tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Ej, nu bliver jeg helt nysgerrig :rolleyes hvad har de på?

Del dette indlæg

2 timer og 10 minutter efter lovet levering får vi vores mad. Vi får en 1,5L sodavand og et gavekort på madens værdi. DOG skal gavekortet bruges senest på torsdag :prik

Men så skal vi da bare også have junk på onsdag :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol :ditto sammen med Mø og hendes look :rolleyes

Enig!!!

Vil i øvrigt godt brokke mig over at der skulle gå 30 år før D:A:D fik anerkendelse som fortjent! Forstår ikke Nick og Jay fik før dem!

Og så vil jeg godt brokke mig over at de samme 6 navne er nomineret til det hele! Er den danske musik scene virkelig så unuanceret?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Medina havde er par mormortrusser, en bh og et par hvide handsker. Og så var hendes makeup lavet så hun lignede ja jeg ved ikke hvad. Ja det lignede at hendes øjne fyldte hele fjæset.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig!!!

Vil i øvrigt godt brokke mig over at der skulle gå 30 år før D:A:D fik anerkendelse som fortjent! Forstår ikke Nick og Jay fik før dem!

Og så vil jeg godt brokke mig over at de samme 6 navne er nomineret til det hele! Er den danske musik scene virkelig så unuanceret?

Ja forstår heller ikke at D. A. D først har fået den nu. Men elskede nu Simon kvamm brugte det originale navn :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Medians havde noget på der bedst betegnes som dukketøj møder 80'er brud møder 1800 tals luder men det værste var make uppen hun havde hvid make up under øjnene og hun så direkte uhyggelig ud for man kunne ikke se hendes øjne!

MØ har sådan noget utroligt kedeligt beige brun på og en nederdel med slids i begge sider - det ser mærkelig sjusket ud IMO

Del dette indlæg

Annonce ♥

Medians havde noget på der bedst betegnes som dukketøj møder 80'er brud møder 1800 tals luder men det værste var make uppen hun havde hvid make up under øjnene og hun så direkte uhyggelig ud for man kunne ikke se hendes øjne!

MØ har sådan noget utroligt kedeligt beige brun på og en nederdel med slids i begge sider - det ser mærkelig sjusket ud IMO

Fin beskrivelse. Og så er jeg bare generelt træt af at Mø altid ligner en røv der er træt af at skide. Undskyld mit franske :unsure

Og så er jeg helt enig i at DMA er håbløst poppet i deres fokus. Der er så mange fede kunstnere at vælge i mellem. Jeg er feks også totalt uforstående overfor hvordan Nik og Jay IGEN i år kan være nomineret i flere kategorier - har der været et eneste år siden de kom frem, hvor de ikke har været dominerende ved DMA?

Mere DAD og andre klassikere i den boldgade

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes nu ikke Mø er så slem som medina.

Jeg synes nu de begge er jævnt frygtelige! :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes nu de begge er jævnt frygtelige! :prik

Jeg vil nu heller se på Mø end medina. Hvis man skal vælge en af dem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fin beskrivelse. Og så er jeg bare generelt træt af at Mø altid ligner en røv der er træt af at skide. Undskyld mit franske :unsure

Og så er jeg helt enig i at DMA er håbløst poppet i deres fokus. Der er så mange fede kunstnere at vælge i mellem. Jeg er feks også totalt uforstående overfor hvordan Nik og Jay IGEN i år kan være nomineret i flere kategorier - har der været et eneste år siden de kom frem, hvor de ikke har været dominerende ved DMA?

Mere DAD og andre klassikere i den boldgade

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha så god beskrivelse af MØ! Jeg syntes det er FEDT hun står ved sig selv og ikke forsøger at være en ny medina men derfor kan man jo godt tage noget tøj på der er pænt!!!

Jeg spurgte Anders om vi bare er ved at være gamle! For det musik der er nomineret er bare SLET ikke mig!

Blev vildt glad da LOC var nomineret! Og da Simon kvam og Peter sommer gik på. Der er så mange fede kunstnere i VIP loungen hvad laver de der hvis de bare skal se på Christopher, medina, Rasmus sebach, Nick og Jay og shivas (staves?)?

