tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Så kan jeg da lige hurtigt brokke mig over at jeg har hovedpine på 3. dag.. Det er altså ikke ligefrem hovedpine der inspirerer til hovedrengøring, men nu kan jeg vist ikke udskyde det mere. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg sidder og skriver bachelor, og min computer bare ikke opfører sig, som den skal! :gal

Og de dumme underlivssmerter <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare det hele! Skod søvn, oppe med W 7 gange i nat! Jeg har det ikke for godt de her dage, små feber, ondt i kroppen, ondt i hovedet. Bachelorprojekt der hele tiden stadig lige mangler noget. Js usansynligt store arbejdsbyrde (12-16 timer HVER dag, det er kun når han spiser aftensmad og sover (for få timer) at han ikke arbejder. Julen og de 1000 forberedelser der er der. OG nu er W blevet snottet :(

Der er altså grænser for hvor meget mine skuldre kan bære.

:Kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min svigerinde absolut vil ha tegnsprogstolk med til lauras dåb, når det i sidste ende ender med at hun bare sidder og snakker privat med tolken i stedet for at bruge tolken til at snakke med sin familie.

Hun burde næsten selv betale tolkens kuvert.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- 2,5 times overarbejde og stadig ikke færdig med min rapport

- Brian og hans gruppe har muligvis misforstået noget i deres opgave = arbejde i juleferien

- Pludselige ekstra invitationer i julen, som jeg faktisk ikke har lyst til, men har svært ved at sige nej til

Synes det er svært at tro på julero og juleglæde :boo

  

Det er mega hårdt :wacko Men også mega fedt - hvilket vist også er tydeligt, når jeg vælger at arbejde 2,5 time over :P

:kram Det lyder hårdt søde, men dejligt at du er glad for dit nye arbejde!

  

At min svigerinde absolut vil ha tegnsprogstolk med til lauras dåb, når det i sidste ende ender med at hun bare sidder og snakker privat med tolken i stedet for at bruge tolken til at snakke med sin familie.

Hun burde næsten selv betale tolkens kuvert.

Ej det ville jeg sgu også være lidt træt af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand der har fået rengøringsflip, mens jeg er syg. :unsure

Fordi det giver mig dårlig samvittighed over bare at ligge i sengen og forsøge at blive rask.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver snart sindssyg over at være forkølet!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kiss

Hvordan rejser man sig op når det føles som om alle kræfter prøver at holde en nede?

Ikke nok med at omstændighederne er umulige pt, men det er som om jeg også selv smider brænde på eget bål.

Når jeg prøver at overkomme den ene ting er det på bekostning af den anden :boo

Men snotnæse W gør det altså heller ikke ligefrem nemmere. På 1 times lur (indtilvidere) har jeg måtte vippe barnevogn, i regnvejr, 3 gange <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke multi quete fra mobilen. Men tak. Felix har været hjemme da jeg ikke vil sende sådanne en virus ned i bh lige før jul. Men der har intet været ud over manglende appetit. Nu er han taget med bedste hjem da jeg sidder i børnemodtagelsen med Asger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt træt af min mor!

Den 22 december mødes vi alle sammen hos mine forældre, hygger, pynter juletræ og spiser medister pølse.

Min mor har så inviteret hendes veninde og hendes børn! Til den 22!!! Jeg kan ikke sige en dyt til det for det er min mors tradition og hun må jo selv bestemme. Men jeg er godt nok skuffet!!! Venindens børn er som min mors børnebørn, men de er IKKE som min nevø og niece, jeg har INTET med børnene at gøre og deres mor er bare en bekendt.

Oven i det så irriterer det mig at huset endnu engang skal fyldes med kaos når vi er på besøg med Mie - intet under at pigebarnet ikke føler sig helt tryg i sine bedsteforældres hus. Mie elsker sine fætre, snakker om dem hele tiden, men hun ANER ikke hvem de 2 andre er!!! Så meget for familie hygge og traditioner :shooter havde bare glædet mig sådan, håbede vi kunne komme tidligt derud og nyde dagen, nu ORKER jeg ikke engang at være der før lige før aftensmaden.

Min far har også sagt det ikke er så fedt, for de skal samtidig have mine nevøer på overnatning, og så inviterer min mor hendes veninde og børn til overnatning og julekomsammen :shooter

Jeg er ikke helt sikker på at min mor forstår at ALENE TID faktisk er noget vi sætter pris på. Kommer vi på besøg inviterer hun lige min mormor eller min søster og drengene. Mie er ALDRIG alene derude, der er altid nogen flere.

Nå måtte lige ud med det, er bare virkelig skuffet over at det jeg glæder mig aller mest til i december, sammen med juleaften, lige er røget ud med toilet vandet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen forfærdelig med mine humørsvingninger !

Jeg er lige nu bare fyldt med en tristhed og ja.. Har lyst til at græde men jeg aner ikke hvorfor :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeeeeeeeeej, ikke opkastsygt barn, PLEASE IKKE OPKASTSYGT BARN!!!! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er der garanteret nogle røde der ser verden.. Jeg tror også der er nogle blå der ser det sådan! Jeg er ræverød, mange af mine venner er ræverøde og en stor del af min perifere omgangskreds er røde.. Jeg kender ikke nogen der tænker sådan (hvis jeg hør har jeg i hvert fald aldrig hørt om det!).. Tværtimod oplevet jeg generelt at folk vil selv! Så at se det som et rødt syn på livet, tror jeg er en fejl.. Jeg tror bare det er et forfejlet syn, som nogle har på det (Og jeg mener bestemt ikke at Cæcilie er en af dem!!!), om de så er røde eller blå eller what not..

 

Jeg ser det ikke som et rødt syn på verden generelt. Jeg er sikker på at der er mennesker i alle samfundsklasser og af alle politiske overbevisninger, der helst vil have andre til at trække læsset for sig. Jeg påpeger blot, at de gange hvor jeg har oplevet den holdning, så har det været fra folk på den yderste venstrefløj. Det kan være tilfældigt og det betyder ikke at det så bliver til en rød holdning generelt, blot at jeg kun har oplevet det fra den front. Men mine personlige oplevelser er jo kun en enkelt brik i det store puslespil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det lyder hårdt søde, men dejligt at du er glad for dit nye arbejde!

Ej det ville jeg sgu også være lidt træt af!

Hov, jeg ser først den her nu, men tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget ondt i ryggen og alene med baby :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at man ikke engang kan komme igennem til sin læge her om morgenen.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeeeeeeeeej, ikke opkastsygt barn, PLEASE IKKE OPKASTSYGT BARN!!!! :boo

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at man ikke engang kan komme igennem til sin læge her om morgenen.. :(

Kender det <_< jeg kom igennem efter 45 min i dag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, vi skulle have været til julehygge på Orø i morgen. Men de er blevet syge. Rigtig ærgerligt, vi havde glædet os og mit humør er dalet betydeligt fordi vi så ikke rigtig skal lave så mehet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader hævede øjne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ondt i ryggen - temmelig udfordrende med både storesøster og lillesøster hjemme. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg indirekte har fået bekræftelse fra min læge på, at vi ikke bare lige sådan får en ny baby :boo :boo

Ej, hvad har h*n sagt da?! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg indirekte har fået bekræftelse fra min læge på, at vi ikke bare lige sådan får en ny baby :boo :boo

:Kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.