tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Nu vil jeg gerne brokke mig over malere, der er forsinket i deres arbejde, så jeg (som er hjemme med sygt barn), er låst inde i min stue, for de støver, så jeg ikke må/kan gå ud i køkkenet/på badeværelset/noget som helst sted i huset. <_<

Hvis jeg skal tisse, skal jeg gå vis udestue, ud i have , ned i kælderen og bruge toilettet dernede :prik

Synes håndværkere er irriterende at have rendende i forvejen, fordi de er her når jeg kommer hjem fra job, men endnu mere, når jeg er hjemme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Både Elliot og jeg kaster op....

Åh :(

God bedring! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mindre end 3 mdr endnu!! Det skal nok gå!

Kan I ikke tage en overnatning et lækkert sted i weekenden, så I kan få privatliv og I har jo en bedstefar til at tage Mie :kram2

Vi skal på hotel ophold fra fredag til lørdag - men jeg glæder mig faktisk ikke engang :unsure det skal nok blive rart men jeg er bare ikke sådan helt opsat på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal på hotel ophold fra fredag til lørdag - men jeg glæder mig faktisk ikke engang :unsure det skal nok blive rart men jeg er bare ikke sådan helt opsat på det.

Så må du begynde at forberede dig, så du "tvinger" dig selv til at glæde dig.

Mens Mie er i dp så lav nogle af dine flotte negle kreationer idag og imorgen, så tag et laaaangt bad, få barberet alt det der skal, og pak en taske med sexet undertøj/nattøj, massageolie, lidt starinlys (hvis man må have det med på hotel?!) og tænk på den dejlige tid sammen med din dejlige mand - det lækre mad og vin I skal have og den fantastisk :hump senere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må du begynde at forberede dig, så du "tvinger" dig selv til at glæde dig.

Mens Mie er i dp så lav nogle af dine flotte negle kreationer idag og imorgen, så tag et laaaangt bad, få barberet alt det der skal, og pak en taske med sexet undertøj/nattøj, massageolie, lidt starinlys (hvis man må have det med på hotel?!) og tænk på den dejlige tid sammen med din dejlige mand - det lækre mad og vin I skal have og den fantastisk :hump senere..

Du har ret :kiss

Mine negle TRÆNGER - det er meget lang tid siden de var fine!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har ret :kiss

Mine negle TRÆNGER - det er meget lang tid siden de var fine!!!

Jamen så: sat i gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så: sat i gang ;)

Det gjorde jeg - ansigtsmaske, body Oil og julemusik!

Så alt gik fint til jeg kom ud af badet og min mor havde sendt en SMS om hvornår vi skulle køre imorgen!!!! Så havde jeg FULDSTÆNDIG glemt vores aftale og måtte aflyse, kort efter skrev Anders at vinterdækkene var ødelagt så det blev en regning på 4500 :prik

Men jeg tager dit råd til mig i dag VÆLGER jeg at være glad og fokusere på det positive!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde jeg - ansigtsmaske, body Oil og julemusik!

Så alt gik fint til jeg kom ud af badet og min mor havde sendt en SMS om hvornår vi skulle køre imorgen!!!! Så havde jeg FULDSTÆNDIG glemt vores aftale og måtte aflyse, kort efter skrev Anders at vinterdækkene var ødelagt så det blev en regning på 4500 :prik

Men jeg tager dit råd til mig i dag VÆLGER jeg at være glad og fokusere på det positive!!!!

Præcis! Det er sådan det skal være! Skru ekstra højt op for julemusikken og syng højt med og tænk på at den aftale kan laves om og nye dæk skal I alligevel have på er tidspunkt samt på alle de penge I lige pt spare på at bo hos svigerfar :) Det er faktisk nok det bedste tidspunkt at få nye vinterdæk - når først I sidder i hus med lån osv, så er 4500kr dælme mange penge i sådan en uforudset udgift ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis! Det er sådan det skal være! Skru ekstra højt op for julemusikken og syng højt med og tænk på at den aftale kan laves om og nye dæk skal I alligevel have på er tidspunkt samt på alle de penge I lige pt spare på at bo hos svigerfar :) Det er faktisk nok det bedste tidspunkt at få nye vinterdæk - når først I sidder i hus med lån osv, så er 4500kr dælme mange penge i sådan en uforudset udgift ;)

Det har du SÅ ret i. Vi skal i 2015 have 8 nye hjul, sommerdæk OG vinterdæk <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigerfar, som konsekvent lover ét og gør noget andet. Hvis ikke det var fordi at det satte os en uge tilbage hver gang, ville det måske gå mig mindre på, men nu kan vi så gå og vente på at han får fingeren ud og håbe på at det bliver snart, så vi kan blive færdige inden jul ! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis! Det er sådan det skal være! Skru ekstra højt op for julemusikken og syng højt med og tænk på at den aftale kan laves om og nye dæk skal I alligevel have på er tidspunkt samt på alle de penge I lige pt spare på at bo hos svigerfar :) Det er faktisk nok det bedste tidspunkt at få nye vinterdæk - når først I sidder i hus med lån osv, så er 4500kr dælme mange penge i sådan en uforudset udgift ;)

