tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Ingen julefrokost til mig på grund af opkastninger :( :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At hun ikke mener at luteal-fasen kan forlænges (og dermed bekræfter at den er for kort), og mener vi skal henvises til fertilitetsklinik :boo :boo

Øv! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I gen julefrokost til mig på grund af opkastninger :( :puke

:Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg indirekte har fået bekræftelse fra min læge på, at vi ikke bare lige sådan får en ny baby :boo :boo

:Kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hun ikke mener at luteal-fasen kan forlænges (og dermed bekræfter at den er for kort), og mener vi skal henvises til fertilitetsklinik :boo :boo

Åh nej søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hun ikke mener at luteal-fasen kan forlænges (og dermed bekræfter at den er for kort), og mener vi skal henvises til fertilitetsklinik :boo :boo

:kram2 :kram2 :kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hun ikke mener at luteal-fasen kan forlænges (og dermed bekræfter at den er for kort), og mener vi skal henvises til fertilitetsklinik :boo :boo

Det er jeg et levende eksempel på, at den kan den godt! Jeg gjorde det via akupunktur og kost. (At vi også var i behandling er en anden ting).

Og så lige et kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er simpelthen ved at få spat af min familie. Jeg har ikke mange penge at gøre godt med (er på SU), men har alligevel bestemt mig for at mine nevøer og niece skal have en lille gave hver for maks 100 kr. Men hele tiden får jeg stikpiller om at "det behøver jeg altså ikke" og "det skal jeg bestemt ikke bruge mine penge på". Bland jer nu udenom og giv mig den lille fornøjelse at kunne glæde de børn, der betyder mest for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At juleferien, som maaaange andre dage, betyder overarbejde for min mand. Han er først på vej hjem nu. Han skal på arbejde igen i morgen tidlig og i næste uge.. Æv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hun ikke mener at luteal-fasen kan forlænges (og dermed bekræfter at den er for kort), og mener vi skal henvises til fertilitetsklinik :boo :boo

 

Det kan den og der er meget man kan forsøge sig med. Se evt. det link jeg har postet i din tråd :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igen kan jeg ikke sove... Gaaaah!!!!

Heldigvis blev jeg placeret i er værelse alene..

Camille ville gerne sove inde ved mormor nemlig..

Så hååååååååber jeg kan få lov at sove LÆÆÆÆÆNGE...

Nu vil jeg for 17. gang rejse mig og gå ud og tisse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler 3 julegaver, der ikke er kommet med posten endnu og vi skal køre om 2-3 timer <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler 3 julegaver, der ikke er kommet med posten endnu og vi skal køre om 2-3 timer <_<

Åh crap <_< Skal I til Struer i år?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler 3 julegaver, der ikke er kommet med posten endnu og vi skal køre om 2-3 timer <_<

Øv <_< jeg mangler også stadig at få nogen gaver med posten. Håber meget de kommer mandag eller tirsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle andre end mig har juleferie <_< Jeg kan først gå på juleferie den 23. kl. 23.30..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle andre end mig har juleferie <_< Jeg kan først gå på juleferie den 23. kl. 23.30..

Jeg har først juleferie D 23 kl 13. Noget tidligere end dig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Sebastian først har juleferie d. 23, dog heldigvis kl.11.15 og at vi først derefter kan sætte karaten mod DK. Så vi kommer sent afsted og aner ikke hvordan trafikken er.

 

Jeg ville helst have kørt søndag eller mandag, så vi havde god tid. Nu er jeg spændt på hvor meget trafik der er d. 23 og hvornår vi kommer til Sjælland.  Vi har dog allieret os med mandens moster som bor på falster og hvor vi skal holde jul, så bliver det alt for sent, så sover I hos dem, istedet for at tage til mine forældre I Birkerød, men vil gerne til Birkerød så vi lige kan sige hej og dele gaver :) men vi skal også hænge sammen juleaften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle andre end mig har juleferie <_< Jeg kan først gå på juleferie den 23. kl. 23.30..

Du tager revanche næste år :kiss Men forstår dig godt, jeg var selv træt af at arbejde den 23. Sidste år <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler 3 julegaver, der ikke er kommet med posten endnu og vi skal køre om 2-3 timer <_<

<_< sådan noget :numse!

Håber de kommer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At bo sammen med en grinch

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At bo sammen med en grinch

:( Han må lige ind i kampen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkastsyge hos mig og alene hjemme med Ida, da Rasmus mener jeg sagtens kan passe Ida, mens jeg også krammer toilettet.

"Hun passer jo næsten sig selv, som han siger" men alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( Han må lige ind i kampen :kiss

Han er total muggen og tager alt negativt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er SÅ træt, så træt...

Min mor spurgte Camille om hun ville med i Føtex og det elsker Camille.. Men JEG orker ikke at gå heeeele vejen derned og hjem.. Jeg bliver så træt og når jeg i forvejen er træt.. Det orker jeg ikke...

Min mor virkede lidt sur, da jeg sagde jeg ikke havde lyst, og havde brug for at slappe af i dag... Men det virker til hun gerne vil have Camille med i Føtex mod jeg går op og sover, så jeg er frisk bagefter..

Også kan jeg bare ikke lige overskue at vi fra i dag og frem til efter jul er 5 der skal overnatte her, hvoraf den ene er Camilles Olde der er over 70.. Og min lillesøster er TOTALT negativ over vi andre mener Olde burde få lov at sove i hendes seng..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle andre end mig har juleferie <_< Jeg kan først gå på juleferie den 23. kl. 23.30..

Jeg skal også arbejde den 23. Har først fri kl 16.45.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.