tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Vi starter lige dagen ud med et skænderig!! Suk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har også to hostende drenge og en mand der er ligeglad.

:kram2 ikke i orden med ligeglad mand <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv kvalme og opkast hele natten for både Clara og jeg:-(

God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 ikke i orden med ligeglad mand <_<

:ditto

stort :kram Felixmor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumling der ikke vil sove middagslur. Lidt for tidligt når man kun er 15 måneder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Doven kæreste der ser mere Formel 1 end at lave det han rent faktisk skal idag og når det slutter så skifter tv'et sikkert over på fodbold..

"Jeg kan sagtens lave noget mens det køre i baggrunden"

Gu kan du ej fister

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der stadig er 30 min. Til J har fri fra arbejde, og så går der yderligere 30-40 min. Til han er hjemme...

Jeg trænger til et kram :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der stadig er 30 min. Til J har fri fra arbejde, og så går der yderligere 30-40 min. Til han er hjemme...

Jeg trænger til et kram :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Doven kæreste der ser mere Formel 1 end at lave det han rent faktisk skal idag og når det slutter så skifter tv'et sikkert over på fodbold..

"Jeg kan sagtens lave noget mens det køre i baggrunden"

Gu kan du ej fister

Du kan glæde dig over at det er sæsonens sidste løb!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste er blevet syg. Nyder det lidt, da jeg så kan få lov at opvarte ham, som han altid gør med mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nuj jeg et gal :angry

Har lige fundet ud af at S har ladet G skrige sig selv i søvn i Torsdags da jeg var til personalemøde, så kan jeg da godt forstå at hun er ekstra bange for at skulle sove. Godt der ikke er nogle p-møder i dec. Så kan jeg da få fyld hende godt op på trygheds og tillids kontoen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nuj jeg et gal :angry

Har lige fundet ud af at S har ladet G skrige sig selv i søvn i Torsdags da jeg var til personalemøde, så kan jeg da godt forstå at hun er ekstra bange for at skulle sove. Godt der ikke er nogle p-møder i dec. Så kan jeg da få fyld hende godt op på trygheds og tillids kontoen

:Kram2 kan godt forstå du er sur, det kan ikke være rigtigt at du ikke kan have tillid til at tingene køre ordentligt hjemme med børnene når du ikke er der.

:Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Kram2 kan godt forstå du er sur, det kan ikke være rigtigt at du ikke kan have tillid til at tingene køre ordentligt hjemme med børnene når du ikke er der.

:Kram

Tak for kram :) Ja nu har jeg spurgt min mor om hun vil have pigerne den 5. Dec når jeg skal til julefrokost. Tør sgu ikke stole på at det ikke gentager sig igen :( (mangler en trist smiley)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At tagrenden lige udenfor soveværelset vinduet er gået i stykker. dryp dryp dryp dryp ned på vores varmepumpe.

Og når jeg først har lagt mærke til lyden, så er der bare ikke noget og gøre. Dryp dryp dryp dryp dryp dryp dryp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hoste hoste og når jeg endelig holder op med at hoste så holder kvalmen mig vågen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Influenza :prik Jeg hader at melde mig syg, men kan jo ikke sidde med det på job :( Synea bare der har været så meget på det sidste og det giver mig sindsyg dårlig samvittighed :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kiss

At Maliva kan mærke at vi ingen penge har :(

Hun spurgte igår inden aftensmaden, om en figenstang eller frugt, hvor jeg kun kunne sige, at det havde vi ikke - hun udbrød ordret "Øv, jeg vil ha' nogen penge" :(

Hun har ører på stilke, det barn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At et familiemedlem blir ved med at spørger hvorfor vi vælger dp frem for vuggestue. Hun mener at vs er bedst - det ka da godt være. Men det behøver vi jo ikke at synes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader hader hader min stofskifte sygdom og rigtig meget lige fortiden.

Der skal bare ikke meget til, fortiden, så kan jeg mærke at min krop har fået for meget. For 1-2 uger siden, var det en bytur der gjorde tricket og jeg kom hjem og frøs som jeg ved ikke var, havde det feber agtigt, ondt i halsen og ja bare generelt influenza syptomer, men altså ikke influenza. Igår tog jeg så julepynt op og det gjorde så tricket igår og jeg fik igen influenza symptomer og jeg kan mærke, jeg idag skal passe rigtig meget på med hvad jeg laver og ikke overgør noget. Problemet er, at jeg føler ikke en bytur eller julepynt er at overgøre noget som helst, men det mener min krop åbenbart :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang er bussen forsinket.... Og at jeg stadig har kvalme on/off

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At et familiemedlem blir ved med at spørger hvorfor vi vælger dp frem for vuggestue. Hun mener at vs er bedst - det ka da godt være. Men det behøver vi jo ikke at synes.

Ihh sådan noget er irriterende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh sådan noget er irriterende!

meget - hun mener at man jo hele tiden skal tag højde for gæstedagpleje osv.

 

Ja men da ikk hele tiden. Vi har været ret forskånet for at sku smide Lasse i gæstedagpleje indtil nu. Dp er sjælden syg - der var det der tilfælde med hende i sommers, hvor hun måtte være sygmeldt i 3 uger. Men der var han 3 uger sammen med  to andre fra dp hos samme gæstedp i 3 uger.

Og nu her har dp været 4 uger på kursus, men Lasse har været i gæstedp sammen med 3 andre fra dp i alle 4 uger hos den samme gæstedp. De holder så vidt muligt børnene sammen her i kommunen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

meget - hun mener at man jo hele tiden skal tag højde for gæstedagpleje osv.

Ja men da ikk hele tiden. Vi har været ret forskånet for at sku smide Lasse i gæstedagpleje indtil nu. Dp er sjælden syg - der var det der tilfælde med hende i sommers, hvor hun måtte være sygmeldt i 3 uger. Men der var han 3 uger sammen med to andre fra dp hos samme gæstedp i 3 uger.

Og nu her har dp været 4 uger på kursus, men Lasse har været i gæstedp sammen med 3 andre fra dp i alle 4 uger hos den samme gæstedp. De holder så vidt muligt børnene sammen her i kommunen.

Her bliver de spredt men når hun er i gæste DP er det 1 voksen i rolige omgivelser der tager sig tid og har overskud til at dække den ekstra omsorg et gæste barn kræver, så det har kun 1 gang været et problem fordi det var hos en hun slet ikke kendte! Mie kommer altid til den samme hvis det kan lade sig gøre, og så prioriterer de at det er inden for gruppen så de kender den de kommer til fra legepladsen og legestue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.