tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Alene hjemme mens manden er til julefrokost - hader det! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg til open by Night ikke fik købt en eneste julegave. Da de ting jeg skulle have fat i var udsolgt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mennesker på udsalg/til open by Night (Ironi forekommer)- det er jo LOGISK at stille sig midt i det hele med vognen på tværs ved siden af.

Og hvis man står i kø til kassen giver det da overhovedet ikke mening at rykke sig for dem der HAR betalt og er på vej væk!

---------------------------------------

Kl. 18.30 ca gik Mie og jeg fra H&M ned mod Kvickly for at købe 1 mælk, toiletpapir og yoghurt. Jeg fandt så også lige lidt garn og noget at drikke, men det tog ikke lang tid. Først Kl 20.20 kørte vi ind i indkørslen!!! Jeg var ved at blive SINDSYG til sidst, Mie var træt og ked, der var 1000 grader, folk gik i vejen og var sure så jeg blev endnu mere sur og endte med grædende Mie (der havde lavet en bonus ble) på armen med en indkøbs vogn foran mig med kun en hånd på og så få kørt ned af centergangen i Zig Zag mellem folk der ikke tog hensyn!!!

NOTE TO SELF: open by Night er lort! Så bliv hjemme! Det er aldrig hyggeligt, bare et stort kaos af svedene tykke mænd, tilbudsjagende hensynsløse gamle damer, folk med mission "køb noget - jo mere jo bedre" skrevet i panden og folk med ALT for god tid der skal stå midt i det hele og snakke. Nå ja og så alle andre "normale" mennesker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bræksyg mand og baby der ikke vil sove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vågnede kl 4 af mareridt efter 3 timers søvn, var vildt bange og manden var på job endnu. Kunne ikke finde ro i kroppen før han var hjemme kl 5 - efter at have puttet og snakket og blevet beroliget og prøvet at sove - gav jeg op her kl 7 og må indse min krop åbenbart mener 3 timer er nok.

Er lusker ud af soveværelset så min dejlige mand i det mindste kan få lidt søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har meldt os til nytårsaften nede i kirken - og nu har jeg bare lyst til at tude... Det bliver sådan noget med at der skal være mulighed for at lægge børnene til at sove, men jeg ved hvem der kommer til at skulle gå i timevis med Aron i barnevognen, og skulle ind til ham igen og igen fordi han vågner. Jeg ved hvem der skal rende med Maja konstant fordi hun ikke kan / vil sove, jeg ved hvem der slet ikke får sovet, fordi børnene ikke vil sove når de så bliver vækket for at tage hjem... Hertil kommer at jeg HADER større forsamlinger, og især hvis jeg ikke er sammen med nogen jeg kender rigtig godt. En nytårsaften sammen med folk jeg ikke kender super godt i en større forsamling med børn bliver RØV!

 

Øv hvor har jeg bare lyst til at tude :boo :boo :boo

Kan du ikke prøve at snakke med ham om det, og så kan I evt. melde fra og finde på nogle andre planer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har meldt os til nytårsaften nede i kirken - og nu har jeg bare lyst til at tude... Det bliver sådan noget med at der skal være mulighed for at lægge børnene til at sove, men jeg ved hvem der kommer til at skulle gå i timevis med Aron i barnevognen, og skulle ind til ham igen og igen fordi han vågner. Jeg ved hvem der skal rende med Maja konstant fordi hun ikke kan / vil sove, jeg ved hvem der slet ikke får sovet, fordi børnene ikke vil sove når de så bliver vækket for at tage hjem... Hertil kommer at jeg HADER større forsamlinger, og især hvis jeg ikke er sammen med nogen jeg kender rigtig godt. En nytårsaften sammen med folk jeg ikke kender super godt i en større forsamling med børn bliver RØV!

Øv hvor har jeg bare lyst til at tude :boo :boo :boo

:kram2

Har han ikke spurgt din inden? :unsure nytår skal da aftales så det er hyggeligt for alle :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bræksyg mand og baby der ikke vil sove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle have været til yoga halløj hos yogini yoga om lidt, men er blevet mega snottet, har ondt i halsen og hoster, kan jo ikke tage til yoga så :boo - gad vide om det er gaven kroppen giver mig ved at have været så stresset over alt det bøvl med Edith i den her uge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har meldt os til nytårsaften nede i kirken - og nu har jeg bare lyst til at tude... Det bliver sådan noget med at der skal være mulighed for at lægge børnene til at sove, men jeg ved hvem der kommer til at skulle gå i timevis med Aron i barnevognen, og skulle ind til ham igen og igen fordi han vågner. Jeg ved hvem der skal rende med Maja konstant fordi hun ikke kan / vil sove, jeg ved hvem der slet ikke får sovet, fordi børnene ikke vil sove når de så bliver vækket for at tage hjem... Hertil kommer at jeg HADER større forsamlinger, og især hvis jeg ikke er sammen med nogen jeg kender rigtig godt. En nytårsaften sammen med folk jeg ikke kender super godt i en større forsamling med børn bliver RØV!

