tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Vil endnu engang gerne brokke mig over min krop. Har det som om at mens er på vej og det er ikke mere end 16 dage siden jeg havde det sidst. Altså hvad sker der lige, min mens er næsten altid kommet på med 30 dage i mellem og på samme tidspunkt, og nu er det bare hat og briller. Det er efter at jeg har fået Gry at der er gået totalt ged i den. Ammede hende til ca 16 mdr, kan det virkelig passe at min krop ikke har fundet sig selv endnu???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh crap <_< Skal I til Struer i år?

Den ene nåede at komme i morges, men ingen bedsteforældre får deres kalender af Anna <_< Vi er næsten fremme hos min mor på Fyn og kører derfra til Struer på mandag. Det er jævnt irriterende!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ene nåede at komme i morges, men ingen bedsteforældre får deres kalender af Anna <_< Vi er næsten fremme hos min mor på Fyn og kører derfra til Struer på mandag. Det er jævnt irriterende!!!!

Øv altså <_< Havde I betalt for at de skulle være fremme til en bestemt dato?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle andre end mig har juleferie <_< Jeg kan først gå på juleferie den 23. kl. 23.30..

 

J har også først den 23. og skal arbejde mellem jul og nytår <_< Og med min bachelor hængende over hovedet, så tror jeg aldrig rigtig jeg for følelsen af ferie, mere som "jeg vælger ikke at skrive lige nu, selvom jeg sikkert burde".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J har også først den 23. og skal arbejde mellem jul og nytår <_< Og med min bachelor hængende over hovedet, så tror jeg aldrig rigtig jeg for følelsen af ferie, mere som "jeg vælger ikke at skrive lige nu, selvom jeg sikkert burde".

Netop af den grund arbejder jeg rigtig hårdt i disse dage på at få min bachelor færdig inden jul, selvom den først skal afleveres 12. januar. Så jeg kan nå at føle, at jeg også har juleferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Netop af den grund arbejder jeg rigtig hårdt i disse dage på at få min bachelor færdig inden jul, selvom den først skal afleveres 12. januar. Så jeg kan nå at føle, at jeg også har juleferie :)

 

:ditto

 

Jeg tror bare ikke jeg er god til at glemme den. Jeg mangler virkelig ikke meget nu, så kæmper igennem og *h*å*b*e*r* at jeg kan komme dertil hvor jeg kan sige "så mangler jeg kun at læse korrektur", for SÅ bliver det jul :lol

 

Jeg har også afsat aftenen, men med tanke på de forrige aftener, så er William nok ikke ligefrem nem at få til at sove, og vågner nok en god håndfuld gange allerede inden midnat. Så effektiviteten der har lidt sorte udsigter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

 

Jeg tror bare ikke jeg er god til at glemme den. Jeg mangler virkelig ikke meget nu, så kæmper igennem og *h*å*b*e*r* at jeg kan komme dertil hvor jeg kan sige "så mangler jeg kun at læse korrektur", for SÅ bliver det jul :lol

 

Jeg har også afsat aftenen, men med tanke på de forrige aftener, så er William nok ikke ligefrem nem at få til at sove, og vågner nok en god håndfuld gange allerede inden midnat. Så effektiviteten der har lidt sorte udsigter.

 

Dejligt at du ikke mangler ret meget :) Håber du kan få nydt lidt ferien alligevel :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du tager revanche næste år :kiss Men forstår dig godt, jeg var selv træt af at arbejde den 23. Sidste år <_<

Jeg tvivler. Jeg har det jo faktisk godt i år. Har fri den 24.-28. Så næste år slipper jeg nok ikke uden om nogle af juledagene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J har også først den 23. og skal arbejde mellem jul og nytår <_< Og med min bachelor hængende over hovedet, så tror jeg aldrig rigtig jeg for følelsen af ferie, mere som "jeg vælger ikke at skrive lige nu, selvom jeg sikkert burde".

Jeg skal også arbejde den 29. og 31. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde bestilt billeder af Malou til vores forældre og mine søstre i julegave. Da jeg så modtog afsendelsesbekræftigelsen i onsdags opdager jeg at jeg har opgivet min gamle adresse som leverings adresse og Coop kunne ikke gøre noget ved det, så jeg får nok først de billeder efter nytår :(

Så kan jeg jo bare lære at se ordentlig efter :klap <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En færge fuld med larmende mennesker og Min krop føles som en influenza krop :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ene nåede at komme i morges, men ingen bedsteforældre får deres kalender af Anna <_< Vi er næsten fremme hos min mor på Fyn og kører derfra til Struer på mandag. Det er jævnt irriterende!!!!