:lol Ja det var vist en lidt pænere formulering end hvad jeg kunne komme på

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil nu heller se på Mø end medina. Hvis man skal vælge en af dem.

Jeg er modsat der, men jeg er nu helst fri for at se på nogen af dem! :D

Ha ha så god beskrivelse af MØ! Jeg syntes det er FEDT hun står ved sig selv og ikke forsøger at være en ny medina men derfor kan man jo godt tage noget tøj på der er pænt!!!

Jeg spurgte Anders om vi bare er ved at være gamle! For det musik der er nomineret er bare SLET ikke mig!

Blev vildt glad da LOC var nomineret! Og da Simon kvam og Peter sommer gik på. Der er så mange fede kunstnere i VIP loungen hvad laver de der hvis de bare skal se på Christopher, medina, Rasmus sebach, Nick og Jay og shivas (staves?)?

Enig! :ditto

Synes nu godt at Spids Nøgenhat kunne optræde også.. Elsker deres fanden-i-voldskhed-vi-er-bare-stive-og-har-det-fedt! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej nej. Karma uden loc dur bare ikke. :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej nej. Karma uden loc dur bare ikke. :p

Har lige sagt præcis det samme til J! Og hvorfor 'synger' Burhan G på LOC's fraser? Det er jo bare dumt :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige sagt præcis det samme til J! Og hvorfor 'synger' Burhan G på LOC's fraser? Det er jo bare dumt :lol

Det fatter jeg heller ikke! :lol

Men jeg ku altså godt ham Burhan i det der kluns :sandie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og nu vi er i gang med at brokke os over dansk musik så er top-Gun bare :shooter tror ærlig talt jeg får ticks!!! Musikken og melodien er vel ok men teksten åh jammer! Når nogen synger "MIIIN MOAR" Så står jeg af, og når man ovenikøbet ynker som en vatnisse over at blive dumpet!!! Tag dig sammen, "grow a pair" og kom videre!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så kommer Helmig også lige og splitter karma af.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og nu vi er i gang med at brokke os over dansk musik så er top-Gun bare :shooter tror ærlig talt jeg får ticks!!! Musikken og melodien er vel ok men teksten åh jammer! Når nogen synger "MIIIN MOAR" Så står jeg af, og når man ovenikøbet ynker som en vatnisse over at blive dumpet!!! Tag dig sammen, "grow a pair" og kom videre!

Haha :lol

Elsker at der er én der er lige irriteret over den slags, som mig ! :yay

Og hvad skulle Thomas Helmig lige på scenen for til sidst? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så kommer Helmig også lige og splitter karma af. :poke

Godt jeg stak af!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så tror jeg faktisk at min største anke ved dansk musik, ved nærmere eftertanke, er den generelle tendens at ord ikke længere har betydning og at rigtige instrumenter nærmest ikke eksisterer!

Jeg ooorker ikke sange der består af et elektronisk beat og nogle tilfælde ord der er sat sammen, uden hensyn til nogen som helst sproglig kohesion

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha :lol

Elsker at der er én der er lige irriteret over den slags, som mig ! :yay

Og hvad skulle Thomas Helmig lige på scenen for til sidst? :unsure

Arh men det er frygteligt! Usexet, ynkeligt, jammerligt og hvis det er "true story" så forstår jeg godt han blev dumpet!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så tror jeg faktisk at min største anke ved dansk musik, ved nærmere eftertanke, er den generelle tendens at ord ikke længere har betydning og at rigtige instrumenter nærmest ikke eksisterer!

Jeg ooorker ikke sange der består af et elektronisk beat og nogle tilfælde ord der er sat sammen, uden hensyn til nogen som helst sproglig kohesion

Del dette indlæg

Annonce ♥

:haha hvor er det sjovt vi snakkede lige præcis om Boeing Boeing som der hvor det "gik galt"

Det er vist samme samtale som den vi har haft herhjemme

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og inden der er nogle dansk-lærere der kommer efter mig, så mente jeg naturligvis kohærens

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig- og LOC gør ikke engang gengæld når man hører ham <_< Jeg havde sådan glædet mig i sommer, til at skråle på den- spillede han den ikke engang! <_<

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.