tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg er virkelig ikke fan af, når folk (familie) smalltalker om job i slutningen af en ferie. :rolleyes Hele den der "Hvad så, er du klar til at starte igen?", "Ja, man kunne godt lige bruge en uge mere", "Men det bliver nu også rart med lidt hverdag igen" - smøre, den har jeg bare ikke brug for! Jeg vil gerne mit job, og jeg snakker gerne om spændende ting, der sker på mit og andres job. Men at bruge de sidste 2-3 feriedage på at snakke om at ferien er slut, det synes jeg altså er nederen <_< :badgirl

Enig!!! Søndag er OGSÅ en fridag ;)

Men det er nu nok den der fællesskabs ting i det - "vi har ALLE det til fælles at ferien slutter" og så kan man snakke om det! Jeg kan også finde på at snakke om det hvis jeg ikke kan finde på andre emner :oops lidt ligesom at snakke om vejret!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alle de lyde der er i soveværelset i nat :( Ronja havde mareridt så hun kom ind til os og hun snorker, vender sig, klynker og gnasker på sutter. Jonas snorker og små hoster. Liv gryntet, taber sutten og har allerede fået mad 2 gange. Ikke meget søvn til mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

SÅ enig! Min kære mand er rigtig slem til det, og til at brokke sig over at weekenden snart er slut osv.. Så nyd da dagene istedet for at brokke dig! :rolleyes

Enig!!! Søndag er OGSÅ en fridag ;)

Men det er nu nok den der fællesskabs ting i det - "vi har ALLE det til fælles at ferien slutter" og så kan man snakke om det! Jeg kan også finde på at snakke om det hvis jeg ikke kan finde på andre emner :oops lidt ligesom at snakke om vejret!!!

Præcis! Men nu, hvor mandagen ER startet, vil jeg gerne brokke mig: Jeg orker ikke :( Har allerede talt ugerne til næste ferie :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis! Men nu, hvor mandagen ER startet, vil jeg gerne brokke mig: Jeg orker ikke :( Har allerede talt ugerne til næste ferie :rolleyes

:ditto

Og tideligt op giver bare ekstra opkast <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Og tideligt op giver bare ekstra opkast <_<

:kram Her er det heldigvis "kun" ekstra kvalme, men jeg kan godt mærke at kroppen ikke er tilfreds :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ego-mor!

Første dag efter mere end 2 ugers ferie.. Jeg havde glædet mig til at kunne sove heeeeele formiddagen... Men så har dagplejemoren barn syg.. Lidt synd for Camille, hun glædede sig sådan til at komme afsted.. Og jeg er lidt trist over ikke at kunne sove :p ego-brok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalme, hovedpine, mavepine og en rapport, som jeg VIL have færdig, inden jeg går hjem <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min studiegruppe!  :shooter  :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Modul 12 eksamen torsdag :gal :gal :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halsbrænd!!! Åh hvor jeg HADER det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

I Viborg Kommune har de i dag starter deres nye digitale pladsanvisningssystem NemPlads. Selvom Jesper var inde på minuttet de åbnede står Silke Elia på venteliste. Det er fuldstændig ubærligt, da det for hende har kæmpe betydning hvor hun kommer hen (ja de eneste ledige der var tilbage var de 6 institutionerder 1/8, hvor Silke Elia skal starte, som bliver sammenlagt til en kæmpe institution og hvor jeg arbejder i den ene. Jeg har været fuldstændig ulykkelig siden i morges, har ondt i maven og er bare rigtig ked af det på Silke Elia' vegne.

Men efter en god snak med min dagplejer, har jeg i aften skrevet til dagplejepædagogen og lederen af dagplejen, som begge er inde over hendes 'sag'. Så håber jeg, de kan hjælpe og give ro i sindet. Men det var bare ikke lige det, vi havde brug for nu efter en elendig december der toppede med et par timers søvn i nat fordi Silke Elia (som først sov 22.20) vågnede ulykkelig ved midnat og græd hjerteskærende i halvanden time. I morgen er en ny dag!