Øv hvor har jeg bare lyst til at tude :boo :boo :boo

Ah, det var jeg også blevet ked af! Kan I ikke finde på noget andet?

Vi holder nytår hjemme igen i år, for jeg vil gerne kunne putte Edith et ordentligt sted.. Selvom jeg sagtens ville kunne holde det alle mulige andre steder, med mulighed for plads til sovende børn og helst også os..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har madforgiftning! En ret heftig omgang. Så jeg vil gerne brokke mig over det fordi jeg

1. Synes det er pisse synd for ham og

2.. Står alene med ALT (bl.a. den fotograf der kommer om halvanden time og tager billeder af Adam og det jule-arrangement vi har i aften)

når det endelig er weekend og jeg trænger til lidt aflastning :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mennesker på udsalg/til open by Night (Ironi forekommer)- det er jo LOGISK at stille sig midt i det hele med vognen på tværs ved siden af.

Og hvis man står i kø til kassen giver det da overhovedet ikke mening at rykke sig for dem der HAR betalt og er på vej væk!

---------------------------------------

Kl. 18.30 ca gik Mie og jeg fra H&M ned mod Kvickly for at købe 1 mælk, toiletpapir og yoghurt. Jeg fandt så også lige lidt garn og noget at drikke, men det tog ikke lang tid. Først Kl 20.20 kørte vi ind i indkørslen!!! Jeg var ved at blive SINDSYG til sidst, Mie var træt og ked, der var 1000 grader, folk gik i vejen og var sure så jeg blev endnu mere sur og endte med grædende Mie (der havde lavet en bonus ble) på armen med en indkøbs vogn foran mig med kun en hånd på og så få kørt ned af centergangen i Zig Zag mellem folk der ikke tog hensyn!!!

NOTE TO SELF: open by Night er lort! Så bliv hjemme! Det er aldrig hyggeligt, bare et stort kaos af svedene tykke mænd, tilbudsjagende hensynsløse gamle damer, folk med mission "køb noget - jo mere jo bedre" skrevet i panden og folk med ALT for god tid der skal stå midt i det hele og snakke. Nå ja og så alle andre "normale" mennesker!

Jeg HADER virkelig open by night konceptet. Folk opfører sig som om de aldrig har været ude og som om der ikke er andre i butikken end dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tal for opbakningen, piger. Hans argument er, at så kan man jo lære nogle at kende, hvilket sikkert også er fint når man er udadvendt. Men jeg er en ret indadvendt person, en sensitiv personlighedstype som har rigtig mange dårlige oplevelser i bagagen, så det ville kræve mere af mig end jeg har at give.

Fik dog åbenbart skældt nok ud til at han fattede at jeg ikke vil, så nu er han så bare sur...

Føler så meget med dig.

Jeg bryder mig heller ikke om den slags arrangementer, og folk som ikke selv har det svært med den slags, evt er udadvendt, aner ikke hvor meget det tærer på energien og alt hyggen går af den.

Lad ham være sur lidt, så går det nok :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rødglødende af raseri!!!!!

Min søster mener dybt alvorligt at deres HUND skal sidestilles med Camille!

At fordi vi bliver 14 juleaften, har min mor spurgt om ikke de kunne lade deres ene hund blive hjemme.. Og nøjes med at tage de to små med.

Så mener min søster dybt alvorligt at min mor lige så godt kunne bede mig lade Camille blive hjemme!

At jeg er egoistisk, fordi jeg synes det er vigtigere at børnebørn og børn er med juleaften, end at hendes store husky er med... Gah!!!

Hvordan kan man seriøst mene at det er forkert at en mormor hellere vil se sit barnebarn end sin datters hund???!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rødglødende af raseri!!!!!

Min søster mener dybt alvorligt at deres HUND skal sidestilles med Camille!

At fordi vi bliver 14 juleaften, har min mor spurgt om ikke de kunne lade deres ene hund blive hjemme.. Og nøjes med at tage de to små med.

Så mener min søster dybt alvorligt at min mor lige så godt kunne bede mig lade Camille blive hjemme!

At jeg er egoistisk, fordi jeg synes det er vigtigere at børnebørn og børn er med juleaften, end at hendes store husky er med... Gah!!!

