tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Lortedag! :boo ser ikke frem til indlæggelse på vores 2års bryllupsdag (i morgen)

Åh nej :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lortedag! :boo ser ikke frem til indlæggelse på vores 2års bryllupsdag (i morgen)

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lortedag! :boo ser ikke frem til indlæggelse på vores 2års bryllupsdag (i morgen)

Åh nej da :( Hvorfor? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Edith bare er så pisse bøvlet at putte for tiden - det tager 100 år og jeg GIDER simpelthen ikke sidde på hendes værelse i timevis hver aftenen <_<

Og så også lige brok over at S får hende til at sove på ingen tid i forhold - hvad fanden (sorry!) er det for noget?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lortedag! :boo ser ikke frem til indlæggelse på vores 2års bryllupsdag (i morgen)

:kram Håber du lige som jeg bliver udskrevet igen, så du kan nå hjem og fejre bryllupsdag, bare lidt af :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens første brok - men for pokker - render rundt i STRÅLENDE humør og så kommer dementor Anders og ødelægger det hele! Det er gået SÅ godt hele dagen, men nu måtte jeg simpelthen visle "jeg fatter ikke hvad jeg har gjort, men det er åbenbart slemt" - så fik jeg et undskyld! Men nu er mit humør bare ødelagt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens første brok - men for pokker - render rundt i STRÅLENDE humør og så kommer dementor Anders og ødelægger det hele! Det er gået SÅ godt hele dagen, men nu måtte jeg simpelthen visle "jeg fatter ikke hvad jeg har gjort, men det er åbenbart slemt" - så fik jeg et undskyld! Men nu er mit humør bare ødelagt!!!

Nå han kom og gav mig en ordentlig undskyldning. Han sagde at han godt kunne se at han var lidt PMS. Så alt blev godt!

Overvejer om det er hans modreaktion på 4 mdr med ekstremt brede skuldre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå han kom og gav mig en ordentlig undskyldning. Han sagde at han godt kunne se at han var lidt PMS. Så alt blev godt!

Overvejer om det er hans modreaktion på 4 mdr med ekstremt brede skuldre.

Godt han kom og sagde undskyld :) jeg tænker det mehet vel kan være en reaktion på det hele. I har begge været meget igennem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih!!! 5 sygemeldinger i dag.. Den de 3, er langtids - pga dårligt arbejdsmiljø.. Der sidder 3, og taler om taler om at de er ved at gå ned med stress.. Vi er altså ikke ret mange :( så det er en kæmpe procentvis..

Jeg orker det slet ikke....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet elendigt... Og min kæreste vækkede mig fordi jeg trak vejret underligt. Havde en rigtig led drøm så panikkede og kunne ikke få vejret. Faldt i søvn igen, men så gik brandalarmen og så kunne ingen af os sove... Hurra! Og kl 5 ringede min bror! Lorte nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt han kom og sagde undskyld :) jeg tænker det mehet vel kan være en reaktion på det hele. I har begge været meget igennem :kram2

Jeg tror det også, nu kan han "tillade" at gå lidt ned. Jeg håber hans humør er bedre i dag! JEG er i hvert fald glad :D og ellers må han få lidt ekstra kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig.com - 4 fejl på en levering! :( 

 

De er heldigvis gode til at kompensere men det er stadig irriterende jeg nu skal ud og købe ind alligevel. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu ferie hvor fungerer min "arbejdsplads" bare ikke..

Han der skulle tage over, havde intet fået at vide.. Så ingen havde planlagt noget til i dag..

Det er helt til grin altså!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck møg pis lort!

Thea blev passet af mine forældre fra klokken 10.30 og skulle være der til midt på eftermiddagen. Klokken 13 timer min mor og siger at Thea ikke vil sove og er ret ked af det, så jeg kører over for at hente hende - og så dur vinduesviskerne ikke! Og det øs regnede! Det tog mig en halv time at køre derhjem fordi jeg blev nød til at køre så langsomt, og det plejer kun at tage 10 minutter. Min far der normalt er enormt handy med biler, og kan fikse lidt af hvert, kan ikke lave det, da det er noget i styresystemet der er gået i stykker. Så jeg måtte køre hjem igen uden at kunne se ud af forruden, og med to børn bag i bilen!

Og det kommer til at koste en formue at få det lavet på værksted - ringede lige til et Ford værksted der logger 5 minutter herfra, og de sagde at vi skal regne med at det koster 5000-10000 kroner at få lavet :O FUUUUUUUUCK! Det er lige stortset alle vores penge til elektriker der ryger der=vi bliver ikke færdie med 1. Salen og kommer ikke til at kunne flytte derop inden jul :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck møg pis lort!

Thea blev passet af mine forældre fra klokken 10.30 og skulle være der til midt på eftermiddagen. Klokken 13 timer min mor og siger at Thea ikke vil sove og er ret ked af det, så jeg kører over for at hente hende - og så dur vinduesviskerne ikke! Og det øs regnede! Det tog mig en halv time at køre derhjem fordi jeg blev nød til at køre så langsomt, og det plejer kun at tage 10 minutter. Min far der normalt er enormt handy med biler, og kan fikse lidt af hvert, kan ikke lave det, da det er noget i styresystemet ser er fået i stykker. Så jeg måtte køre hjem igen uden at kunne se ud af forruden, og med to børn bag i bilen!