Og :kram til at jer alle :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Viborg Kommune har de i dag starter deres nye digitale pladsanvisningssystem NemPlads. Selvom Jesper var inde på minuttet de åbnede står Silke Elia på venteliste. Det er fuldstændig ubærligt, da det for hende har kæmpe betydning hvor hun kommer hen (ja de eneste ledige der var tilbage var de 6 institutionerder 1/8, hvor Silke Elia skal starte, som bliver sammenlagt til en kæmpe institution og hvor jeg arbejder i den ene. Jeg har været fuldstændig ulykkelig siden i morges, har ondt i maven og er bare rigtig ked af det på Silke Elia' vegne.

Men efter en god snak med min dagplejer, har jeg i aften skrevet til dagplejepædagogen og lederen af dagplejen, som begge er inde over hendes 'sag'. Så håber jeg, de kan hjælpe og give ro i sindet. Men det var bare ikke lige det, vi havde brug for nu efter en elendig december der toppede med et par timers søvn i nat fordi Silke Elia (som først sov 22.20) vågnede ulykkelig ved midnat og græd hjerteskærende i halvanden time. I morgen er en ny dag!

Og :kram til at jer alle :kiss

:kram

Jeg håber virkelig det lykkes at finde den perfekte plads til Silke Elia. Det har kæmpe betydning!

Vi tænker også selv i børnehave lige for tiden, der er jo heldigvis lang tid til, men vi har nogle krav og W stiller også en del krav, så det er jo om at være hurtig.

Har i nogle private tilbud hvor det måske er muligt at få plads, og hvor forholdene måske er lidt bedre?

Fx har vi en lille børnehave lidt ude for byen, som ligger i en gammel bondegård. Den er mega slidt og de køber nærmest aldrig nyt, men de har en noget bedre normering og højere til loftet både bogstaveligt ment og også metaforisk ment.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Viborg Kommune har de i dag starter deres nye digitale pladsanvisningssystem NemPlads. Selvom Jesper var inde på minuttet de åbnede står Silke Elia på venteliste. Det er fuldstændig ubærligt, da det for hende har kæmpe betydning hvor hun kommer hen (ja de eneste ledige der var tilbage var de 6 institutionerder 1/8, hvor Silke Elia skal starte, som bliver sammenlagt til en kæmpe institution og hvor jeg arbejder i den ene. Jeg har været fuldstændig ulykkelig siden i morges, har ondt i maven og er bare rigtig ked af det på Silke Elia' vegne.

Men efter en god snak med min dagplejer, har jeg i aften skrevet til dagplejepædagogen og lederen af dagplejen, som begge er inde over hendes 'sag'. Så håber jeg, de kan hjælpe og give ro i sindet. Men det var bare ikke lige det, vi havde brug for nu efter en elendig december der toppede med et par timers søvn i nat fordi Silke Elia (som først sov 22.20) vågnede ulykkelig ved midnat og græd hjerteskærende i halvanden time. I morgen er en ny dag!

Og :kram til at jer alle :kiss

:kram til dig! Håber du får positivt svar tilbage om hvad der kan gøres.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gaaaaab. Hvorfor føles det så meget som søvn tortur, når jeg kun står en sølle halv time tidligere op end normalt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand med feber så ingen arbejde og ingen arbejdelig ingen penge og ingen mig tid i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er total bombet pga søvnmangel og eksponering i går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige om lidt skal jeg afsted på arbejde og jeg har overhovedet bare slet ikke lyst. Jeg har allermest lyst til at gå ned og flå mit barn tilbage i mine arme. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er total bombet pga søvnmangel og eksponering i går.

:ditto

jeg har sovet som en sten, men føler slet ikke at mit hoved har fået nok søvn :(

Jeg var ved vuc igår og underskrive studieplan - bustur derind, dele rum med 100 andre ukendte mennesker, bustur hjem :(

Det værste var at J slet ikke tig hensyn, da jeg kom hjem. Så det resulterede i at jeg blev skide sur...

