødt at kontakte lægen i morgen mhp henvisning til at få den fjernet kirurgisk :( Får helt ondt i maven over det.

Lægen henviste mig så ikke, men satte mig i stedet på endnu en kraftig antibiotikakur :( 4 gange om dagen er sgu :numse når de skal tages mindst 1 time før og 2 timer efter mad :prik

Og mere antibiotika i min baby :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker ikke lige at skrive om det, men vil I sende en masse kram til mig?

:kram

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker ikke lige at skrive om det, men vil I sende en masse kram til mig?

:kram2 :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker ikke lige at skrive om det, men vil I sende en masse kram til mig?

 

:kram :kram2 :kram :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen henviste mig så ikke, men satte mig i stedet på endnu en kraftig antibiotikakur :( 4 gange om dagen er sgu :numse når de skal tages mindst 1 time før og 2 timer efter mad :prik

Og mere antibiotika i min baby :(

:kiss  :kiss  :kiss  :kram  :kram  :kram rigtig god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.