tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Du er jo så tæt på, når du er i Struer! En dag må vi ses!!

40-50 km er i hvert fald ikke lige om hjørnet, men alt er selvfølgelig relativt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At min temp alligevel ikke var steget og æl test viser kun en svag streg <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også søvn problemer her. Det tager også hver aften 1-2 timer at få hende til at sove. Jeg er oppe ved hende gennemsnitlig 3 gange pr nat. Glæder mig til at det bliver nemmere

Det er så streng! Altså vi har jo været vant til det det meste af hendes liv, men vi var endelig kommet rigtig langt på Søvnfronten, så der føles bare som om vi er blevet slået hjem i ludo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg også sikker på det er. P er jo slet ikke ss men bliver påvirket af det her alligevel

Det gør rigtig mange børn faktisk i større eller mindre grad. Det gør vi voksne jo egentlig også... Jeg kan i hvert fald godt mærke det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at vi er slået helt tilbage af denne december mht søvn! Hun skal igen hjælpes i søvn i 1,5 times tid i vores seng, hun vågner tidligt men værst af alt er at hun nu igen vågner 5-10 gange om natten. Suk :( Når man har vænnet sig til at få sin søvn igen, føles det bare dobbelthårdt! Andre der faktisk glæder sig til januar?

Jeg trænger så meget til januar.

W er helt til rotterne og det gør så ondt at se på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at vi er slået helt tilbage af denne december mht søvn! Hun skal igen hjælpes i søvn i 1,5 times tid i vores seng, hun vågner tidligt men værst af alt er at hun nu igen vågner 5-10 gange om natten. Suk :( Når man har vænnet sig til at få sin søvn igen, føles det bare dobbelthårdt! Andre der faktisk glæder sig til januar?

Åh Louise er ked af at læse SE er så påvirket af december. Men er med på at glæde mig til januar så der kommer ro på. Vores lille Mie er også super påvirket når vi er ude og ved alt for mange og lange besøg. Glæder mig til pligt besøg er overstået snart og folk "mister" interessen i ny baby så hun kan få fred.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline er syg igen. Orker ikke mere.... Argggghhh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormoner og ondt i maven :-(. Bange for at have stødt nogen herinde igen fordi mit glukosebelastningstest-opslag slet ikke er kommenteret :-(. Var ellers så glad. Måske nogen har haft problemer med testen og mit opslag derfor er upassende? Nogle gange kan jeg have svært ved at se den slags :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormoner og ondt i maven :-(. Bange for at have stødt nogen herinde igen fordi mit glukosebelastningstest-opslag slet ikke er kommenteret :-(. Var ellers så glad. Måske nogen har haft problemer med testen og mit opslag derfor er upassende? Nogle gange kan jeg have svært ved at se den slags :-(

Hvad er det for et opslag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormoner og ondt i maven :-(. Bange for at have stødt nogen herinde igen fordi mit glukosebelastningstest-opslag slet ikke er kommenteret :-(. Var ellers så glad. Måske nogen har haft problemer med testen og mit opslag derfor er upassende? Nogle gange kan jeg have svært ved at se den slags :-(

Nu læste jeg det lige. Kommer ellers ikke i gravid underforum særlig meget.

Titlen, leder ikke umiddelbarthen på noget jeg ville se som relevant hvis jeg var gravid = jeg ville måske ikke engang læse det.

Indlægget ville jeg ikke vide hvad jeg skulle svare til. Tillykke måske. Eller godt for dig. Eller?

Hvis jeg havde været til GB, hvilket jeg bestemt ikke var vild med, så ville jeg nok bare skrive om det i 1) gravid smalltalk eller 2) min gravidtråd.

Ergo: jeg finder det på ingen måde stødende. Men for mig, måske lidt meget at oprette en tråd for, når du ikke angiver noget formål med tråden, andet end at det var fedt.

Make sense? Ps. der er ikke så meget gang i den generelt i weekenden fornemmer jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv <_< Hvad tid møder du så d. 24.?

Jeg skal møde kl. 23, så jeg får juleaften med! :) Jeg har ikke så meget imod nætterne, og jeg skal jo arbejde i helligdagene, så synes jeg at nattevagt er at foretrække.. Så det er sgu okay! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal møde kl. 23, så jeg får juleaften med! :) Jeg har ikke så meget imod nætterne, og jeg skal jo arbejde i helligdagene, så synes jeg at nattevagt er at foretrække.. Så det er sgu okay! :super

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormoner og ondt i maven :-(. Bange for at have stødt nogen herinde igen fordi mit glukosebelastningstest-opslag slet ikke er kommenteret :-(. Var ellers så glad. Måske nogen har haft problemer med testen og mit opslag derfor er upassende? Nogle gange kan jeg have svært ved at se den slags :-(

Jeg så det og grinede af dine gode formuleringer, men var (er) bare for træt og slatten, til at jeg får svaret på ret meget :blush Sorry. Men ingenting stødt her :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi I svarede :-). Aha, forstår godt pointen i, det ikke er helt "nok" til at oprette en hel tråd for. Det giver god mening :-). Lærer hver dag herinde :-)

Er bare glad for det ikke har stødt nogen. Er lidt paranoid omkring det; herinde så vel som i den virkelige verden kommer jeg af og til at skrive/sige noget upassende eller forkert :-/. Mit filter er stadig under udvikling!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrrggg! Jeg kan ikke finde min pung. Den er forsvundet og jeg havde den i går i bilen! Fandme ærgerligt når der ligger 500 kr i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har 2-4 sygedage om året og de falder åbenbart altid i julen :prik <_< :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baaaah, Brians og mine sovevaner passer godt nok ikke særligt godt sammen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At J skal arbejde i dag og i morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået en byld og skal på antibiotika lige oveni julen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har 2-4 sygedage om året og de falder åbenbart altid i julen :prik <_< :(

:numse

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Datter der nu er limet lige midt i panden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt af at være træt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at have været godt syg med voldsom opkast og the works i går, hvor jeg først skulle være alene med halvandetårig hobbit (gemalen var selvfølgelig ikke færdig med at købe gaver), og hvor huset siden blev fyldt op med både svigerforældre og ekstra-børn, suk... Allesammen søde nok, men når man har det dårligt, såeh...

Min mand tog junior om natten, men jeg er stadig slap og uden appetit - og i aften skal min mand og jeg i biffen og ud at spise for første gang i halvandet år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at have været godt syg med voldsom opkast og the works i går, hvor jeg først skulle være alene med halvandetårig hobbit (gemalen var selvfølgelig ikke færdig med at købe gaver), og hvor huset siden blev fyldt op med både svigerforældre og ekstra-børn, suk... Allesammen søde nok, men når man har det dårligt, såeh...

Min mand tog junior om natten, men jeg er stadig slap og uden appetit - og i aften skal min mand og jeg i biffen og ud at spise for første gang i halvandet år...

Ej, det forstår jeg virkelig godt du er træt af! <_<

Jeg håber du får en dejlig aften alligevel :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møg sur, irriteret dreng der INTET vil - heller ikke sove lur. Jeg glædede mig ellers sådan til en pause fra hans konstante gråd. En eller anden, bare skyd mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.