Og det kommer til at koste en formue at få det lavet på værksted - ringede lige til et Ford værksted der logger 5 minutter herfra, og de sagde at vi skal regne med at det koster 5000-10000 kroner at få lavet :O FUUUUUUUUCK! Det er lige vores penge til elektriker der ryger der=vi bliver ikke færdie med 1. Salen og kommer ikke til at kunne flytte derop inden jul :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck møg pis lort!

Thea blev passet af mine forældre fra klokken 10.30 og skulle være der til midt på eftermiddagen. Klokken 13 timer min mor og siger at Thea ikke vil sove og er ret ked af det, så jeg kører over for at hente hende - og så dur vinduesviskerne ikke! Og det øs regnede! Det tog mig en halv time at køre derhjem fordi jeg blev nød til at køre så langsomt, og det plejer kun at tage 10 minutter. Min far der normalt er enormt handy med biler, og kan fikse lidt af hvert, kan ikke lave det, da det er noget i styresystemet der er gået i stykker. Så jeg måtte køre hjem igen uden at kunne se ud af forruden, og med to børn bag i bilen!

Og det kommer til at koste en formue at få det lavet på værksted - ringede lige til et Ford værksted der logger 5 minutter herfra, og de sagde at vi skal regne med at det koster 5000-10000 kroner at få lavet :o FUUUUUUUUCK! Det er lige stortset alle vores penge til elektriker der ryger der=vi bliver ikke færdie med 1. Salen og kommer ikke til at kunne flytte derop inden jul :(

:kram  :kram  :kram

 

Det lyder da fuldstændig vanvittigt med den pris for at få det ordnet  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

  

:kram  :kram  :kram

Tak for kram :kram2

 

Det lyder da fuldstændig vanvittigt med den pris for at få det ordnet  :blink

Det synes jeg også :unsure jeg har heldigvis ikke lavet en aftale med dem, vil lige ringe og høre priser fra andre mekanikere først.. Men alle andre værksteder ligger længere væk, og jeg tør ikke at køre i bilen så længe det regner :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanvittige smerter som tvang mig til at tage hjem fra arbejde. Glæder mig bare til at jeg skal i seng, så jeg kan tage noget morfin - det går jo desværre ikke før, når man skal være mor :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Ida har fået gjort fjernbetjeningen væk.

Hvilket betyder at fjernsynet kører på den sidste kanal det var tændt på, som er Eurosport, da svigerfar var her igår aftes og passe Ida.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg også :unsure jeg har heldigvis ikke lavet en aftale med dem, vil lige ringe og høre priser fra andre mekanikere først.. Men alle andre værksteder ligger længere væk, og jeg tør ikke at køre i bilen så længe det regner :unsure

Nå jeg fik ikke meget ud af at ringe til andre værksteder, de ville ikke engang sige et max beløb det kunne komme til at koste :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

brandvabler på min gravide mave. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

brandvabler på min gravide mave. :boo

:O av :(

Sikker på det ikke skal tjekkes?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:O av :(

Sikker på det ikke skal tjekkes?

:kram

Ja i følge akuttelefonen, skulle jeg kun komme ind, hvis jeg ikke kunne smertelindre med vand eller havde brug for hjælp til forbinding.

Så sad i badet i 3,5 time brr.

Drengene er gudskelov aktive og jeg har en jm tid i dag, så må hun kigge på min mave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck møg pis lort!

Thea blev passet af mine forældre fra klokken 10.30 og skulle være der til midt på eftermiddagen. Klokken 13 timer min mor og siger at Thea ikke vil sove og er ret ked af det, så jeg kører over for at hente hende - og så dur vinduesviskerne ikke! Og det øs regnede! Det tog mig en halv time at køre derhjem fordi jeg blev nød til at køre så langsomt, og det plejer kun at tage 10 minutter. Min far der normalt er enormt handy med biler, og kan fikse lidt af hvert, kan ikke lave det, da det er noget i styresystemet der er gået i stykker. Så jeg måtte køre hjem igen uden at kunne se ud af forruden, og med to børn bag i bilen!

Og det kommer til at koste en formue at få det lavet på værksted - ringede lige til et Ford værksted der logger 5 minutter herfra, og de sagde at vi skal regne med at det koster 5000-10000 kroner at få lavet :o FUUUUUUUUCK! Det er lige stortset alle vores penge til elektriker der ryger der=vi bliver ikke færdie med 1. Salen og kommer ikke til at kunne flytte derop inden jul :(

 

Øv hvor er det bare godt og gammeldags træls sådan noget! Det lyder måske umiddelbart absurd at det skal koste så meget, at få lavet et par sølle vinduesviskere, men hvis det er en elektronisk forårsaget fejl (hvilket jeg ikke aner, har ikke meget forstand på biler), kan det desværre ofte blive dyrt.

 

Vi havde en kontrollampe, der begyndte at lyse i vores forrige år. Den eneste praktiske effekt det havde, var at fartkontrollen holdt op med at virke. Den er jo på ingen måde nødvendig for at køre bilen og jeg ville personligt ikke mene at det udgjorde en risiko på nogen måde, men det betød at den ikke gik igennem synet og det kostede os 12.000 kroner at få lavet :blink

 

Det var også alle de penge vi ikke lige havde (til renovering blandt andet), der røg dengang, men der var bare ikke andet at gøre, end at bide i det sure æble og forbande vores manglende held lidt. Kort efter at vi havde punget ud og fået det fikset, havde vi et glatføreuheld på årets sidste vinterdag, der totalskadede bilen :angry :rolleyes

 

Jeg håber at I kan få det fikset i den billige(re) ende og godt at du kom godt frem og tilbage, selvom det måtte tage lidt længere tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har glemt mine briller... Kan intet se! Juhuu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.