Hvordan kan man seriøst mene at det er forkert at en mormor hellere vil se sit barnebarn end sin datters hund???!!!

Det ville jeg også blive sur over, altså din søsters reaktion.

Vi har da også tit vores hund med, men han er absolut ikke lige så vigtig som vores børn.

Er det ikke for børnenes skyld vi ofte fejrer jul? Hunden aner da ikke hvad det er for en dag

Hvad siger din mor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg tror at jeg er blevet deprimeret/ har fået en depression

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har sagt han ikke skal med..

Han har mange smerter, pga dårlige hofter og min søster har selv sagt hun er bange for at på trods af smertestillende så er hun bange for kombinationen af små børn der måske piller også T han har let ved at blive stresset - så min mor tør slet ikke have ham og børnene sammen!!

Vi har selv hund. Og han er med mange steder, men har fx valgt ikke at have ham med i julen, pga mange mennesker. Og vi havde ham heller ikke med på weekendtur, selvom vi måtte.

Han er bestemt en del af vores familie, og han betyder meget - men han kommer ikke i nærheden af nogen sinde at være lige så vigtig som vores børn. Han ER en HUND.. Dejlig, vapser og kærlig.. Men en hund.

Jeg går jo heller ikke pr. automatik ud fra at Camille skal med og der er da både julefrokoster og halløj hvor hun ikke er inviteret. Det er da helt okay!

Og det skal altså lige siges at min søster har to af sine hunde med, så det er altså bare den store husky, med smerter og let til stress der ikke er "velkommen" i julen.. Den har en tendens til at nappe, og den stjæler mad fra bordet.. Og er virkelig en klumpedumpe hund.. Det ville aldrig gå!

Og det dumme er, at problemet er opstået fordi han egentlig skulle på pension, men de har fundet ud af han ikke kan lide det.. Så de havde altså fra start selv sagt han ikke skulle med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status på nytår er blevet at efter en diskussion skrev jeg til et vennepar og spurgte om de havde lyst til at fejre nytår sammen, hvilket de rigtig gerne ville. Vi er nu ved at aftale hvor og hvordan, men det ser ud til at vi skal være her :yay :yay og som et kompromis, så har vi sagt at hendes søster og familie må gerne komme med, da hun skrev at hvis vi skulle være hos dem ville hendes søster og familie nok også komme, og det er ok så længe det er få mennesker, der er RO og mine børn ikke skal sove sammen med 10 andre børn. Mine børn - særlig Aron - har brug for ro når han sover, han har arvet sin mors lette sovehjerte

Dejligt I har fundet et kompromis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At komme hjem til en halvfuld mand (dog i herregodt humør) og have en åndssvag diskussion om der bør tilbudsuger eller ej. Jeg hader at diskutere og bliver altid lidt ked bagefter. Manden fatter intet og snakker videre om alt muligt kedelig fra hans arbejde - og jeg har bare brug for ro...

Jeg bliver også ret ked, så snart vi er den mindste smule uvenner.

Hvad var det I diskuterede? Tilbudsuger? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg faktisk ikke havde en særlig god julefrokost med arbejdet i går. Tog toget hjem kl. 23 :(

At jeg ikke ved hvor vi skal holde nytårsaften og ikke engang gider arbejde i at arrangere noget <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver også ret ked, så snart vi er den mindste smule uvenner.

Hvad var det I diskuterede? Tilbudsuger? :chin:

Jeg tænkte også på hvad tilbudsuger betyder? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg faktisk ikke havde en særlig god julefrokost med arbejdet i går. Tog toget hjem kl. 23 :(

At jeg ikke ved hvor vi skal holde nytårsaften og ikke engang gider arbejde i at arrangere noget <_<

Ærgerligt med julefrokosten . Nogen speciel grund?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver også ret ked, så snart vi er den mindste smule uvenner.

Hvad var det I diskuterede? Tilbudsuger? :chin:

Vi startede med at diskutere Black Friday, så januarudsalg og fødselsdagstilbudsuger osv. Manden mente alt burde have fast pris hele året - jeg mente konkurrencen var god.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi startede med at diskutere Black Friday, så januarudsalg og fødselsdagstilbudsuger osv. Manden mente alt burde have fast pris hele året - jeg mente konkurrencen var god.

Og det værste var, at det var først tredje gang jeg skældte Erica ud over at side og smide sine farveblyanter på gulvet at jeg indser at det er for at få vores opmærksomhed :( Da jeg så (endelig) spurgte om hun bag bange for om mor og far var sure på hinanden kom der bare et rungende hyldende jaaa..! og så tudede hun og så gjorde det ondt i moderhjertet :(

Heldigvis stoppede diskussionen så der og Erica blev hurtig god igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.