tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Kender det! :kram Her er ramasjang barnepigen engang imellem :rolleyes

:ditto ! Og hader også lidt mig selv når det sker (for ofte), men mon ikke de klarer det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for kram og tanker Majs og BBM, det er bare hårdt altså :( Og min krop teer sig ikke ligefrem pænt. Mine cyklusser er laaaaaange!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og tanker Majs og BBM, det er bare hårdt altså :( Og min krop teer sig ikke ligefrem pænt. Mine cyklusser er laaaaaange!

Åh i KNOW!!! jeg har heldigvis fundet lidt ro i det hele, men for pokker hvor er det hårdt! Holdte venindens 12 uger gamle baby igår og det er både dejligt og hjerte knusende på en gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt har du igen? :bd

Disney junior har i øvrigt fornuftigt børnetv med skjult læring i så det er ikke den værste "børnepasser"

:ditto ! Og hader også lidt mig selv når det sker (for ofte), men mon ikke de klarer det?

Kender det! :kram Her er ramasjang barnepigen engang imellem :rolleyes

De tager helt sikkert ikke skade og i går var vi ude og køre med tog og metro, så der var lidt mere aktivitet.

Jeg har maks 14 dage tilbage til jeg bliver sat i gang, så det er nok forståeligt nok at jeg synes at det er ved at være hårdt.

Tog mig i øvrigt sammen så først legede vi lidt med modellervoks og så puttede jeg ham i bilen, og så kørte vi i Rema1000 og handlede= lille vogn han kunne køre rundt med, så skete der da lidt i dag. Er bare glad for at det er mandag og vuggestue dag i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader mudderkasteri :prik Og det genere mig åbenbart mere end jeg selv troede... Og irritere meget rigtig meget over, at det er gået ud over Marius, selvom han INTET har med det at gøre. Godt han endnu ikke forstår konceptet omkring adventsgaver...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader mudderkasteri :prik Og det genere mig åbenbart mere end jeg selv troede... Og irritere meget rigtig meget over, at det er gået ud over Marius, selvom han INTET har med det at gøre. Godt han endnu ikke forstår konceptet omkring adventsgaver...

Hvad er dog det for noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke nåede at bestille kalenderne inden midnat fordi systemet er så langsomt :( Håber de når frem før jul alligevel. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har brækket sig to gange i vores seng - 2. gang også udover mig. Nu har vi ikke flere lagner og jeg ligger på sofaen og håber det var det. Skal op om 4,5 time..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke noget nyt at sige her. Andet selvfølgelig end at jeg ikke kan sove. Nå, har jeg sagt det før? DET MÅ VÆRE SØVNLØSHEDSDEMENS, DER GØR, JEG IKKE KAN HUSKE DET! :klap :bye :angry :blink :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lortemorgen! Har sovet virkelig dårligt, og havde kvalme allerede da jeg vågnede. Så viser det sig at både DP og gæste dp er syg. Og det var lige mere action end min mave kunne klare, så ud og kaste op. Og nu er jeg mega forsinket OG dårlig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er vågnet tusinde gange i nat, ved spontant at huske forskellige ords ordklasser :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er vågnet tusinde gange i nat, ved spontant at huske forskellige ords ordklasser :blink

Det er et godt tegn - du har styr på det! Er spændt på at høre hvordan det er gået. Krydser ! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har drømt mærkelige drømme...

Så føler slet ikke jeg har sovet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde mega mareridt i nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig til dem med en dårlig nat. Jeg kunne slet ikke sove uden min mand i sengen. Godt nok havde jeg en mikro mand liggende, i form af Sebastian og det er også hyggeligt nok, men ikke helt det samme som at ligge ved siden af min mand. Så jeg har sovet ca 4 timer i nat. 

Jeg håber de næste nætter går bedre, ellers er det længe til på fredag hvor han kommer hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til alle trængende

Endnu een med en elendig nat melder sig :blink

Me. Har været vågen det meste af natten, Mi. Har haft på nat nr. 2 haft et stort behov for nærvær og tryghed = vi har været hud mod hud plus dertil mad hver 2.-3. Time (det er normalt her, indtil han når 3000 gram ;)) også var jeg sur på manden, den store egoist!

Håber på en lur nu, inden en lille herre skal have mad kl. 14-14.30 tiden, hvis ikke han melder sig før ;)

Også er jeg ved at :puke over smarte kommentarer i stil med: Sådan er det at have børn <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et godt tegn - du har styr på det! Er spændt på at høre hvordan det er gået. Krydser ! :)

Det var vist et godt tegn, for jeg havde da bestemt ingen problemer med at huske ordklasser :P

Der var én opgave, hvor jeg følte at det var det rene gætværk for mig - ellers har jeg det faktisk meget godt med et afleverede resultat :) 

Så længe jeg bare består, er jeg fint tilfreds!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sagt ja til at komme på arbejde i aften. Har ellers fri, men der er sygdom. Kan bare nu mærke at jeg slet, slet ikke har lyst. Pis os :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for amning... øv med forpinte :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være hjemme med syg dreng i eksamensperioden :(

Skal jo læse for syv sytten da!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kø til nr automaten på posthuset og 1000 mennesker i kø

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan da bare ikke blive rask!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håndværkere - der bare ikke kommer som aftalt! De skulle i første omgang have været færdig torsdag, men nu er der bare ikke dukket nogen op hverken igår eller idag og fredag skal vi holde julefrokost, så der skal huset altså være støvfrit (det er malere, der er ved at pudse vægge op og skal filte og male) - håber fandme de kommer imorgen ellers bliver de fyret og får ingen penge af mig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens!! Lorte pisse møgmens :boo <_< :( :boo

Og det værste er næsten at jeg tog ÆLtest, men at den ikke viste positiv, tættest på positiv var torsdag for 12 dage siden, så der knaldede vi. Det gjorde vi ikke op til tirsdag/tirsdag = vi har ikke engang forsøgt :(

Cyklus blev så 5uger og 2dage - og er ikke stabil, så jeg kan ikke engang regne med det :boo

Jeg har mistet modet! Nu bliver der minimum 2,7 mellem baby og W, og vi havde planlagt/ønsket at der maks var 2 år :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens!! Lorte pisse møgmens :boo <_< :( :boo

Og det værste er næsten at jeg tog ÆLtest, men at den ikke viste positiv, tættest på positiv var torsdag for 12 dage siden, så der knaldede vi. Det gjorde vi ikke op til tirsdag/tirsdag = vi har ikke engang forsøgt :(

Cyklus blev så 5uger og 2dage - og er ikke stabil, så jeg kan ikke engang regne med det :boo

Jeg har mistet modet! Nu bliver der minimum 2,7 mellem baby og W, og vi havde planlagt/ønsket at der maks var 2 år :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.