tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Når jeg tjekker track & trace på min pakke fra Danefæ får jeg følgende besked

 

The shipment item has been delivered to the recipient

The shipment item was delivered on 1/8/2015 at 9:04 AM
 

Signed by: Anita Fihl Helleberg
 
 
Det er da sjovt at jeg kan underskrive en modtagelse når jeg sidder 72 km fra mit hjem :huh
 
Synes ikke det er helt i orden :blink Nu håber jeg bare pakken er der når jeg kommer hjem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

- Biler på motorvejen med defekt baglygte

- Biler på motorvejen, der kører HELT oppe i røven af en

- Biler på motorvejen, der ikke blinker, når de skifter bane

- Biler på motorvejen, der laver hasarderede overhalinger

Så lad da være!!! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg tjekker track & trace på min pakke fra Danefæ får jeg følgende besked

The shipment item has been delivered to the recipient

The shipment item was delivered on 1/8/2015 at 9:04 AM

Signed by: Anita Fihl Helleberg

Det er da sjovt at jeg kan underskrive en modtagelse når jeg sidder 72 km fra mit hjem :huh

Synes ikke det er helt i orden :blink Nu håber jeg bare pakken er der når jeg kommer hjem...

Har du modtagerflex?

Vi har modtagerflex og vi har oplevet samme besked, hvor pakken så har stået på "modtagerflex" stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Biler på motorvejen med defekt baglygte

- Biler på motorvejen, der kører HELT oppe i røven af en

- Biler på motorvejen, der ikke blinker, når de skifter bane

- Biler på motorvejen, der laver hasarderede overhalinger

Så lad da være!!! :prik

Velkommen til livet på motorvejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til livet på motorvejen

Suk. Så er det faktisk næsten ok at møde røvtidligt og tage hjem kl lort. Så er der i det mindste ikke så mange :rolleyes Det andet der er da belastende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du modtagerflex?

Vi har modtagerflex og vi har oplevet samme besked, hvor pakken så har stået på "modtagerflex" stedet :)

Nej det har vi ikke. Men den kunne heldigvis gå i postkassen... Men vi modtager også pakker til en hvis størrelse gennem vores kattelem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så gennem træt. Det er skisme hårdt at sidde på skolebænken og lære intensivt sprog. Jeg er fuldstændig færdig og når ikke en skid af hvad jeg skal når jeg kommmer hjem men sidder heller ikke stille. Samtidig synes jeg jo ikke jeg skal klage når jeg kun er i skole 20 timer om ugen og ikke har et 37 timers job, men træt det er jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Crap. Er røget i den der fælde, hvor jeg er så træt at jeg ikke orker at gå i seng :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så gennem træt. Det er skisme hårdt at sidde på skolebænken og lære intensivt sprog. Jeg er fuldstændig færdig og når ikke en skid af hvad jeg skal når jeg kommmer hjem men sidder heller ikke stille. Samtidig synes jeg jo ikke jeg skal klage når jeg kun er i skole 20 timer om ugen og ikke har et 37 timers job, men træt det er jeg.

 

Det ER bare hårdt at lære. Man udmatter jo sig selv mentalt med alt det nye, så jeg kan skam godt forstå dig. Du får lige sådan en her  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Crap. Er røget i den der fælde, hvor jeg er så træt at jeg ikke orker at gå i seng :rolleyes

Der kender jeg godt - der hvor man falder i søvn på sofaen, bliver vågen og tænker "jeg bør gå i seng, men jeg ligger jo lige så godt", og så opvejer det at ligge godt imod flere sammenhængende timer i sengen.. Jaja - the struggle is real :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har mega mavekneb :/ har haft det i to dage nu.. det gør mega ondt, hver gang jeg spiser og især når jeg bukker mig sammen.. øv altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så gennem træt. Det er skisme hårdt at sidde på skolebænken og lære intensivt sprog. Jeg er fuldstændig færdig og når ikke en skid af hvad jeg skal når jeg kommmer hjem men sidder heller ikke stille. Samtidig synes jeg jo ikke jeg skal klage når jeg kun er i skole 20 timer om ugen og ikke har et 37 timers job, men træt det er jeg.

Jeg tror ALLE bliver trætte når de kommer på skolebænken, det er ca det samme som at starte på et nyt arbejde: nye mennesker, sætte sig ind i gruppe dynamik, socialt samvær, nye omgivelser, nye rutiner osv og DERTIL kommer alt det der skal proppes ind i hovedet samtidig. Så slip den dårlige samvittighed, det bliver bedre lidt efter lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min byld udvikler sig i forkert retning, så jeg bliver nødt at kontakte lægen i morgen mhp henvisning til at få den fjernet kirurgisk :( Får helt ondt i maven over det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tandpine...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumling der kastede op ud over hendes seng <_<

Det virker ikke til hun som sådan er skidt, måske mere at hun har spist for meget (hun spiste virkelig meget til aften).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søvnløshed.dk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min byld udvikler sig i forkert retning, så jeg bliver nødt at kontakte lægen i morgen mhp henvisning til at få den fjernet kirurgisk :( Får helt ondt i maven over det.

Øv :(

Gør den ondt?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min byld udvikler sig i forkert retning, så jeg bliver nødt at kontakte lægen i morgen mhp henvisning til at få den fjernet kirurgisk :( Får helt ondt i maven over det.

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :(

Gør den ondt?

:kram2

Den er begyndt at blive øm igen :(

Tak for kram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :kram

Tak for kram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pokkers altså... Jeg skal vist til at holde lidt øje med vejrudsigten!

Det blæser og regner helt vildt, og ifølge dmi skulle der komme stormstød af orkanstyrke i løbet af formiddagen/først på eftermiddagen. Og vi har slet ikke stormsikret noget som helst! Vi har byggematerialer osv til at ligge udenfor, som kan lave rigtig meget ravage hvis det begynder at flyve rundt. Og jeg ved ikke hvordan jeg skal bære mig ad med at komme ud og få tingene spændt fast/båret ind :unsure

Det er uforsvarligt at tage pigerne med ud i det her vejr, men jeg kan heller ikke lade dem være alene inde imens!

Hvad gør jeg lige her? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykken er at komme på arbejde og finde sit skrivebord svømme i vand :o Det drypper ind 3 steder fra etage adskillelsen og 6-7 stedet oven på :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min byld udvikler sig i forkert retning, så jeg bliver nødt at kontakte lægen i morgen mhp henvisning til at få den fjernet kirurgisk :( Får helt ondt i maven over det.

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har seriøse smerter i lænd og hofte/bækken. Og lægen så i tlf siger at det sikkert er pga overvægt :huh

Så vidt jeg ved så er mit bmi ganske normalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har seriøse smerter i lænd og hofte/bækken. Og lægen så i tlf siger at det sikkert er pga overvægt :huh

Så vidt jeg ved så er mit bmi ganske normalt

Sikke en idiot! :O

Og træls med smerterne :kram2 tror du måske det kan hjælpe med strækøvelser, eller har det stået på i lang tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.