tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

:kram Håber han tager en god lur i eftermiddag uden barnevognsvipperi :kram2

Han gik omkuld ca klokken 7 og sover stadig :) Jeg er lige vågnet. Det var rart! Så skipper vi bare middagsluren og han må komme tidligt i seng i aften.

Tak for kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg måtte sove på sofaen og jeg ved at min ryg ikke kan klare at ligge på sofaen... Min kære kat synes lige at han skulle tisse på min side af sengen, håber at vi får svar i dag hvad der er galt med ham, for han gør det rigtig tit og har gjort det i lang tid uanset om hans bakke bliver gjort rent... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En idiot har lavet en parkeringsskade på vores spritnye bil (som vi fik i fredags) med ridse hele vejen ned af højre fordør - uden at sætte en seddel. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En idiot har lavet en parkeringsskade på vores spritnye bil (som vi fik i fredags) med ridse hele vejen ned af højre fordør - uden at sætte en seddel. :boo

What? Ej hvor er det uheldigt!!! Og sikke en idiot ikke at stå ved sin fejl! Hvad så med forsikringen? Den dækker vel men jeres præmie går op eller hvordan?

Øv kæmpe kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh BSB :kram det er godt nok træls!!! Famile er nogle gange mere en forbandelse end en velsignelse!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber min skat er frisk til i morgen! Hun brækkede sig i morges :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What? Ej hvor er det uheldigt!!! Og sikke en idiot ikke at stå ved sin fejl! Hvad så med forsikringen? Den dækker vel men jeres præmie går op eller hvordan?

Øv kæmpe kram!

Det er simpelthen så tarveligt! Skaden er ikke stor nok til at køre det gennem forsikringen. Vores vicevært er gammel autolakere og har tilbudt at lave det gratis, hvis bare jeg lovede at det ikke ødelagde vores jul. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen så tarveligt! Skaden er ikke stor nok til at køre det gennem forsikringen. Vores vicevært er gammel autolakere og har tilbudt at lave det gratis, hvis bare jeg lovede at det ikke ødelagde vores jul. :yay

Ej hvor sødt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg mættet af mennesker og være social!

Min stedfars mor er her, og har været her siden fredag.. Hun er sådan en der taler MEGA højt og meget spontant griner helt vildt.. Det kan Camille ikke lide, og man kan på ingen måde slappe af, medmindre Olde sover :(

Også er jeg altså bare ikke god til at min mor og søster går og er små sure HELE tiden... Bah.. Og to små hunde som gør meget højt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen så tarveligt! Skaden er ikke stor nok til at køre det gennem forsikringen. Vores vicevært er gammel autolakere og har tilbudt at lave det gratis, hvis bare jeg lovede at det ikke ødelagde vores jul. :yay

Ej hvor sødt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke mange, der døjer med opkast :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen så tarveligt! Skaden er ikke stor nok til at køre det gennem forsikringen. Vores vicevært er gammel autolakere og har tilbudt at lave det gratis, hvis bare jeg lovede at det ikke ødelagde vores jul. :yay

 

Ej det er simpelthen indbegrebet af næstekærlighed! Nøj hvor elsker når mennesker gør noget, uden at forvente noget igen.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha, giv ham lige en krammer fra mig!!! Det er et Uheld! Det SKER og han var bare en skide god far der indragede sin datter i projektet.

Tænkte præcis det samme! :kram til ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jævnt træt af, at være mega bræksyg og have bedt Brian om at hente panodiler siden imorges uden at der er sket en skid. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne godt have tænkt mig en jul, hvor vi alle var helt friske og glade - men nej! Som forudset er det i år min tur til ikke at være på toppen: latterlige byld, der pt ikke tegner til at blive bedre trods kraftig penicillin :prik :( (som jeg jo så også fylder i min 13 dage gamle baby :()

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jævnt træt af, at være mega bræksyg og have bedt Brian om at hente panodiler siden imorges uden at der er sket en skid. :prik

Kom ind i kampen, Brian!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom ind i kampen, Brian!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne godt have tænkt mig en jul, hvor vi alle var helt friske og glade - men nej! Som forudset er det i år min tur til ikke at være på toppen: latterlige byld, der pt ikke tegner til at blive bedre trods kraftig penicillin :prik :( (som jeg jo så også fylder i min 13 dage gamle baby :()

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At jeg stadig har ondt i min skulder og ben.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle andre bliver gravide.

Det hjælper virkelig ikke på, at jeg i går fik øje på et billede af mig selv 33+ uger henne med Anna, på svigerforældrenes opslagstavle og det gav et stik helt indeni. Ikke det mindste smil på læben - bare ondt helt indeni :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op! :kram Hvor arbejder du?

 

På en døgninstitution. Vil dog ikke brokke mig, jeg har jo vidst det længe. Sådan ser min jul ud hvert andet år. Og hvert andet år har jeg så nytår i stedet. Det var mere fordi der var så mange, der var kede af at skulle arbejde den 23. Hvilket jeg da sagtens kan forstå er træls, men blot for at påpege, at det altid kan blive værre :rolleyes

 

Vil til gengæld godt brokke mig lidt over, at manden havde meldt sig frivilligt til at tage julen på sit arbejde i år, så vi kunne have fri sammen til nytår i stedet og så vi var sikre på, at han ville kunne få fri til jul næste år, hvor vi rigtig gerne vil holde jul sammen. Men nu har han så lige mistet sit job her i december og er blevet genansat i en ny virksomhed. Som har brug for at han kan starte 1. januar og have mange vagter i starten af året. Så der røg vores fælles fridage hen over nytåret. Og eftersom han nu (igen) bliver ny mand i ny virksomhed, så bliver han jo nærmest med sikkerhed pålagt julen næste år. Så det bliver nok ikke før tidligst i 2017, at vi igen får udsigt til at kunne holde jul sammen. Det er jeg godt og grundigt træt af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle andre bliver gravide.

Det hjælper virkelig ikke på, at jeg i går fik øje på et billede af mig selv 33+ uger henne med Anna, på svigerforældrenes opslagstavle og det gav et stik helt indeni. Ikke det mindste smil på læben - bare ondt helt indeni :(

:kram2 :kram2 :kram2

Jeg har ingen ord der kan lindre det for dig, men jeg håber sådan for jer, at du kort inde i 2015 står med en fin positiv test! Jeg sender i hvert fald al det :bd jeg kan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle andre bliver gravide.

Det hjælper virkelig ikke på, at jeg i går fik øje på et billede af mig selv 33+ uger henne med Anna, på svigerforældrenes opslagstavle og det gav et stik helt indeni. Ikke det mindste smil på læben - bare ondt helt indeni :(

:kram2 jeg er også lidt ekstra nede i dag :( Jeg er blevet rigtig ked af at jeg som den eneste af os 3 der mistede i august ikke er blevet gravid igen (undskyld til jer andre, jeg under jer det bestemt, men jeg vil os!).

Lad 2015 blive året for positive teste og babyer der rent faktisk bliver til noget, for os begge, og for alle andre der venter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom ind i kampen, Brian!

Det hjalp at brokke sig :D Til hans forsvar skal det siges at ALT (inkl omsorg for småsyg dreng og jeg-tror-jeg-er-ved-at-dø-kone) har hvilet på hans skuldre rimeligt længe nu. Og heldigvis har jeg fået dem nu. Men kun 10, flere ville den emsige ekspedient ikke udlevere :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.