tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

De kom selvfølgelig hjem lige da jeg havde skrevet herinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

J er ligesådan. Det er så irriterende, for selvom W ikke taler, så kan han sagtens fortælle noget og J er bare total fraværende <_<

Mænd <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At batteriet på min bærbare skal skiftes. Får pludselig en besked om det på skærmen, og nu kan den kun være tændt, hvis ledningen sidder i <_<

Ikke særlig fedt midt i at jeg skriver bachelor! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg har kvalme :( Jeg er total bange for noget mave-flu lige nu, det ville passe sååååå skidt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg har kvalme :( Jeg er total bange for noget mave-flu lige nu, det ville passe sååååå skidt!!

Søde du :kram kan det måske være fordi du har haft en yderst presset dag? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde du :kram kan det måske være fordi du har haft en yderst presset dag? :kram2

Ja det tror jeg det var, for efter jeg havde ligget helt roligt i 30 minutter gik det væk igen, tak for kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck, hvor er det ærgerligt, at blive vækket fra tiltrængt lur pga småkvalme og utilpashed siden i går, af mand i telefonen, der spørger hvorfor jeg mon ikke er dukket op til min massagetid <_< Og det er et spotdeal, så det er bare ærgerligt - ikke noget at gøre ved det. Penge ud af vinduet :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker ikke flere søde venner og familie der spørger hvordan jeg har det. Jeg kan ikke finde ud af at svare. Lad mig nu være :boo

:kram og undskyld :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck, hvor er det ærgerligt, at blive vækket fra tiltrængt lur pga småkvalme og utilpashed siden i går, af mand i telefonen, der spørger hvorfor jeg mon ikke er dukket op til min massagetid <_< Og det er et spotdeal, så det er bare ærgerligt - ikke noget at gøre ved det. Penge ud af vinduet :prik :(

:numse og :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha!

Normalt ryger de ikke indenfor.. Men det før de så i dag! Og jeg har sagt flere gange jeg ikke kan holde til det :( men svigermor bliver ved.. Så sidder med kløende øjne i totalt træk fra vinduet fordi jeg så lige kan holde det ud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden skulle have Immanuel i aften, men ligger og sover, så jeg endnu engang må sove med Immanuel ovenpå mig :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KAN STADIG IKKE SOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg ender med at blive sindssyg.... Helt seriøst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har så forbandet ondt i halsen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha!

Normalt ryger de ikke indenfor.. Men det før de så i dag! Og jeg har sagt flere gange jeg ikke kan holde til det :( men svigermor bliver ved.. Så sidder med kløende øjne i totalt træk fra vinduet fordi jeg så lige kan holde det ud :(

... Og hva'e... Det med, at du er gravid, hjælper heller ikke noget? Temmeligt tankeløst... Er det hjemme hos dem selv, eller hvor var I henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh! Jeg synes altså lidt at jeg har en "nede" dag i forhold til manglende graviditet. Jeg synes 19. marts er skræmmende tæt på, jeg kan slet ikke klare tanken om ikke at være gravid der :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av for fanden da! :shooter Ville blæse en ballon op til Valdemar og så sprang lortet lige i hovedet på mig. Føles som om, jeg har fået en lussing :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Og hva'e... Det med, at du er gravid, hjælper heller ikke noget? Temmeligt tankeløst... Er det hjemme hos dem selv, eller hvor var I henne?

Det er ved svigermor.

Men min gravide svigerinde sidder også og ryger inde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ved svigermor.

Men min gravide svigerinde sidder også og ryger inde...

Det lyder ikke rart :kram Kan du ikke tage hjem? Jeg havde nægtet at sidde i røg! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu jeg er ved at brokke mig, vil jeg også godt skælde ud over at julemanden i storcenteret deler BOLCHER ud. Det synes jeg ikke er særlig smart i forhold til, hvor mange tumlinge, der kommer og rækker hånden frem. Giv da en pebernød eller en vingummi eller noget andet, som de små ikke risikerer at blive kvalt i :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre er vi på Sjælland så kan ikke bare tage hjem..

Men går bare og åbner vinduer.. Så må de fryse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig som #jordensdårligstemor manden er på arbejde og Simon bliver "passet" af disney jr. magter virkelig ingenting i dag, glæder mig til snart at komme af med maven og den konstante halsbrænd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh! Jeg synes altså lidt at jeg har en "nede" dag i forhold til manglende graviditet. Jeg synes 19. marts er skræmmende tæt på, jeg kan slet ikke klare tanken om ikke at være gravid der :( :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig som #jordensdårligstemor manden er på arbejde og Simon bliver "passet" af disney jr. magter virkelig ingenting i dag, glæder mig til snart at komme af med maven og den konstante halsbrænd!

Hvor langt har du igen? :bd

Disney junior har i øvrigt fornuftigt børnetv med skjult læring i så det er ikke den værste "børnepasser"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh! Jeg synes altså lidt at jeg har en "nede" dag i forhold til manglende graviditet. Jeg synes 19. marts er skræmmende tæt på, jeg kan slet ikke klare tanken om ikke at være gravid der :( :boo

:kram Håber virkelig at du bliver gravid inden da :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig som #jordensdårligstemor manden er på arbejde og Simon bliver "passet" af disney jr. magter virkelig ingenting i dag, glæder mig til snart at komme af med maven og den konstante halsbrænd!

Kender det! :kram Her er ramasjang barnepigen engang imellem :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.