Pengene vi sparer ved at bo her er brugt på udbetaling <_< så det er irriterende lige meget hvad - de kunne have holdt et par år endnu, men så sparer vi dem om et par år. Aftalen med min mor var en jule udflugt så den bliver heller ikke til noget! MEN vi kan jo tage på en anden slags udflugt en anden dag! Så det skal nok gå!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens-smerter på 3. Døgn og ingen mens! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At J's telefon frøs, så han har ikke set de beskeder og opkald der er kommet = mig der forgæves i 15 min. Kimer ham ned, med en forhåbningsfuld M ved siden af mig. Det ender med en ulykkelig Maliva der ikke får sagt Godnat til far.. Sidste gang han var i kbh og øve, var det nøjagtig det samme... mit hjerte blødte da M lydløst lod tårerne trille ned ad kinderne og hun i et suk fik sagt "far vil ikke snakke med mig" :boo

hvor jeg hurtigt forklarede at det var bestemt ikkederfor, men fordi han spillede høj musik og ikke kunne hører telefonen.

Da jeg går ud af værelset, svarer han :rolleyes

Jeg sagde nej til at han måtte sige godnat, for nu var ungerne puttet og sidste gang måtte jeg kæmpe i næsten 2 timer, for at få dem til at sove igen, så niks!

Åh for pokker jeg er vred.

det er jo ikke hans skyld, men øv, hvor gør det ondt på mig, at M er overbevist om at far ikke vil snakke med hende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh :(

God bedring! :kram2

 

 

God bedring :kram

 

 

God bedring :kram2

 

 

God bedring til jer begge :kram2

 

Tak piger.. Det har været en hård dag - Elliot har været frisk, men jeg har været kvalm og haft dårlig mave (sorry).. Jeg har stadig rumlen i maven og lidt kvalme, men har ikke kastet op siden i morges, og har fået lidt at spise til aftensmad. Håber virkelig det snart er overstået, for vi har julefrokost på arbejdet i morgen, og jeg vil virkelig gerne afsted!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At J's telefon frøs, så han har ikke set de beskeder og opkald der er kommet = mig der forgæves i 15 min. Kimer ham ned, med en forhåbningsfuld M ved siden af mig. Det ender med en ulykkelig Maliva der ikke får sagt Godnat til far.. Sidste gang han var i kbh og øve, var det nøjagtig det samme... mit hjerte blødte da M lydløst lod tårerne trille ned ad kinderne og hun i et suk fik sagt "far vil ikke snakke med mig" :boo

hvor jeg hurtigt forklarede at det var bestemt ikkederfor, men fordi han spillede høj musik og ikke kunne hører telefonen.

Da jeg går ud af værelset, svarer han :rolleyes

Jeg sagde nej til at han måtte sige godnat, for nu var ungerne puttet og sidste gang måtte jeg kæmpe i næsten 2 timer, for at få dem til at sove igen, så niks!

Åh for pokker jeg er vred.

det er jo ikke hans skyld, men øv, hvor gør det ondt på mig, at M er overbevist om at far ikke vil snakke med hende :(

Åh, det er da også hjerteskærende :(

Han må snakke med hende, når han er tilbage. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg træt af sygdom. Jeg har nu i 3-4 uger været enten rigtig syg eller skrantende. Jeg tror jeg har haft 1-2 dage hvor jeg har haft det godt og dagen efter er jeg skidt igen.

Nu er jeg næsten og lige ved at komme af med forkølelse og her til eftermiddag får jeg så pisse ondt i halsen sådan rigtig ondt. Ihhhh nu vil jeg bare være rask.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg træt af sygdom. Jeg har nu i 3-4 uger været enten rigtig syg eller skrantende. Jeg tror jeg har haft 1-2 dage hvor jeg har haft det godt og dagen efter er jeg skidt igen.

Nu er jeg næsten og lige ved at komme af med forkølelse og her til eftermiddag får jeg så pisse ondt i halsen sådan rigtig ondt. Ihhhh nu vil jeg bare være rask.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg træt af sygdom. Jeg har nu i 3-4 uger været enten rigtig syg eller skrantende. Jeg tror jeg har haft 1-2 dage hvor jeg har haft det godt og dagen efter er jeg skidt igen.

Nu er jeg næsten og lige ved at komme af med forkølelse og her til eftermiddag får jeg så pisse ondt i halsen sådan rigtig ondt. Ihhhh nu vil jeg bare være rask.

 

Øv! Det er da heller ikke til at holde ud! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte håndbold kamp! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte håndbold kamp! :(

:ditto :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :prik

Er gået i seng i protest! Bliver simpelthen så arrig at jeg ikke gider se det færdigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er gået i seng i protest! Bliver simpelthen så arrig at jeg ikke gider se det færdigt!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min angst :boo

Sidder her i stuen, ryster og er kold og tør ikke gå i seng.

Åh, hvor jeg mangler J :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.