Du er jo så tæt på, når du er i Struer! En dag må vi ses!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er lidt skidt at min kærestes søster er her og tydeligvis er syg... Ikke fedt med flere bakterier når vi har kæmpet med sygdom i fem uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal arbejde julenat, og natten efter.. Og nat den 28. og 29.. :rolleyes Det er vores lod i sundhedssektoren! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal arbejde julenat, og natten efter.. Og nat den 28. og 29.. :rolleyes Det er vores lod i sundhedssektoren! :prik

Øv <_< Hvad tid møder du så d. 24.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da der blev afholdt juleafslutning i dp i fredags valgte den ene mor at tage sin skoldkoppe ramt knægt med, selvom hun havde fået at vide han skulle blive hjemme (han er storebror til en af de små) <_<

Jeg håber sgu ikke C skal til at have skoldkopper nu. Men pis provo at moderen ikke respekterer os andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da der blev afholdt juleafslutning i dp i fredags valgte den ene mor at tage sin skoldkoppe ramt knægt med, selvom hun havde fået at vide han skulle blive hjemme (han er storebror til en af de små) <_<

Jeg håber sgu ikke C skal til at have skoldkopper nu. Men pis provo at moderen ikke respekterer os andre

Det er bestemt hellere ikke i orden. Nøj jeg ville blive tosset!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal arbejde julenat, og natten efter.. Og nat den 28. og 29.. :rolleyes Det er vores lod i sundhedssektoren! :prik

øv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine arbejdsdage her i sidste halvdel af december: 17, 18, 19, 20, 23, 24, 25, 26, 27, 28 - har fri når jeg kommer hjem om formiddagen den 29. Julen er bare aflyst her i år ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at vi er slået helt tilbage af denne december mht søvn! Hun skal igen hjælpes i søvn i 1,5 times tid i vores seng, hun vågner tidligt men værst af alt er at hun nu igen vågner 5-10 gange om natten. Suk :( Når man har vænnet sig til at få sin søvn igen, føles det bare dobbelthårdt! Andre der faktisk glæder sig til januar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine arbejdsdage her i sidste halvdel af december: 17, 18, 19, 20, 23, 24, 25, 26, 27, 28 - har fri når jeg kommer hjem om formiddagen den 29. Julen er bare aflyst her i år ;)

Hold da op! :kram Hvor arbejder du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at vi er slået helt tilbage af denne december mht søvn! Hun skal igen hjælpes i søvn i 1,5 times tid i vores seng, hun vågner tidligt men værst af alt er at hun nu igen vågner 5-10 gange om natten. Suk :( Når man har vænnet sig til at få sin søvn igen, føles det bare dobbelthårdt! Andre der faktisk glæder sig til januar?

Øv, altså! Nu gik det ligeså godt med den søvn hjemme hos jer.

:kram håber det snart vender igen. Tror du det specielt har noget med december at gøre, siden du glæder dig til januar? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, altså! Nu gik det ligeså godt med den søvn hjemme hos jer.

:kram håber det snart vender igen. Tror du det specielt har noget med december at gøre, siden du glæder dig til januar? :unsure

Ja det er bare røv! Altså er sikker på det har noget med alt det der sker i december at gøre. Pga hendes sensitivitet skal der jo ikke ret mange forandringer til før hun reagerer, og selvom jeg synes vi har gjort en masse for at december skulle være som normalt, så sker der bare mange ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at vi er slået helt tilbage af denne december mht søvn! Hun skal igen hjælpes i søvn i 1,5 times tid i vores seng, hun vågner tidligt men værst af alt er at hun nu igen vågner 5-10 gange om natten. Suk :( Når man har vænnet sig til at få sin søvn igen, føles det bare dobbelthårdt! Andre der faktisk glæder sig til januar?

Vi har også søvn problemer her. Det tager også hver aften 1-2 timer at få hende til at sove. Jeg er oppe ved hende gennemsnitlig 3 gange pr nat. Glæder mig til at det bliver nemmere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er bare røv! Altså er sikker på det har noget med alt det der sker i december at gøre. Pga hendes sensitivitet skal der jo ikke ret mange forandringer til før hun reagerer, og selvom jeg synes vi har gjort en masse for at december skulle være som normalt, så sker der bare mange ting.

Det er jeg også sikker på det er. P er jo slet ikke ss men bliver påvirket af det her alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.