Kan mærke på kroppen i dag, at det er angsten fra igår der dræner... En dag med hovedpine og rysteture venter mig... bæ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

jeg har sovet som en sten, men føler slet ikke at mit hoved har fået nok søvn :(

Jeg var ved vuc igår og underskrive studieplan - bustur derind, dele rum med 100 andre ukendte mennesker, bustur hjem :(

Det værste var at J slet ikke tig hensyn, da jeg kom hjem. Så det resulterede i at jeg blev skide sur...

Kan mærke på kroppen i dag, at det er angsten fra igår der dræner... En dag med hovedpine og rysteture venter mig... bæ...

:Kram til dig

Her blev der heller ikke taget hensyn i går, Hvor jeg stod med alt.

Angst dræner utrolig meget. Usynlig sygdom er røv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til dig

Her blev der heller ikke taget hensyn i går, Hvor jeg stod med alt.

Angst dræner utrolig meget. Usynlig sygdom er røv

og :kram til dig også søde :kiss

Det er nemlig mega røv! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Viborg Kommune har de i dag starter deres nye digitale pladsanvisningssystem NemPlads. Selvom Jesper var inde på minuttet de åbnede står Silke Elia på venteliste. Det er fuldstændig ubærligt, da det for hende har kæmpe betydning hvor hun kommer hen (ja de eneste ledige der var tilbage var de 6 institutionerder 1/8, hvor Silke Elia skal starte, som bliver sammenlagt til en kæmpe institution og hvor jeg arbejder i den ene. Jeg har været fuldstændig ulykkelig siden i morges, har ondt i maven og er bare rigtig ked af det på Silke Elia' vegne.

Men efter en god snak med min dagplejer, har jeg i aften skrevet til dagplejepædagogen og lederen af dagplejen, som begge er inde over hendes 'sag'. Så håber jeg, de kan hjælpe og give ro i sindet. Men det var bare ikke lige det, vi havde brug for nu efter en elendig december der toppede med et par timers søvn i nat fordi Silke Elia (som først sov 22.20) vågnede ulykkelig ved midnat og græd hjerteskærende i halvanden time. I morgen er en ny dag!

Og :kram til at jer alle :kiss

Forstår dig så godt!

Det betyder så meget! Jeg er ikke for de store institutioner og Cecilia går in lille VS hvor der tilgængæld er kæmpe hjerterum

Selvom C ikke er sensitiv er hun en stille pige og derfor valgte vi også en børnehave som kun har 25 børn selvom den kun har åben 8-16 og 8-15 så ved vi det er det bedste for hende-

Håber det løser sig!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Viborg Kommune har de i dag starter deres nye digitale pladsanvisningssystem NemPlads. Selvom Jesper var inde på minuttet de åbnede står Silke Elia på venteliste. Det er fuldstændig ubærligt, da det for hende har kæmpe betydning hvor hun kommer hen (ja de eneste ledige der var tilbage var de 6 institutionerder 1/8, hvor Silke Elia skal starte, som bliver sammenlagt til en kæmpe institution og hvor jeg arbejder i den ene. Jeg har været fuldstændig ulykkelig siden i morges, har ondt i maven og er bare rigtig ked af det på Silke Elia' vegne.

Men efter en god snak med min dagplejer, har jeg i aften skrevet til dagplejepædagogen og lederen af dagplejen, som begge er inde over hendes 'sag'. Så håber jeg, de kan hjælpe og give ro i sindet. Men det var bare ikke lige det, vi havde brug for nu efter en elendig december der toppede med et par timers søvn i nat fordi Silke Elia (som først sov 22.20) vågnede ulykkelig ved midnat og græd hjerteskærende i halvanden time. I morgen er en ny dag!

Og :kram til at jer alle :kiss

Håber det løsner sig, søde.

Vi har skrevet Lasse op til en lille børnehave. Jeg er heller ikke til de kæmpe store børnehaver og når det er en af dem der ligger tæt på, god omtale og lasses bedste ven også ska der om, ja så blir det den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og når W skal sove middagslur skal jeg bare hygge med strik - med GOD samvittighed :yay

Ihhh!!! William har åbenbart ikke planer om at sove. Så ingen hyggestrikketid til mig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.