Besvaret December 28, 2014 M har besluttet at David skal til at sove middagslur inden for - men David er på ingen måde med på ideen = mega træt tumling og mega sur mand, og nu også knotten mor :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2014 At E kun gider sin far og mor skal bare gå væk hele tiden. Det er så hårdt at føle sig fravalgt konstant :boo :booÅh det er så hårdt, sådan er G også i hverdagende. :kramOg når vi er hos mormor dur jeg heller ikke :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2014 Tak for kram alle sammen. Det hjalp lige at gå lidt ude i kulden og nu er vi heldigvis på vej hjem, så der ikke også er bedsteforældre at "sloges" med om hvad E må og ikke må :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2014 Tak søde tumle. Det håber jeg også - og at hun ikke kører en af sine marathon vågen perioder. Kæmpe :kram Det er SÅ skod :( Håber du kan få en lur i løbet af dagen. Hun sove 3 timer lige efter hvor jeg fik 2,5 tiltrængt time - og har ellers været vågen indtil for en halv time siden. Håber hun får en god nat - men tvivler pga. mavekneb Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2014 Skrigebaby x 3 i dag... er total ør i mit hoved og ked fordi jeg ikke magter at stoppe amningen inden hun får overspist :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Skrigebaby x 3 i dag... er total ør i mit hoved og ked fordi jeg ikke magter at stoppe amningen inden hun får overspist :( :kram Det må også være svært at vurdere :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 5fucking.30 og med en dreng der for anden dag i træk havde tisset i gennem ble nattøj og sengetøj. Øv hvor der er lang tid til lur.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 :kram Det må også være svært at vurdere :unsure Det ER pisse svært... for hun sutter og sutter jo som om hun blev sultet! :( hun gik kold kl. 3 Efter hun havde skidt sig selv langt op ad ryggen, bøvset et utal af gange og spist igen... føler mig slidt i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Det ER pisse svært... for hun sutter og sutter jo som om hun blev sultet! :( hun gik kold kl. 3 Efter hun havde skidt sig selv langt op ad ryggen, bøvset et utal af gange og spist igen... føler mig slidt i dag! Åh det lyder hårdt og mega svært! Jeg håber hendes lille mave snart kan følge med :kram Er der specifikke tegn fra hende, når hun er færdig og du skal tage hende fra eller en vurdering fra dig, om at nu synes du at hun har fået nok? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Åh det lyder hårdt og mega svært! Jeg håber hendes lille mave snart kan følge med :kram Er der specifikke tegn fra hende, når hun er færdig og du skal tage hende fra eller en vurdering fra dig, om at nu synes du at hun har fået nok? Det er ren vurdering! - ja hvis hun så for pokker, kunne give et tegn på at der var fyldt op ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 :puke først inden morgenmad (thats a first - en ubehagelig en) og derefter i Føtex - på toilettet dog. Og min mand der bliver ved med at tygge på det klammeste jordbærtyggegunmi, hvilket lugten af bare giver endnu mere kvalme :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 :puke først inden morgenmad (thats a first - en ubehagelig en) og derefter i Føtex - på toilettet dog. Og min mand der bliver ved med at tygge på det klammeste jordbærtyggegunmi, hvilket lugten af bare giver endnu mere kvalme :prik :kram2 øv! Ham din mand, han må spytte ud. Sådan er det bare! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 At finde på gave til min mor. Hun ønsker sig intet udover at jeg bager boller for hende. Det er bare en fesen gave at komme med synes jeg <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 At finde på gave til min mor. Hun ønsker sig intet udover at jeg bager boller for hende. Det er bare en fesen gave at komme med synes jeg <_< Kan dine døtre ikke lave noget til hende? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Det er ren vurdering! - ja hvis hun så for pokker, kunne give et tegn på at der var fyldt op ;) Ah det lyder svært! Det er sgu træls.. Ja, selvom det er svært nok at se de tegn de nogle gange giver, så lyder det jo tæt på umuligt at vide præcis hvornår det går over i overspisning :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 At vi måtte aflive vores kat i dag :bye :bye Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 At vi måtte aflive vores kat i dag :bye :bye :kram2 Det er bare så svært sådan noget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 :kram2 øv! Ham din mand, han må spytte ud. Sådan er det bare! Tak for kram :) Ja - der sagtd jeg også til ham.. Han gjorde det dog i en god mening, da han prøvede at kamuflere kaffeånden (som jeg heller ikke bryder mig om pt) :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Det er ren vurdering! - ja hvis hun så for pokker, kunne give et tegn på at der var fyldt op ;)Ej det må virkelig være svært... Ved en flaske kan man jo se, hvor meget der ryger ind... Og du ku måske sætte tid på - men det er jo svært at vide hvor meget hun spiser på 5 min... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Ej hvor er jeg træt af slim, hoste og at være træt konstant!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Ej hvor er jeg træt af slim, hoste og at være træt konstant!! :kram :kram :kram Og :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 At vi igen i år ikke har formået at sige fra over min svigerfamilie... Vi har været afsted d. 24, 25, 26, og 28 dec. Og nu er vi på vej hjem til min familie hvor vi skal være fra i dag til i morgen. Og så får vi huset fuld af gæster til nytårsaften... Dvs 1 sølle dag har vi været hjemme her i julen! Og det har man ku mærke på elin, som oveni har været syg... Meget belejligt havde hun det værst den dag vi var hjemme... Det her er sidste jul vi gør det her!! Det er pisse synd for elin. Jeg har dårlig samvittighed men er samtidigt pisse skide sur på t's forældres manglende forståelse! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 :kram2 Det er bare så svært sådan noget! Det er det. Han var syg så vi var nødt til det:-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 At vi igen i år ikke har formået at sige fra over min svigerfamilie... Vi har været afsted d. 24, 25, 26, og 28 dec. Og nu er vi på vej hjem til min familie hvor vi skal være fra i dag til i morgen. Og så får vi huset fuld af gæster til nytårsaften... Dvs 1 sølle dag har vi været hjemme her i julen! Og det har man ku mærke på elin, som oveni har været syg... Meget belejligt havde hun det værst den dag vi var hjemme... Det her er sidste jul vi gør det her!! Det er pisse synd for elin. Jeg har dårlig samvittighed men er samtidigt pisse skide sur på t's forældres manglende forståelse! Ved du hvad du ska - du ska sige fra over for de svigere. Er det virkelig nødvendig at se dem i de 4 dage i julen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites