tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Kæmpe kram, Susanne og Stephi! :kram Håber I står med positive teste til januar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det hjalp at brokke sig :D Til hans forsvar skal det siges at ALT (inkl omsorg for småsyg dreng og jeg-tror-jeg-er-ved-at-dø-kone) har hvilet på hans skuldre rimeligt længe nu. Og heldigvis har jeg fået dem nu. Men kun 10, flere ville den emsige ekspedient ikke udlevere :prik

God bedring :)

De må ikke sælge flere af gangen, mega træls faktisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle andre bliver gravide.

Det hjælper virkelig ikke på, at jeg i går fik øje på et billede af mig selv 33+ uger henne med Anna, på svigerforældrenes opslagstavle og det gav et stik helt indeni. Ikke det mindste smil på læben - bare ondt helt indeni :(

Jeg ved godt at jeg nok prikker mere end jeg hjælper bare ved at skrive, men jeg tænker på dig og ville inderligt ønske vi kunne følges :kram ved godt hvor lort det er selvom historien ikke er ens eller kan sammenlignes så er det lort at slås for den positive test/blivende graviditet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring :)

De må ikke sælge flere af gangen, mega træls faktisk.

Nej det fandt jeg ud af. Normalt har jeg absolut heller ikke brug for flere, men med grum sygdom og kommende dage, hvor alt er lukket, synes jeg bare ikke at 10 stk er ret mange :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 jeg er også lidt ekstra nede i dag :( Jeg er blevet rigtig ked af at jeg som den eneste af os 3 der mistede i august ikke er blevet gravid igen (undskyld til jer andre, jeg under jer det bestemt, men jeg vil os!).

Lad 2015 blive året for positive teste og babyer der rent faktisk bliver til noget, for os begge, og for alle andre der venter.

DET forstår jeg godt!!! :kram :kiss hvornår er næste test/chance? Hvis du vil dele?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det fandt jeg ud af. Normalt har jeg absolut heller ikke brug for flere, men med grum sygdom og kommende dage, hvor alt er lukket, synes jeg bare ikke at 10 stk er ret mange :unsure

Fakta har åben alle dage, det har tankstationer også - vel også stations butikkerne? Så er det bare at vælge ;)

Ej det ER ret træls når man er sådan syg i længere tid. Jeg har selv stået i den klemme.

Til en anden gang. Så sørg for at købe et af de store glas på apoteket. Du skal vidst have recept nu, men den er nem at få hos lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DET forstår jeg godt!!! :kram :kiss hvornår er næste test/chance? Hvis du vil dele?

Jeg ved det ikke præcis. Mine cyklusser er helt ustabile, og lange <_< Jeg tester for æl nu, indtil videre ingen succes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke præcis. Mine cyklusser er helt ustabile, og lange <_< Jeg tester for æl nu, indtil videre ingen succes.

Åh nitte!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle andre bliver gravide.

Det hjælper virkelig ikke på, at jeg i går fik øje på et billede af mig selv 33+ uger henne med Anna, på svigerforældrenes opslagstavle og det gav et stik helt indeni. Ikke det mindste smil på læben - bare ondt helt indeni :(

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 jeg er også lidt ekstra nede i dag :( Jeg er blevet rigtig ked af at jeg som den eneste af os 3 der mistede i august ikke er blevet gravid igen (undskyld til jer andre, jeg under jer det bestemt, men jeg vil os!).

Lad 2015 blive året for positive teste og babyer der rent faktisk bliver til noget, for os begge, og for alle andre der venter.

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige endnu en brokke ting - og så skal jeg nok holde mund.

Min søster i telefon: "det er jo ikke fordi jeg er glad for at du mistede, men det er jo ikke rart for en baby at være inde i din mave lige nu" (fordi jeg er trist og presset)

Hun mener ikke jeg skal blive gravid nu.

I situationen blev jeg helt paf, og brugte energi på at forsvare hvorfor jeg vil have en baby. Nu jeg tænker tilbage - er jeg bare SKIDE SUR over at hun siger sådan, og mega ked af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige endnu en brokke ting - og så skal jeg nok holde mund.

Min søster i telefon: "det er jo ikke fordi jeg er glad for at du mistede, men det er jo ikke rart for en baby at være inde i din mave lige nu" (fordi jeg er trist og presset)

Hun mener ikke jeg skal blive gravid nu.

I situationen blev jeg helt paf, og brugte energi på at forsvare hvorfor jeg vil have en baby. Nu jeg tænker tilbage - er jeg bare SKIDE SUR over at hun siger sådan, og mega ked af det.

:blink :prik

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej, det forstår jeg virkelig godt du er træt af! <_<

Jeg håber du får en dejlig aften alligevel :kiss

Tak :kiss Vi havde en fin aften :) Min mave kører stadig rundt, men det går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER min svigerfamilie. Og jeg hader ALDRIG. Men dem hader jeg, så, nu er det ude, det er sagt. Ikke desto mindre kryber jeg stadig for dem for G´s skyld. Hvis det så bare hjalp noget! De gør hende så skide ked af det. De er ganske simpelthen ikke gode mennesker. Det er de altså ikke!

  

Gaaaaaaaaaaaaaarg! 17 forsøg på forsoning! 17 forsøg på kompromis! 17 gange vi-vil-gerne-have-jer-i-vores-liv. Alt fejlslagent. Intet ændrer sig. Fatter det ikke. Utroligt uforsonligt.

:kram det lyder som en møgsituation :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endelig (efter vi er taget hjem til min mor) havde en nem aften med gøre klar til putning og at komme i seng, men så skulle nevøerne også puttes og der er skrig og skrål og så meget larm at E på ingen måde slapper af og vil sove længere <_< :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle andre bliver gravide.

Det hjælper virkelig ikke på, at jeg i går fik øje på et billede af mig selv 33+ uger henne med Anna, på svigerforældrenes opslagstavle og det gav et stik helt indeni. Ikke det mindste smil på læben - bare ondt helt indeni :(

Nej, der er sq ikke meget at smile af i den situation...

Jeg fik menstruation her til morgen - det hjalp ikke på rummeligheden over for familieinvasionen - jeg havde mest lyst til at krølle mig sammen i et hjørne som et andet såret dyr.

Vi har et møde på Trianglen i starten af februar - og jeg håber, at vi kan gå i gang med IVF direkte derefter - så med en passende portion held, så bestiller jeg en baby i februar (jeg har droppet håb om ventetidsøkobaby - det sker næppe).

Altså kan du enten danne en kickass terminsgruppe med mig engang i februar, eller også kan du allernådigst få lov til at overhale indenom, og så forlanger jeg både ad litium billeder af positive tests og mavebilleder samt ret til at være absurd misundelig :p

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige endnu en brokke ting - og så skal jeg nok holde mund.

Min søster i telefon: "det er jo ikke fordi jeg er glad for at du mistede, men det er jo ikke rart for en baby at være inde i din mave lige nu" (fordi jeg er trist og presset)

Hun mener ikke jeg skal blive gravid nu.

I situationen blev jeg helt paf, og brugte energi på at forsvare hvorfor jeg vil have en baby. Nu jeg tænker tilbage - er jeg bare SKIDE SUR over at hun siger sådan, og mega ked af det.

Gaaaaaaaaaah....!!!! Min mand forsøgte sig engang med, om det ikke var en god ting, at jeg ikke blev gravid, da jeg smed p-pillerne, fordi min far jo døde kort tid efter. Ih jo, din klaphat, tænk hvis jeg havde haft noget at glæde mig over midt i sorgen :angry

Måske mener hun det nu godt nok, men derfor er det alligevel en spadekommentar (indsæt smiler, der smækker mås).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, der er sq ikke meget at smile af i den situation...

Jeg fik menstruation her til morgen - det hjalp ikke på rummeligheden over for familieinvasionen - jeg havde mest lyst til at krølle mig sammen i et hjørne som et andet såret dyr.

Vi har et møde på Trianglen i starten af februar - og jeg håber, at vi kan gå i gang med IVF direkte derefter - så med en passende portion held, så bestiller jeg en baby i februar (jeg har droppet håb om ventetidsøkobaby - det sker næppe).

Altså kan du enten danne en kickass terminsgruppe med mig engang i februar, eller også kan du allernådigst få lov til at overhale indenom, og så forlanger jeg både ad litium billeder af positive tests og mavebilleder samt ret til at være absurd misundelig :P

:kram2

Du er skøn! :kiss

Hvor er jeg ked af at høre du joiner mig i krøl-sammen-land. Øv, hvor er det uretfærdigt! :(  :gal

Jeg vil elske, at følges med dig :kram2 Som det ser ud nu, så er det ikke engang sikkert jeg får lov at få den HSU på mandag (mine æg er med stor sandsynlighed for store) og min ÆL falder lige oveni nytår, så det betyder ikke yderligere hjælp til os denne gang og dermed minimal sandsynlighed for succes. Så der er nok god chance for vi kan følges i februar. Det vil jeg gerne :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle andre bliver gravide.

Det hjælper virkelig ikke på, at jeg i går fik øje på et billede af mig selv 33+ uger henne med Anna, på svigerforældrenes opslagstavle og det gav et stik helt indeni. Ikke det mindste smil på læben - bare ondt helt indeni :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min fars julegave er blevet væk et sted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min fars julegave er blevet væk et sted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige endnu en brokke ting - og så skal jeg nok holde mund.

Min søster i telefon: "det er jo ikke fordi jeg er glad for at du mistede, men det er jo ikke rart for en baby at være inde i din mave lige nu" (fordi jeg er trist og presset)

Hun mener ikke jeg skal blive gravid nu.

I situationen blev jeg helt paf, og brugte energi på at forsvare hvorfor jeg vil have en baby. Nu jeg tænker tilbage - er jeg bare SKIDE SUR over at hun siger sådan, og mega ked af det.

Arhmen, hun fortjener da de største smæk!!! Kæmpe kram søde! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme IKEA altså!!!!

Sidste mandag var vi IKEA, og en af de ting vi skulle have var ikke nede på lageret, men stod oppe på de det kæmpe hylder de har.

De kunne først tage den ned om natten og ville så sende den med fragtmand dagen efter.. Det var fint nok, vi betalte bare for den og forventede så at få den en af dagene.

Da vi ikke fik den fredag ringede jeg for at spørge hvor den blev af, og der undskyldte IKEA damen mange gange at der var sket en fejl og den var ikke blevet sendt afsted. Den ville blive leveret hos os mandag.

Men i går kom der stadig ingen fragtmand, så jeg ringede igen! Jeg blev lovet at den ville blive leveret i dag mellem 11 og 15, men da klokken blev 15 og der stadig ikke var blevet leveret noget ringede jeg igen, og så sagde IKEA mand at det først var mellem 16 og 20 den ville blive leveret, og den altså var sendt afsted med fragtmand så vi ville helt sikkert få leveret i dag! Det var meningen at vi skulle ud og købe ind, så jeg aftalte med IKEA manden at fragtmanden bare skulle stille pakken på terrassen bag huset. Men jeg endte med at blive hjemme så jeg kunne tage imod pakken så det ikke ville stå ude og blive ødelagt hvis det skulle regne.

Men vi har ikke fået leveret en disse, og vi skulle altså bruge den skide kommode!! Jeg tror næsten ikke længere på at vi nogensinde får den :(

Og når jeg IGEN skal ringe til IKEA og brokke mig, vil de sikkert påstå at den blev leveret mens vi ikke var hjemme, og jeg kan jo ikke bevise at jeg altså var hjemme og vi ikke fik leveret noget :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Liv ikke sover og at Ronja igen lægger i vores seng og sover :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.